Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko neitsyys häpeä?

Vierailija
26.02.2015 |

Niin, onko? Kun monesti kuulen toitotettavan, kuinka naisen muka pitäisi osata kaikki temput sängyssä ja sitten kauhistellaan, jos on ollut useampi kuin yksi seksikumppani. Kaksinaismoralistista, sanon minä! T. neitsyt

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:26"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:24"]On. Kyllä se minulle on suurin häpeän aihe itsessäni ja sen takia en edes tunne itseäni naiseksi tai ihmiseksi.  [/quote] Voi ei :( minulle se ei ole niin iso asia, mutta kiinnostuneena olen kuitenkin keskustelua seurannut. Ap [/quote] Minulle se on merkittävin asia elämässäni, koska se tarkoittaa paitsi häpeää, myös sitä, etten saa koskaan tietää, millaista on seurustelu tai seksi tai edes suuteleminen, enkä koskaan saa lapsia.  [/quote] Ilmeisesti et kuitenkaan kovin raskaasti asiaa voi ottaa, koska siinä tapauksessa olisit tehnyt asian eteen jotakin.

[/quote]

En voi tehdä mitään. 

Vierailija
22/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys on neutraali asia. Ei hyvä eikä huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:30"]

Neitsyys ei ole häpeä, jos on jakorasia se on suuri häpeä.

[/quote]

Neitsyys ei ole häpeä, eikä se että on harrastanut seksiä useiden miesten kanssa. Kaikki tekevät niinkuin haluavat, pitääkö aina jonkun olla tuomitsemassa jos joku toinen nainen elää erilaista seksielämää.

ja ennen kuin ehdit sanomaan että sanon näin koska olen jakis, se ei suinkaan johdu siitä. minull aon ihan "normaali" ja "moraalisesti hyväksyttävä" määrä seksikumppaneita..

Vierailija
24/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Ainakaan mulle. Olen itsekin neitsyt.

Vierailija
25/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa joku, joka ei ole ollut neitsyt elämänsä aikana?

Vierailija
26/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, että seksiä on vähemmän sitten. Ihmiset kuolee nälkään täällä.

Vierailija
27/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetköön naiset jotka eivät viitsi pitää ulkonäöstään ja kropastaan huolta, ja siksi ovat neitsyitä. Kauniit, sporttiset, timmit naiset voivat halutessaan olla neitsyitä, siinä ei ole mitään häpeämistä.

Vierailija
28/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta kovasti siitä yritetään nykyään tehdä häpeää. Minä olen neitsyt, mutta en millään tavalla tuomitse ketään, joka harrastaa seksiä vaikka kuinka monen ihmisen kanssa. Olen kyllä huomannut, että kaltaisiani yli-ikäisiä neitsyitä kovasti tuomitaan, tai vähintäänkin haukutaan luonnottomiksi, neuroottisiksi, säälittäviksi, jne.

Vierailija
29/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin neitsyt kuin jakorasia, siinä välissä on paljon muuta jota voi sanoa normaaliksi. Miksi asetat neitsyyden ja usean seksikumppanin omaavat vastakkain?

Muutama kumppani on ihan ok, mutta jos puhutaan parikymppisen kohdalla kymmenistä, niin se on jakorasia ja turn off.

Vierailija
30/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:08"]Ei ole, mutta kovasti siitä yritetään nykyään tehdä häpeää. Minä olen neitsyt, mutta en millään tavalla tuomitse ketään, joka harrastaa seksiä vaikka kuinka monen ihmisen kanssa. Olen kyllä huomannut, että kaltaisiani yli-ikäisiä neitsyitä kovasti tuomitaan, tai vähintäänkin haukutaan luonnottomiksi, neuroottisiksi, säälittäviksi, jne.
[/quote]

Johtuu varmaan haukkujan omasta vääristä syistä aloitetusta seksielämästä.

Vierailija
31/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:08"]

Ei ole, mutta kovasti siitä yritetään nykyään tehdä häpeää. Minä olen neitsyt, mutta en millään tavalla tuomitse ketään, joka harrastaa seksiä vaikka kuinka monen ihmisen kanssa. Olen kyllä huomannut, että kaltaisiani yli-ikäisiä neitsyitä kovasti tuomitaan, tai vähintäänkin haukutaan luonnottomiksi, neuroottisiksi, säälittäviksi, jne.

[/quote]

Itse olen jo 30 vee ja neitsyt. Varmaan olisi ottajia jos baariin menisin, mutta kun ei sellainen pelleily kiinnosta. Ja ne tuomitsijat ja haukkujat taitaa olla vain itse niitä jakiksia, jotka ovat oikeasti kateellisia kun oma meni teininä kännissä jollekin amikselle, joka sitten jätti heti kun sai.

Vierailija
32/34 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, naisella.

Vierailija
33/34 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ikäneitsyt. Luultavasti saisin baarista aika helposti seuraa, jos tahtoisin. Mutta en ole viitsinyt vaivautua eikä eka kerta muutenkaan kuulosta niin houkuttelevalta kokemukselta, että haluaisin siihen ryhtyä ihan vain uteliaisuuttani tai muuttaakseni statustani. Jos joskus törmään johonkuhun, jonka kanssa haluaisin seksiä säännöllisesti, niin sitten varmaan täytyy tehdä asialle jotain, mutta toistaiseksi näin on ihan hyvä :)

Toisaalta ymmärrän hyvin tuon ajattelun, että eka kerta on fiksuinta tehdä jonkun sellaisen kanssa, josta ei niin välitä, jotta seksi olisi sitten alusta lähtien mukavaa sellaisen kanssa, josta välittää.

Vierailija
34/34 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos runkkailet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi