Olen mies ja käytän stringejä...
päivittäin. Annan myös vapaasti niiden vilkkua käyttämällä matalavyötäröisiä housuja. Minulla on vaatekaappi täynnä miesten stringejä.
Minun mielestäni on aika rikkoa sukupuolirajoja. Monet naiset, jotka vastustavat muun muassa "miesten työt ja naisten työt" -ajatusta, varmasti nauravat minulle ja sanovat, että stringit ovat vain naisille. Missä tasa-arvo? Miten se ajatus, että jotain vaatekappaletta saa käyttää vain toinen sukupuoli, ajaa tasa-arvoa?
Stringien käyttäminen on minulle kunniakysymys. Naisillahan pukeutuminen on paljon vapaampaa: he voivat käyttää jopa ns. stereotyyppisiä miesten vaatteita kuten boksereita ja suoria housuja, eikä tuskin kukaan sano heille siitä mitään. Toisaalta yhteiskunta on asettanut miehille tiukat vaatimukset pukeutumisessa: alusvaatteista kelpaavat lähinnä bokserit ja niitä lähelllä olevat mallit, ei saa käyttää hameita eikä liian lyhyitä shortseja ja juhlissa pitää aina olla se tylsä tummahkon värinen puku.
Nyt on aika rikkoa rajoja, miehet! Taistellaan tasa-arvon puolesta vaikka sillä uhalla, että naiset pitävät meitä hulluina. Liittykää stringimiesten vallankumoukseen: ostakaa stringit, pukekaa ne päällenne älkääkä missään vaiheessa taipuko muiden painostuksen alla!
Kommentit (8)
Se on kyllä kieltämättä aika tyhmää että naiset saa pukeutua täysin miesten vaatteeisiin, mutta miehet ei saa puketutua naisten vaatteisiin.
Just så. Jatka valitsemallasi tiellä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:45"]
Se on kyllä kieltämättä aika tyhmää että naiset saa pukeutua täysin miesten vaatteeisiin, mutta miehet ei saa puketutua naisten vaatteisiin.
[/quote]
Miksi miehen pitäisi pukeutua naisten vaatteisiin??
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:45"]
[/quote]
Miksi miehen pitäisi pukeutua naisten vaatteisiin??
[/quote]
Ei pidä, mutta pitäisi saada jos niin haluaa, ilman hirveää tuomitsemista.
Elikkäs juuuh