Vierailija

Kerrotaan uniamme ja tulkitaan toistemme unia arkijärjellä.

• ylös 2
  • alas 1

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Ap aloittaa: näin unta että vein torissa myymäni kolmen euron esineen (en muista minkä) jonkun rikkaan perheen kotiin. Kun tuli maksun aika, rikas rouva antoi 50€ ja lupasi tästä lähtien tasaisin väliajoin tukea vähävaraista perhettämme. Tunnelma oli kuin jouluaattona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla toistuu aina uni, jossa puolison kanssa on erittäin vahva vetovoima, mutta joka puolella on ihmisiä eikä löydetä mistään rauhallista paikkaa lemmenleikeille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla toistuu aina uni, jossa puolison kanssa on erittäin vahva vetovoima, mutta joka puolella on ihmisiä eikä löydetä mistään rauhallista paikkaa lemmenleikeille.

Ja joskus kun keretään alkuun, joku tulee huoneeseen eikä millään tajua lähteä. Tilanne ei tunnu nololta, harmittavalta vaan.

Vierailija

Tytön vauva-aikana näin unta, että vauvoja on kaksi ja herätin hädissäni miehen että missä se toinen vauva on!

Vierailija

Olin paimentamassa sisarusten lapsia leirillä. Nukkumapaikkana oli pelkkä hevosten aitaus ilman mitään suojaa tai pehmusteita. Keskellä yötä murmeleita hyökkäsi lasten kimppuun, ja taistelin murmeleita vastaan kuristamalla ne yksitellen kuoliaaksi. 😳

Vierailija

Mun ihastus kävi yöllä kertomassa, että on rakastunut muhun. Tavallaan mä kyllä alitajuisesti tiesin sen jo, uskon, että tämä oli vaan mun intuitio, joka näin ilmoitti. Ihanalta tuntui silti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja joskus kun keretään alkuun, joku tulee huoneeseen eikä millään tajua lähteä. Tilanne ei tunnu nololta, harmittavalta vaan.

Vessahätä aiheuttaa näitä unia.

Vierailija

Mä nään painajaisia että hissi tipahtaa ja tunnen tosi aidosti sisäelimissä miten tipun!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap aloittaa: näin unta että vein torissa myymäni kolmen euron esineen (en muista minkä) jonkun rikkaan perheen kotiin. Kun tuli maksun aika, rikas rouva antoi 50€ ja lupasi tästä lähtien tasaisin väliajoin tukea vähävaraista perhettämme. Tunnelma oli kuin jouluaattona!

Olet oivaltanut jotain uutta elämästä. Arvottomana pitämäsi ajatus, onkin arvokas. Esim. opiskelet uuteen ammattiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä nään painajaisia että hissi tipahtaa ja tunnen tosi aidosti sisäelimissä miten tipun!

Olet pettynyt johonkin ihmiseen tai asiaan, etkä pääse siitä yli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin paimentamassa sisarusten lapsia leirillä. Nukkumapaikkana oli pelkkä hevosten aitaus ilman mitään suojaa tai pehmusteita. Keskellä yötä murmeleita hyökkäsi lasten kimppuun, ja taistelin murmeleita vastaan kuristamalla ne yksitellen kuoliaaksi. 😳

Olet huolissasi läheistesi terveydestä ja tunnet voimattomuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun ihastus kävi yöllä kertomassa, että on rakastunut muhun. Tavallaan mä kyllä alitajuisesti tiesin sen jo, uskon, että tämä oli vaan mun intuitio, joka näin ilmoitti. Ihanalta tuntui silti.

Oot varmaan haaveillu siitä illalla😍 Ihana uni!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tytön vauva-aikana näin unta, että vauvoja on kaksi ja herätin hädissäni miehen että missä se toinen vauva on!

Mäkin näin unta että vauva katosi, pistin valot päälle ja herätin kaikki, kun olin niin paniikissa. Oletan, että johtuu hormooneista ja väsymyksestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Painajaisessa sairas naapuri yritti tunkeutua meille kotiin

Rajojasi on rikottu. Joku jollain tavalla.

Vierailija

Joskus unessa ihastun ihmiseen, jota en ole koskaan edes harkinnut siinä mielessä. Koukutun unessa tuon ihmisen läheisyyteen ja sen jälkeen saatan olla kuukausia ihastunut ennen kuin tunteet hälvenevät.

Vierailija

Viime yönä sain uuden maalauksen kokoelmiini, mutta se ei ollutkaan mitenkään kummoinen. Sen maalauksen takia en saanut enää edellisiä maalauksia pysymään seinällä. Yksikin lempimaalaus roikkui ensin vasemmalle kallellaan, ja kun siirsin alle millin, valahti oikealle. Astuin välillä vahingossa jonkun maalauksen päälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joskus unessa ihastun ihmiseen, jota en ole koskaan edes harkinnut siinä mielessä. Koukutun unessa tuon ihmisen läheisyyteen ja sen jälkeen saatan olla kuukausia ihastunut ennen kuin tunteet hälvenevät.

Seksuaalista turhautumista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin veljeni ihan täynnä lävistyksiä ja järkytyin syvästi

Veljesi salaa sinulta jotain. Ehkä terveyteen liittyvää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.