Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä miesten harrastukset ovat turn off?

Vierailija
27.02.2015 |

Mikä on sellainen harrastus miehellä, joka saa kiinnostuksen loppumaan? Onko perinteiset nössöjen jutut kuten postimerkkeily, pienoismallien rakentaminen jne turn offeja vai onko miehekkäämmät metsästus ja autojen laittaminen mielestänne pahin kiinnostuksen tappaja? Kertokaa vapaasti ja laittakaa mielellänne ikänne mukaan.

Kommentit (342)

Vierailija
161/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 02:04"]

Jos ei pysty eläintä tappamaan on tekopyhää syödä lihaa. Eri asia jos on itse kasvissyöjä.

[/quote]

Tapatko itse jokaisen sika-nautasi?
[/quote]

En tietenkään. Mutta pystyn tappamaan naudan tai sian tai muun vastaavan nisäkkään.
Pehmennän kuitenkin aikaisenpaa. Eläimen tappajan ylenkatsominen on hyvin tekopyhää jos syö lihaa ja täten ulkoistaa tappamisprosessin.

Vierailija
162/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 02:04"]Ainoaksi hyväksytyksi jää näköjään sohvalla makoilu. On halpaa. Ei vaadi matkustamista (pl. jääkaappi ja vessa). Eikä siihen sisälly saunailtoja. Aikaa tosin voi mennä xx tuntia viikossa, mutta silti aina tavoitettavissa. [/quote] Väärässä olet jos makaat kotona olet loinen et mies.

[/quote]

Vaikka omakustanteista makoilua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mainitsin metsästyksen ja kalastuksen ekalla sivulla. Olen kasvissyöjä.

Vierailija
164/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko, bodaus, nyrkkeily, metsästys, kalastus, ralli/autoharrastus, muu juntteilu

Vierailija
165/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 02:04"] Jos ei pysty eläintä tappamaan on tekopyhää syödä lihaa. Eri asia jos on itse kasvissyöjä. [/quote] Tapatko itse jokaisen sika-nautasi? [/quote] En tietenkään. Mutta pystyn tappamaan naudan tai sian tai muun vastaavan nisäkkään. Pehmennän kuitenkin aikaisenpaa. Eläimen tappajan ylenkatsominen on hyvin tekopyhää jos syö lihaa ja täten ulkoistaa tappamisprosessin.

[/quote]

Mentiin varmaan vähän liian syvälle... kun alussa oli kysymys vain harrastuksista.

Mielestäni harrastukseksi tappaminen on karmivaa. En mitenkään ylenkatso esim. poromiestä tai sitä teurastajaa, joka ammatikseen tappaa, mutta luulen, että sellainen vain vaatii niin perin erilaista luonnetta kuin itselläni on, ettei  oikein muutakaan yhteistä löytyisi.

Olen lopettanut lihansyönnin viisi vuotta sitten, mutta rukoilen lujaa, että joku alkaisi pian kasvattaa keinolihaa petrimaljoissa!

Vierailija
166/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten metsästäjissähän on eri laatuja, itse en kyllä yhdenkään kanssa seurustelisi, mutta kuitenkin, on luontoa ja elämää kunnioittavia ravinnokseen hirven kaatavia, jotka kokee jopa joitain tunteita eläintä peratessaan. Sitten on sadistiset ja vainoharharhaiset taajamasusi-miehet jotka lavastaa ja liioittelee susien aiheuttamia vahinkoja, ei usko DNA-testeihin suden puhtaudesta ja tahtoo raivopäisesti tappaa kaikki poikasineen. Palkkatyöstään säästää, jotta olisi varaa maksaa sakkoja liito-oravien kaadosta, harrastaa erityisesti uhanalaisia lajeja...

Vierailija
167/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus. On kiva että harrastaa ja suotavaa, että on miehellä sisältöä elämässä. En katselisi miestä joka makaa sohvalla ja juo kaljaa kaiket illat. Mutta mikä tahansa harrastus, joka on ihan jo riippuvuutta on turn off. Olen 33v.

Vierailija
168/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi (mikä tahansa), formulat- ja ralli. Ja joo, joku kehonrakennus on tosi iso turn-off. Mutten saapi keräillä, soitella ja laulella sekä pelailla (kunhan ei liian weirdia, esim. my little ponya).

Vierailija
169/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 00:34"]

Tietokone/pelikonsolipelien pelaaminen. Olen ollut miehen kanssa, joka pelasi sekä tietokoneella että pelikonsolilla - ei ikinä enää. Siinä jää tyttöystävä äkkiä toiseksi, kun mies pelaa kaiken vapaa-aikansa räiskintäpelejä. En heti keksi harrastusta, joka ärsyttäisi enempää kuin tuo. Tosin on huomattava, että itse en pelaa koskaan mitään, paitsi joskus lautapelejä :D N25

[/quote]

Tulet varmasti vielä jatkossa ymmärtämään myös mitä muutakin eroa on miehellä joka pelaa lautapelejä verrattuna mieheen joka pelaa konsolipelejä! ;)

Vierailija
170/342 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikka (entinen ihastukseni harrasti tätä ja kertoi ettei halus seurustella koska liian aikaavievää)

Vierailija
171/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:11"]

Tätä on hauska lukea. Kaikki mitä taidan harrastaa löytyy täältä, osa moneenkin kertaan. Silti naisia riittää onneksi enemmän kuin omiin tarpeisiin joka kertoo siitä että naiset pystyvät onneksi erottamaan olennaiset ja epäolennaiset tekijät toisistaan sekä katsomaan kokonaisuutta.

Harrastan kehonrakennusta (BMI 30, noin 2h päivä + ruokahommat), metsästystä metsästyskaudella, golfia golfkaudella, laskettelua talvella (2-3 reissua talvi, poikain kanssa), käyn ulkona juhlimassa ja konsolipelitkin menee ;)

[/quote]

No hoitojen ja pikasuhteiden kohdalla nyt tuskin ketään kiinnostaa harrastukset, nyt varmaan tarkoitettiin niitä miehiä joista naiset välittävät ja joiden kanssa tahtovat olla pidempään.

Vierailija
172/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys ja kalastus tuli ekana mieleen, tosin en niiden takia varmaan potentiaalista kumppaniehdokasta hylkäisi. Enemmän sytyttäisi lempeä ja herkkä kasvissyöjämies, kuin metsämies. :) 

Mikä tahansa harrastus voisi muuttua turn offiksi, jos se jatkuvasti veisi aivan liikaa aikaa arjesta ja tyttöystävä jäisi kakkoseksi. 

Vierailija
173/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko ja kaikki muutkin junttikyykkä-lajit, en edes aloittaisi seurustelua.

Murtomaahiihto räkä poskella laturaivo päällä tai kilpahiihto - tyyliin.

Konsolipelit.

Kehonrakennus.

Vierailija
174/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa harrastus, johon mies kuluttaa kaiken rahansa, aikansa ja energiansa, niin että harrastuksiltaan ei pysty kuin käymään töissä ja lepäämään (lue; puoliso saa hoitaa ja maksaa yksin kodin ja lapset).

Mutta minun inhokkini harrastuslistalla kumppanin valinnassa on: kaljoilla ja baareissa ravaaminen, dokaaminen (siis perheellisenä miehenä sinkun ymmärrän siellä etsivän esim seuraa), pelaaminen (veikkaus, ravit, uhkapelit, rahapelit jne), pelaaminen esim. konsolipelit, tietokonepelit jne, bodaus (bodarimiehet on oksettavan näköisiä ylipullistuneineen vartaloineen ja egoineen), autourheilu, tanssiminen (mikä tahansa tanssiminen siis säännöllisenä harrastuksena).

Minusta taas seksikästä on juuri miehen metsästysharrastus (kiinnostaisi itseänikin), sekä ulkoilu, kohtuullinen liikunta (ei mikään pakonomainen treenaaminen, tai että elämä pyörii treenien mukaan), kaikki sivistysharrastukset, lukeminen, kulttuuri, taide, eläimet, ulkoilu, vaellus, veneily, ratsastus,  nämä ISO plussa miehellä... :)

Vierailija
175/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone- ja konsolipelien pelaaminen.

Vierailija
176/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat maininneet autourheilun. Mitä tämä tarkoittaa? Sitä, että mies ajaa rallia esimerkiksi  jossain historic-luokasssa vai sitä, että katsoo formuloita sohvalla kalja kädessä? Vai meneekö "autourheiluun" myös vanhojen autojen entisöiminen ja yleensäkin kaikki auton kanssa puuhaaminen?

Selventäkää. Naisten suruksi täytyy kertoa, että enemmän kuin puolet miehistä ovat kiinnostuneita autoista enemmän tai vähemmän.

Vierailija
177/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älykkäämpi" sukupuoli taas lokeroi ketjun täydeltä... :D

Vierailija
178/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinit. Siis sellaisten snobiviinien harrastajat ERITYISESTI jos hommaan ei ole oikeasti varaa, vaan mennään kalliisiin tastingeihin näyttäytymään.

Kaikki tekniikkajutut, jos niihin liittyy myös se, että joudun kuunnella pätemistä.

Autot ja moottoriurheilu. On se bensan/öljyn turha kuluttaminen vaan niin kivaa.

Jooga. Varsinkin jos siihen liittyy muka-valaistunut tyyppi, jonka pinnan alla kytee suuri aggressio.

Ylipäätänsä kaikki, mihin liittyy jonkinlaista hifistelyä ja pätemistä.

Vierailija
179/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 00:30"]Mikä on sellainen harrastus miehellä, joka saa kiinnostuksen loppumaan? Onko perinteiset nössöjen jutut kuten postimerkkeily, pienoismallien rakentaminen jne turn offeja vai onko miehekkäämmät metsästus ja autojen laittaminen mielestänne pahin kiinnostuksen tappaja? Kertokaa vapaasti ja laittakaa mielellänne ikänne mukaan.
[/quote]
minä rakennan pienoismalleja ja autoja,onko se turn off?
olisi ihan kivaa saada välillä pilluakin,oma mäkätin vain pihtaa.

Vierailija
180/342 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus, raviurheilu, jalkapallo, jääkiekko,autourheilu, jääkiekko, kehonrakennus, pilkkiminen talvella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi