Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä saa nykyään käyttää hajuvesiä? :-o

Vierailija
26.02.2015 |

Naisten ja miesten tuoksuja siis.

Ei ainakaan julkisissa tiloissa kun nykyään on niin paljon yliherkkiä :/

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan ihmisiä takaisin käännytetä. Yhden kerran olen mennyt sairaalaan ilman tuoksuja, kun käytin mun tyttöä lastenpolilla. Tiesin sen etukäteen, kun kutsussa oli toivomus, ettei olisi tuoksuja käytetty. Tukan kyllä pesin aamulla tuoksuvalla sampoolla, kun ei mulla muuta ollut enkä likaisena halunnut mennä. Mutta en laittanut muotoilutuotteita, vartalovoidetta enkä hajuvettä. Vaatteetkin kyllä taisivat tuoksua, kun käytän hajustettuja pesuaineita. Mutta ei meitä käännytetty takaisin.

Vierailija
22/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu suihkautan kotona hajuvettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"] Kyllä mä ainakin olen ihan julkisissa paikoissa käynyt vaikka on hajuvettä ollutkin. [/quote] Entä jos ovessa lukee pyyntö, että tulethan tuoksutta? [/quote] Mä en ainakaan ole ikinä nähnyt tuollaista kylttiä missään.

[/quote]

Mä näin kaupungin hammashoitolassa.

Vierailija
24/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ääliö nyt nykyaikana enää mitään hajuvesiä käyttää? Kotona voi käyttää oman rakkaan seurassa, jos ihan pakko on, mutta ei muualla. Ja siltä omalta rakkaaltakin kannattaa kysyä, haluaako se haistella niitä kitkeriä katkuja.

Vierailija
25/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"] Kyllä mä ainakin olen ihan julkisissa paikoissa käynyt vaikka on hajuvettä ollutkin. [/quote] Entä jos ovessa lukee pyyntö, että tulethan tuoksutta? [/quote] Mä en ainakaan ole ikinä nähnyt tuollaista kylttiä missään.

[/quote]

Mä näin kaupungin hammashoitolassa.

[/quote]

Ja lisään vielä että se ei lukenut ovessa vaan jossain ilmoitustaululla, josta sen satuin kerran vahingossa huomaamaan kun laitoin siinä vieressä juuri takkia päälle.

Vierailija
26/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jyväskylän yliopiston rakennuksissa useissa on ovissa juuri nuo "tulethan tuoksutta" kyltit.. Tietysti on yksittäisiä työskentelytiloja joiden ovissa kyseiset laput ovat, mutta tällainen lappu löytyy myös yhden isoimman rakennuksen pääovista! Eli yksikään opiskelija ei saa sielä käyttää hajuvettä

Vierailija
27/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän missä vaan. Jos on jo aamulla tiedossa joku paikka jossa toivotaan tuoksuttomuutta, niin silloin en tietenkään laita erikseen mitään tuoksua. Muuten käytän ja rakastan tuoksuja ja hajuvesiä.

Vierailija
28/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:38"]

Ainakin Jyväskylän yliopiston rakennuksissa useissa on ovissa juuri nuo "tulethan tuoksutta" kyltit.. Tietysti on yksittäisiä työskentelytiloja joiden ovissa kyseiset laput ovat, mutta tällainen lappu löytyy myös yhden isoimman rakennuksen pääovista! Eli yksikään opiskelija ei saa sielä käyttää hajuvettä

[/quote]

Kyllä saa. Kukaan ei varmasti käännytä ovelta, vaikka olisi hajusteita käyttänyt. 

Vierailija
29/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän meneväni tuoksuvapaaseen paikkaan niin jätän hajuvedet ja hiuslakat suihkimatta, mutta en ala kyllä kaikkea shampoosta lähtien ostamaan hajusteettomana sen takia.

Vierailija
30/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä pyydetään tulemaan tuoksutta. Koskee myös miesten tuoksuja. Avokonttori, ja ihmiset joutuu tekemään työtä välillä lähekkäin. Joten kaikkia on pyydetty, useaan kertaan muistamaan tämä.

Vierailija
31/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvioida voisko voimakkaimmankaan hajuinen dödö haista niin, että esim. parin metrin päässä oleva saa siitä oireita. Mutta se on varmaa, että pahimmat "hajustajat" jättävät jälkeensä sellaisen hajuvanan, että mun kaltaiset saavat migreenioireita kymmenenkin metrin päästä. Onpa kivaa astua hissiin tai tuulikaappiin, kun siellä leijailee hiukset nostattava, oksennusreaktion ja kuvotuksen tunteen aiheuttava hajuveden (tai partaveden) käry.

Kyllä mä hajuveden / partaveden käytön sinänsä ymmärrän, mutta sitä en todellakaan tajua, että sitä litkua on hölvättävä niin että oikeasti koko ruuhkabussi haisee. Ja ne imelät, raskaat hajut...!!! Yökkkk!!! Eettekö ymmärrä, että KUKAAN  ei kestä esim. kuumassa bussissa sitä, että vieruskaveri haisee parfyymiosastolle?

Ja toistan: hajuveden maltillisen käytön ymmärrän ja voin hajuherkkänä vaikka hyväksyäkin (kunhan mun ei tarvitse siitä kärsiä), mutta kyllä muita ihmisiä voisi (tässäkin) asiassa ajatella. Ihan kuin tupakoitsijoitakin on pitkään pyydetty / käsketty / ohjattu ajattelemaan lähimmäisiään. Eihän kukaan halua aiheuttaa hämminkiä ympäristössään esim. haisemalla jätevedelle - eihän??- joten miksi kukaan haluaisi sulostuttaa koko kaupunginosaa käryämällä hajuvedellekään?

Vierailija
32/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"]

Kyllä mä ainakin olen ihan julkisissa paikoissa käynyt vaikka on hajuvettä ollutkin.

[/quote]

Entä jos ovessa lukee pyyntö, että tulethan tuoksutta?
[/quote]
Mä en ainakaan ole ikinä nähnyt tuollaista kylttiä missään.
[/quote]

Hammaslääkäri
[/quote]

Ei ole täällä kunnallisella, enkä yksotyiselläkään ole koskaan nähnyt.
[/quote]

No minäpä olen. Tällä viikolla KUNNALLISELLA