Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kosteutta kuiviin hiuksiin? Onko

Vierailija
26.02.2015 |

kukaan löytänyt toimivaa keinoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on taso kohdallaan.

Vierailija
2/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusöljy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio. Niihin nykyisiin hiuksiin ei voi millään vaikuttaa, mutta tulevat kasvavat hiukset saat hyviksi ruokavaliolla.

Vierailija
4/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kosteuttava hiusnaamio säännöllisesti kerran viikossa. Latvoille pesun jälkeen arganöljy.

Ruokavalio tosiaan merkkaa. Syöthän hyviä rasvoja? Pähkinät, kala, avokadot jne.

Vierailija
5/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hoitoainetta käytät? Mulla on kuivuuteen taipuvainen hiuksisto, kuitenkaan ei ole kaksihaaraisia vaikka vähän hampulta näyttääkin ja latvat hapsottaa. Mulla toimii normi shampoo + hoitoaine, joka on silikoniton, paitsi latvoihin voi laittaa siralillista. Niin että ensin se silariton, huuhtelu, sit ihan latvoihin silarillista. Tosin tuota silarihoitista ei ole mikään pakko laittaa, minä kuitenkin laitan välillä koska nurkissa on ylimääräinen purkki.

Sitten vielä jätettävä hoitoaine. Laitan ensin Herbinan Marja spa (silikoniton), ja sen päälle Glissin tollasta keltasta suihkutettavaa jonka nimeä en muista, mutta siinä on paljon silikonia (silikoneja on siis kaikki -cone, -xane-päätteiset). Silikoni tulee siis vasta päälle, se sulkee "hyvät aineet" sisään eikä päästä paljoa mitään ulospäinkään. Saan näillä konsteilla kuivuuden merkit piiloon.

Myös sulfaatilliset shampoot hapsuttaa mulla (sodium lauryl sulfate). Mutta toisaalta sulfaatittomat ei oikein meinaa pestä... Puljaamalla oppii :)

Ja välillä ihan rehellistä öljyhoitoa, esim kookosöljy käy.

Vierailija
6/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle kampaaja suositteli kuiviin hiuksiin:

kosteuttava shampoo ja hoitoaine. hoitoainetta nii et kiukset eka pyyhekuiviks, sit sitä voi laittaa ihan reippaasti. ei kuitenkaa päänahkaan ettei tuu rasvasen näköset. anna vaikuttaa muutamasta minuutista viiteen minuttiin ja huuhtele kevyesti, nii et sitä hoitoainetta saa jäädä hiuksiin. vaihtoehtosesti hiuksiin jätettävä hoitoaine. sen lisäks voi suihkun jälkeen suihkii kuiviin/pyyhekuiviin hiuksiin niit suihkutettavii hoitoaineita. myös ruokavalio vaikuttaa, esim. hyvien rasvonen syömine. lisäks öljyhoitoja välillä.

Vierailija
7/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hyviä vinkkejä. Onko kukaan kokeillut priorin tms.
-ap

Vierailija
8/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rypsiöljykin toimii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä