Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä miesten harrastukset ovat turn off?

Vierailija
27.02.2015 |

Mikä on sellainen harrastus miehellä, joka saa kiinnostuksen loppumaan? Onko perinteiset nössöjen jutut kuten postimerkkeily, pienoismallien rakentaminen jne turn offeja vai onko miehekkäämmät metsästus ja autojen laittaminen mielestänne pahin kiinnostuksen tappaja? Kertokaa vapaasti ja laittakaa mielellänne ikänne mukaan.

Kommentit (342)

Vierailija
121/342 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 15:29"]

Ja sitten naiset kehtaavat kitistä miksi miehet asettavat mahdottomia vaatimuksia naisille. Helppohan teidän on kun muehiä, hedelmällisessä iässä olevia 20-40v on enemmän kuin naisia eli joka naiselle köytyy mies mutta joka miehelle einlöydy naista.

[/quote]

Aina voit lohduttautua sillä, että haluaisitko sinä tosiaan naisen, jolle joku arkinen harrastus on turn-off? Voit varmaan kuvitella, miten hurmaava ja avoin persoona on kyseessä...

Vierailija
122/342 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Metsästys, ratsastus, penkkiurheilu." - En tiedä olitko ensimmäinen, joka mainitsi turn offina ratsastuksen, niin ihan uteliaisuudesta, että miksi? - ihan vain koska satun harrastamaan sitä itse. Pientä mielenkiitoa koen myön metsästukseen, mutta se suuntautuu enempi kauppahallin lihatiskille, ts. haluan suunnilleen tietää, mistä syömäni liha on kotoisin. Penkkiurheillen vähemmän kuin mitä itse urheilen/ liikun, mutta varmasti seuraan enempi urheilua kuin vaikka salattuja elämiä., tai kaunareita.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/342 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 16:51"]

"Metsästys, ratsastus, penkkiurheilu." - En tiedä olitko ensimmäinen, joka mainitsi turn offina ratsastuksen, niin ihan uteliaisuudesta, että miksi? - ihan vain koska satun harrastamaan sitä itse. Pientä mielenkiitoa koen myön metsästukseen, mutta se suuntautuu enempi kauppahallin lihatiskille, ts. haluan suunnilleen tietää, mistä syömäni liha on kotoisin. Penkkiurheillen vähemmän kuin mitä itse urheilen/ liikun, mutta varmasti seuraan enempi urheilua kuin vaikka salattuja elämiä., tai kaunareita.  

[/quote]

Ratsastus on jotenkin niin naisellista. En olisi muuten sitä edes ajatellut, mutta tv:stä tuli vähän aikaa sitten Ruotsin maajussilla morsian -sarja. Yksi naista etsivä mies oli hevostilan omistaja ja harrasti kilparatsastusta. Hän näytti jotenkin niin vastenmieliseltä niissä ratsastusvaatteissaan ja asusteissaan, että mielenkiinto meni samantien. Mutta hei, tämä on vaan minun mielipide, koska en itse harrasta ratsastusta, niin miellän sen naisten jutuksi. Maajussin naisehdokkaat olivat kaikki hevoshulluja ja heidän mielestä mies näytti niin hyvältä hevosen päällä! :)

Vierailija
124/342 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ratsastus on jotenkin niin naisellista. En olisi muuten sitä edes ajatellut, mutta tv:stä tuli vähän aikaa sitten Ruotsin maajussilla morsian -sarja. Yksi naista etsivä mies oli hevostilan omistaja ja harrasti kilparatsastusta. Hän näytti jotenkin niin vastenmieliseltä niissä ratsastusvaatteissaan ja asusteissaan, että mielenkiinto meni samantien. Mutta hei, tämä on vaan minun mielipide, koska en itse harrasta ratsastusta, niin miellän sen naisten jutuksi. Maajussin naisehdokkaat olivat kaikki hevoshulluja ja heidän mielestä mies näytti niin hyvältä hevosen päällä! :)" - Kiitos en tiedä miksi, mutta viestisi sai mut jotenkin hieman hymyilemään. - Olen kyllä kuullut, joidenkin sanovan, että mies, jonka harrastus ratsastaminen on varmasti homo, tämän kommentin olen kyllä jättänyt omaan arvoonsa. Sen sijaan ilman sanomista tiedän, että tallista sotoisnaan tarttuu hajua vaatteisiin, jotka seuraavat muakana.   - Harrastan varmaan muutenkin vähän naisellisia juttuja, koska tykkään kokata niin ja soitan pianoa, eikä varmaankaan lukemistakaan voi pitää kovin miehekkäänä. - No melkein miehekkäänä, mutta ilmeisesti turn of harrastuksena mulla on laskettelu, siis melkein kuin slalsomia. Mitenkähän on sen laita, että kerran viikosssa käyn pelaamassa tennistä : ) - -- Ehkä harrastuksena kertovat, myös miksi olen sinkku.

Vierailija
125/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä CS on tosimiesten peli ja siinä jää nainen kakkoseksi kun saattaa välillä kymmenenkin tuntia putkeen istua pelaamassa!

Vierailija
126/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakentajat, lavatanssaajat ja amerikan autojen rassaajat / omistajat ihan totaalinen turn off..

Vierailija
127/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa tyhmältä miehesi olen saman ikäinen ja jotkut asiat ovat kyllä tärkeempiä ;)

Vierailija
128/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianonsoittoa vihaavat, mitenkäs muut instrumentit, esim kitara, viulu, huilu ym?

Vielä lisäksi, mikä siinä mättää?

Vierailija
129/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa suurimman ajan vievä, oli se salilla käyminen, pelien pelaaminen tai vaikka kivien keräys. Ei harrastus oikeasti miestä pahenna jos miehellä on aikaa ja halua olla minun kanssani.

poikkeuksena muissa naisissa (tai miehissä) käyminen, se on aina turn off :D

Vierailija
130/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys, käsityöt ja lavatanssit on ehdoton turn off. Rahapelit ja esineiden keräily myös saattaisivat tappaa kiinnostuksen, riippuen kuinka intohimoisesti noita harrastaisi.. Bändissä soittaminen on siinä välissä, exäni soitti ja pakko sanoa että vaikea siinä oli mukana olla kun omasta mielestäni heidän musiikkinsa kuului mappi ö:hön. Jos oikeasti pitäisin musiikista niin sitten ei olisi ongelmaa.
.
Mitä nyt muiden vastauksia lueskelin niin en koe muuten niissä mainittuja asioita ongelmaksi. Pahinta olisi mies joka ei harrata mitään, joten minun puolestani luuhatkoon salilla/tallilla/pienoismallien ääressä pari tuntia vaikka joka ilta niin saan olla rauhassa! N22

Vierailija
131/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus, kehonrakennus, golf nyt ensimmäisenä tulee mieleen. Myös mies joka on ammatiltaan meikkaaja/maskeeraja, kampaaja, gynekologi tai vaatemyyjä, saa niskavillat pystyyn, sori! :)

Vierailija
132/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellaiset harrastukset, jotka menevät överiksi, ovat turn-offeja. Siis jos harrastukset vievät aivan helvetisti aikaa ja/tai rahaa tai alkavat häiritä muuta elämää. Silloin ei ole väliä, onko kyseessä urheilu, postimerkkeily vai kitaran soittaminen.

Mutta jos vielä tarkennan omia "inhokkejani", niin tietokone- ja konsolipelit, metsästys, kalastus, kehonrakennus, golf, autojen rassaaminen, autourheilu, mönkijöillä yms. pelleily. Olen yli 20 mutta alle 30.

Vierailija
133/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väkivaltaista esimerkiksia nyrkkeilyssä on? Ellei treenaa kisoja varten tai muuten kisaryhmissä niin kontakti on aina kevyttä ja mustaa silmää joutuu kyllä hakemalla hakemaan. Eri kamppailulajien harrastajien kirjo on laaja ja myös sieltä löytyy yhtä väkivaltaisia ja kusipäisiä tyyppejä kuin muualtakin. On yleinen ajatusvinouma että ns. aggressiivisissa lajeissa miehen/naisen luonne muuttuu kovaksi ja ylimielisiksi. Sellaiseksi kasvetaan salin ulkopuolella. Minkä tahansa lajin úber treenaaminen +20 tuntia viikossa vaatii paljon keskittymistä omaan psyykeeseen ja kehoon. Se saattaa aiheuttaa muussa elämässä tiettyä sulkeutuneisuutta/omahyväisystä oli kyse kädenväännöstä tai tikanheitosta

Vierailija
134/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 01:19"]Mitä väkivaltaista esimerkiksia nyrkkeilyssä on? Ellei treenaa kisoja varten tai muuten kisaryhmissä niin kontakti on aina kevyttä ja mustaa silmää joutuu kyllä hakemalla hakemaan. Eri kamppailulajien harrastajien kirjo on laaja ja myös sieltä löytyy yhtä väkivaltaisia ja kusipäisiä tyyppejä kuin muualtakin. On yleinen ajatusvinouma että ns. aggressiivisissa lajeissa miehen/naisen luonne muuttuu kovaksi ja ylimielisiksi. Sellaiseksi kasvetaan salin ulkopuolella. Minkä tahansa lajin úber treenaaminen +20 tuntia viikossa vaatii paljon keskittymistä omaan psyykeeseen ja kehoon. Se saattaa aiheuttaa muussa elämässä tiettyä sulkeutuneisuutta/omahyväisystä oli kyse kädenväännöstä tai tikanheitosta
[/quote]

Lisään vielä että lähes kaikkia lajeja voi harrastaa "kerran viikkoon" tyylisesti tai palkkatyönä koko päivän.

Vierailija
135/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskuoro

Vierailija
136/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantiepyöräily 4000 euron hiilukuitypyörällä "kortsupuku" päällä

Vierailija
137/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeilyn harrastajasta ei vaan tuu kovin älyllinen kuva. En tunne lajia mutta vaikea käsittää mikä idea siinä hakkaamisessa on.

Vierailija
138/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakennus, jääkiekko, nyrkkeily (no kuntonyrkkeily ok), metsästys, ryyppääminen

Konsolipelien pelaaminen on vain hyvä (pelaan itsekin), kunhan pitää sen kohtuullisena ja tykkää välillä tehdä muutakin.

N21

Vierailija
139/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkuelajit, varsinkin jääkiekko ja salibandy.

Golf.

Hiihtäminen, maraton-juoksu, pyöräily, Triathlon.

Kehonrakennus.

Purjehdus, soutaminen, auto-urheilu.

Penkki-urheilu.

Capoeira.

Liiallinen pelien pelaaminen (iihan sama mitä pelejä mut monta tuntii / päivä liikaa)

Perhosten kerääminen.

Postimerkkien kerääminen.

Bändissä soittaminen.

Vierailija
140/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 00:34"]

Tietokone/pelikonsolipelien pelaaminen. Olen ollut miehen kanssa, joka pelasi sekä tietokoneella että pelikonsolilla - ei ikinä enää. Siinä jää tyttöystävä äkkiä toiseksi, kun mies pelaa kaiken vapaa-aikansa räiskintäpelejä. En heti keksi harrastusta, joka ärsyttäisi enempää kuin tuo. Tosin on huomattava, että itse en pelaa koskaan mitään, paitsi joskus lautapelejä :D N25

[/quote]

Niin monet vastannu tän. :( Ei tarvi ihmetellä miks munki on vaikee löytää seuraa. Missä kaikki tytöt jotka poikansa kanssa yhdessä ammuskelis ihmisiä päähän?