"Kun rohkaistuin kysymään, että voisimmeko viedä ystävyyden seurustelun tasolle, nainen vastasi, että olet liian kiltti mies" :(
"– En minä osaa räyhätä, olen tasainen luonne. En tykkää riidellä, kaipaisin vain jonkun, jonka saisi ottaa päivän päätteeksi kainaloon ja rupatella päivän kuulumiset."
Kommentit (155)
Arskakin painoi "vain" 107kg kun voitti mr universumi kisat.
Et silleen...
Vierailija kirjoitti:
"180 senttiä pitkän ja 120 kiloa painavan varren sisällä asuu säyseä mies.
Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."
Painoindeksi 37 ja vähän isokokoinen. Naista haukuttaisiin tuon painoisena jo todella törkeästi, mutta ne on ne naiset, jotka on ikävän ulkonäkökeskeisiä.
Lievästi ylipainoisena naisena (168cm/75kg) oon saanut kuulla painostani tosi törkeitä kommentteja jopa vaikeasti ylipainoisilta miehiltä. Sen vuoksi en tunne enää mitään sympatiaa pullukkamiehiä kohtaan. Siinähän maistavat omaa lääkettään.
Ylipaino on romanttiseroottiselle kiinnostukselle este, kun tietty raja olemuksessa ylitetään. Naisille tuo raja on matalampi, miehille jonkin verran korkeampi. Samalla pituudella ja painolla on niin erinäköisiä ihmisiä riippuen kehonkoostumuksesta ja kropan käytöstä, että mitään kilo- tai bmi-rajaa ei voi antaa.
Useille tuo este muodostuu jo paljon, ennen kuin ylipainosta on mitään varsinaista toimintakyvyn haittaa tai terveysongelmaa. Kyse on ulkonäöstä. Karusti: Lihava ei kiinnosta, vaikka esittäisi minkälaiset terveyspaperit tai kuntotestitulokset. (Tai pystyy seksiin.) Tekopyhää puhua terveydestä tms. tässä kohtaa.
Eli seksi/läheisyys ei toimi. Parisuhteen perusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."
Painoindeksi 37 ja vähän isokokoinen. Naista haukuttaisiin tuon painoisena jo todella törkeästi, mutta ne on ne naiset, jotka on ikävän ulkonäkökeskeisiä.
Miehet ovat naisia isompia.
120 kiloinen mies on aivan normaali.
Ei ole. Minun mieheni on suunnilleen saman pituinen, lihaksikas ja leveäharteinen. Paino siinä 80-85 kg:n hujakoilla. 120 kg on ihan hirveän lihava.
85 kiloinen ei voi olla lihaksikas.
Se ei ole edes mahdollista!
Lihaksikkaalla miehellä on ainakin parikymmentä kiloa ylimääräistä lihasta peruslihaston lisäksi.
Sinulla ei taida olla käsitystä kuinka lihaksikkaalta 85 kiloinen mies voi näyttää.
Miehen on paras olla kameleonttimies eli tarkkailla naisen mielihaluja ainakin suhteenalussa ja käyttäytyä sen mukaan. Kun suhde on vakiintunut, jos nyt haluaa sellaista, voi esiintyä omana itsenään. Opportunistinen tekniikka on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat naisia isompia.
120 kiloinen mies on aivan normaali.
Ei ole. Minun mieheni on suunnilleen saman pituinen, lihaksikas ja leveäharteinen. Paino siinä 80-85 kg:n hujakoilla. 120 kg on ihan hirveän lihava.
Näin on. Nyt noin 85kg (painoa tullut 5 kg korona-aikana lisää) ja olen kyllä pahast turvoksissa - tähän vielä semmonen 30kg lisää niin on voi olla aika hieno näky. . Valitettavasti vaan "hirveän lihava" on nykyään normaali.
Olen siis mies (enkä etsi ketään elämääni :)
Vierailija kirjoitti:
Muistan ikuisesti, kun lukioiaikoinani Suosikki-lehdessä tyttöjen piti kuvailla ihannepoika ja poikien ihannetyttö. Pojilla oli pari toivetta - en nyt tässä kuvaile, mihin elämänalueeseen ne liittyivät - mutta tyttöjen lista oli varmaan kaksimetrinen. Eivätkö kaikki vielä tiedä, että naiset todella osaavat vaatia?
Just joo, eli kysytään kymmeneltä tytön, että millainen on ihannepoika ja laitetaan kaikki vastaukset listalle. Ei mitenkään huomioida sitä, että siinä on kymmenen eri ihmisen vastaukset. Sama tehdään miehille ja saadaan lista: nuori, hoikka ja nätti ja ollaan sitä mieltä, että miehillä ei ole vaatimuksia. heh heh.
Mulla on kyllä ainakin pitkä vaatimuslista. Osa näistä on ehdottomia, osa olis kiva olla. Ulkonäköön liittyviä on hyvin vähän, tosin kun sukupuolellakaan ei minulle ole väliä.
Tärkeimpinä on kyllä se, että kumppani on minulle tasavertainen. Osaa ja tekee kotitöitä, osaa kertoa mielipiteitään ja keskustella, osaa olla myös eri mieltä. Molemmilla saa olla omia kavereita ja harrastuksia ja niiden mukaan saa mennä.
Pakko sanoa, että suurin osa miehistä ei ymmärrä mitään naisista. Siis oikeasti ei voi keskustella. Miten ja miksi sellaisen kanssa haluaisi olla parisuhteessa? Helpompaa on ottaa nainen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo painoindeksi on lihavuusleikkauksen paikka, ei "vähän iso".
Ja 48-vuotiaan sinkun ei kannata miettiä adoptiota. Se juna on mennyt erittäin kauan sitten.
Tämä mies ei ymmärrä realiteetteja: Hän on tosi lihava - ellei ole kaikki lihasta mutta näillähän on naisia - pappaikäinen.
Hänen kannattaisi miettiä terveyttään ja lihavuusleikkausta. Adoptiojuna on mennyt aikoja sitten.
Tuskin hänelle itseään realistisesti vastaavat naiset kelpaavat. Tuskin hän näitä itseään vastaavia naisia edes huomaa.
Itse etsin aikoinaan uutta miesystävää 40-vuotiaana ylipainoisena naisena. Tottakai minullakin oli yhä nuori mieli ja silmät, jotka bongaavat nuoren ja komean miehen ja pitävät näkemästään.
Silti ymmärsin, että samasta ikäryhmästä se minulle sopiva ihminen löytyyy jos löytyy ja elämä jättää fyysiset jälkensä meihin kaikkiin.
Onneksi löysin fiksun ikäiseni miehen, joka ei ollut uhriutunut eikä etsinyt kaksikymppistä instabeibeä. Hyväksymme toisemme ja itsemme puutteineen ja hyvine puolineen.
Tärkeää minulle oli myös miehen sisäinen maailma. Näidenkin on mielestäni jokseenkin vastattava toisiaan.
Se miten ajattelemme ja tunnemme asioista. Ja miten se sisäinen maailma näkyy ulospäin elämässämme. Että on olemassa sanoja vastaavia tekoja elämän varrelta.
Palstapuheet laatikkoleukakirurgilentäjistä ovat kuin toisesta maailmasta. Naisvihaa.
Minulla on Luojan kiitos hieno mies, siis minulle täydellinen ja jollekin toiselle ihan tavallinen. Oikeasti kiltti.
Monet adoptoi paljon vanhempanakin
Valviran mukaan yläikäraja on 50 vuotta eli ei sitä prosessia enää 48 vuotiaana aloiteta (kestää vuosia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan ikuisesti, kun lukioiaikoinani Suosikki-lehdessä tyttöjen piti kuvailla ihannepoika ja poikien ihannetyttö. Pojilla oli pari toivetta - en nyt tässä kuvaile, mihin elämänalueeseen ne liittyivät - mutta tyttöjen lista oli varmaan kaksimetrinen. Eivätkö kaikki vielä tiedä, että naiset todella osaavat vaatia?
Just joo, eli kysytään kymmeneltä tytön, että millainen on ihannepoika ja laitetaan kaikki vastaukset listalle. Ei mitenkään huomioida sitä, että siinä on kymmenen eri ihmisen vastaukset. Sama tehdään miehille ja saadaan lista: nuori, hoikka ja nätti ja ollaan sitä mieltä, että miehillä ei ole vaatimuksia. heh heh.
15-vuotiaan ja 35-vuotiaan miehen kumppanivaatimukset eivät ole verrannollisia, kun toisella kosketuspinta vastakkaiseen sukupuoleen on hyvin kapea, jos ei olematon. Sen verran tullut matkan varrella huonojakin suhteita nähtyä, että luonteella ja ajattelulla on tässä kohtaa jo hyvinkin paljon merkitystä kuten myös vastuuntuntoisuudella ja luotettavuudella.
Vierailija kirjoitti:
Lukioikäisen tytönkin vaatimuslista elää ajan mittaan ja väitän, että suurin osa pojistakin haluaa tytöiltään muuta kuin sitä yhtä, mutta tuossa vaiheessa vain imagoon kuuluu esittää, että vain ulkoisilla avuilla on merkitystä.
Mulla on yksi toive miehessä: kokonaisuus säväyttää niin ylä- kuin alapäässä.
Ulkoäkötoiveita ei ole laisinkaan, koska arvostan persoonaa niin paljon, mutta nyt kun mietin niin useampi kalju kuin hiuksellinen miesystävä on ollut. Kaikki kumppanit ovat kuitenkin olleet aivan erilaisia, on pitkää, lyhyttä, lihaksikasta, mahakasta, iskävatsaa, leveäharteista, keppimallista jne. Kukaan ei ole kopio toisestaan.
Joku kutkuttava persoonallinen koukku luonteessa silti aina on, joka tekee kokonaisuudesta miellyttävän ja saa minut kiinnostumaan. Se voi olla umpisurkea musta huumori, ääni, elämänkokemus tai kenties jopa sen puute, rohkeus olla oma itsensä yms.
Silloin kun olin vapailla markkinoilla, niin minuun treffipalstoilla yhteyttä ottaneet miehet oli 90% vailla lähinnä kokokvartalokuvaa, yhden illan suhdetta, salasuhdetta, ö-kupin tissejä, anaaaalipanoa, laihuutta, a:sta ö:n olevat kriteerit täyttävä yms. Toki sitten sen sadan idiootin joukossa oli myös muutama helmi, jotka ovat yhä kavereita, mutta paljon pjaskaa mahtuu sen helmen löytämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka muistelee lukioaikaisia kokemuksiaan keskuteltaessa kumppaniasioista on jo epäkiinnostava lähtökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo painoindeksi on lihavuusleikkauksen paikka, ei "vähän iso".
Ja 48-vuotiaan sinkun ei kannata miettiä adoptiota. Se juna on mennyt erittäin kauan sitten.
Tämä mies ei ymmärrä realiteetteja: Hän on tosi lihava - ellei ole kaikki lihasta mutta näillähän on naisia - pappaikäinen.
Hänen kannattaisi miettiä terveyttään ja lihavuusleikkausta. Adoptiojuna on mennyt aikoja sitten.
Tuskin hänelle itseään realistisesti vastaavat naiset kelpaavat. Tuskin hän näitä itseään vastaavia naisia edes huomaa.
Itse etsin aikoinaan uutta miesystävää 40-vuotiaana ylipainoisena naisena. Tottakai minullakin oli yhä nuori mieli ja silmät, jotka bongaavat nuoren ja komean miehen ja pitävät näkemästään.
Silti ymmärsin, että samasta ikäryhmästä se minulle sopiva ihminen löytyyy jos löytyy ja elämä jättää fyysiset jälkensä meihin kaikkiin.
Onneksi löysin fiksun ikäiseni miehen, joka ei ollut uhriutunut eikä etsinyt kaksikymppistä instabeibeä. Hyväksymme toisemme ja itsemme puutteineen ja hyvine puolineen.
Tärkeää minulle oli myös miehen sisäinen maailma. Näidenkin on mielestäni jokseenkin vastattava toisiaan.
Se miten ajattelemme ja tunnemme asioista. Ja miten se sisäinen maailma näkyy ulospäin elämässämme. Että on olemassa sanoja vastaavia tekoja elämän varrelta.
Palstapuheet laatikkoleukakirurgilentäjistä ovat kuin toisesta maailmasta. Naisvihaa.
Minulla on Luojan kiitos hieno mies, siis minulle täydellinen ja jollekin toiselle ihan tavallinen. Oikeasti kiltti.
Tämä juuri. Ei silmä mies-/naiskauneudelle katoa, vaikka muokkaantuukin toki niin, ettei ihan nuori mies ole edes kiinnostavan näköinen, vaikka voi ollakin söpö tms. Mutta näin 45-vuotiaana joku 30-vuotias mies miellyttää ulkoisesti eniten, kun puhutaan puhtaasti ulkonäöstä. En silti vikittele sen ikäisiä, enkä oikeasti edes haluaisi kumppanikseni niin nuorta. Löydän ikäisistäni ja vanhemmistani paljon enemmän kiinnostavaa, ja näen myös niiden naururyppyjen kauneuden, eikä ihon tarvitse olla kimmoisa ja vartalon rasvaton ollakseen sytyttävä. Enkä kaipaa itsekään mitään täydellisyyden ihailijaa rinnalleni. Kaksi tavallista tallukkaa, jotka näkevät toisissaan riittävästi hyvää, mutta ennen kaikkea löytyisi se yhteys muissa kuin ulkonäöllisissä asioissa.
Voi nainenkin olla liian myötäilevä.
Rohkeasti vaan omia näkemyksiä ja toiveita esiin. Joitain se voi karkottaa, mutta pääsee varmemmin suhteeseen sellaisen kanssa, joka haluaa samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että suurin osa miehistä ei ymmärrä mitään naisista. Siis oikeasti ei voi keskustella. Miten ja miksi sellaisen kanssa haluaisi olla parisuhteessa? Helpompaa on ottaa nainen ;)
Tiedätkö mitä? Sama pätee myös toisinpäin, eli suurin osa naisista ei edes tunnu haluavan ymmärtää miehiä, vaan yrittää pakottaa samaan muottiin kanssaan ja kiinnostumaan samoista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä ainakin pitkä vaatimuslista. Osa näistä on ehdottomia, osa olis kiva olla. Ulkonäköön liittyviä on hyvin vähän, tosin kun sukupuolellakaan ei minulle ole väliä.
Tärkeimpinä on kyllä se, että kumppani on minulle tasavertainen. Osaa ja tekee kotitöitä, osaa kertoa mielipiteitään ja keskustella, osaa olla myös eri mieltä. Molemmilla saa olla omia kavereita ja harrastuksia ja niiden mukaan saa mennä.
Jos lähtökohtasi on se, että suurin osa miehistä ei ymmärrä mitään naisista (minä ymmärrän sen niin, että täydeltä Hartwall Areenalta löytyisi vain jokunen poikkeus) niin epäilen vahvasti, että sinun halusi ymmärtää miehiä on vielä heikompi kuin toisinpäin ja tiedätkö mitä? Mikään suhde ei toimi niin, että vain toisella on velvollisuus yrittää ja ymmärtää.
Jos sinun on helpompi suhtautua naisiin tasaveroisena kumppanina, niin silloin sinun varmasti kannattaa etsiä suhdetta heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"JUKAN mukaan naisten pettäminen on samanlainen tabu kuin naisten kykenemättömyys perheväkivaltaan."
Ymmärrän että on tullut petetyksi pariin kertaan, eikä siksi uskalla enää seurustella, mutta se että niputtaa parin kokemuksen, ja yökerhossa nähdyn petturuuden vuoksi kaikki naiset samaan petturikastiin on jo vähän paksua. Variaatioita on yhdenkin ihmisen elämänkaaressa, niin miten ei muka koko naissukupuolessa?
Itse olen sekä pettänyt että ollut pettämättä.
Noin muutenkin tuollainen omistushaluisuus ei ehkä ole ihan tervettä.
Jos kerran pettää, pettää varmasti toistekin
Ei pidä paikkaansa. [/quote
Suurimmaksi osaksi pitää.
Ei edes suurimmaksi osaksi.
Jaa-a, mene kuulee laskemaan paljonko painaisi 180cm mies bmi 19:llä ja lisää siihen 20kg.