Missä saa nykyään käyttää hajuvesiä? :-o
Naisten ja miesten tuoksuja siis.
Ei ainakaan julkisissa tiloissa kun nykyään on niin paljon yliherkkiä :/
Kommentit (32)
Kyllä mä ainakin olen ihan julkisissa paikoissa käynyt vaikka on hajuvettä ollutkin.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"]
Kyllä mä ainakin olen ihan julkisissa paikoissa käynyt vaikka on hajuvettä ollutkin.
[/quote]
Entä jos ovessa lukee pyyntö, että tulethan tuoksutta?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"]
[/quote]
[/quote]
Semmosta ovea ei ole vielä vastaan tullut.
Ennen kun lähden kotoa suihkaisen hajuvettä ilmaan ja sen jälkeen kävelen läpi. Jos ei sitä kestä niin oi voi.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"]
[/quote]
[/quote]
Mä en ainakaan ole ikinä nähnyt tuollaista kylttiä missään.
[/quote]
[/quote]
En oo koskaan nähnyt, mutta varmaan jättäisin väliin sillä kertaa. Jos menisin myöhemmin, niin tietty tuoksutta.
Niitä herkkiä on joka paikassa eli kaikkialla julkisilla paikoilla voi olla, samoin töissä, ja sama koskee juhlia kotona sekä muualla.
Siispä vain kotona omalla porukalla ollessa voi käyttää hajuvesiä, jos heissä ei ole ketään hajusteherkkää? Sellaisina päivinä kotona, kun tietää että ei ole lähdössä minnekään roskista pidemmälle?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hammaslääkäri
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hammaslääkäri
[/quote]
Meidän paikkakunnan hammaslääkärillä ei ainakaan tuollaista ole.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"]
[/quote]
[/quote]
Nauran ja töräytän oikein kunnolla tuoksua.
Ruiskautan aina kun olen lähdössä aamulla, paitsi jos olen lähdössä uimaan/salille/lenkille, sillä niihin en hajuvettä laita.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"] Kyllä mä ainakin olen ihan julkisissa paikoissa käynyt vaikka on hajuvettä ollutkin. [/quote] Entä jos ovessa lukee pyyntö, että tulethan tuoksutta? [/quote] Mä en ainakaan ole ikinä nähnyt tuollaista kylttiä missään.
[/quote]
Mä olen nähnyt jossain terveydenhuollon paikoissa, joissa sitä juuri on paskan ja kusen hajun takia pakko käyttää.
Hammaslääkärini ovessa lukee tuo tulethan tuoksutta.
Niinpä, missä voi käyttää hajuvettä enää!! Ja aamulla liikkeelle lähtiessä ei voi tietää, tuleeko päivän aikana eteen tilanne / henkilö, joka ei tuoksuja siedä. Itsekin olen astmaa sairastava mutta siedän miedot tuoksut ja joskus tykkäisin käyttää niitä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hammaslääkäri
[/quote]
Ei ole täällä kunnallisella, enkä yksotyiselläkään ole koskaan nähnyt.
Täällä terveyskeskuksen ovessa on tuo "Tulethan tuoksutta". Aika törkeää mielestäni, ei kai nyt sairaita ihmisiä voi käännyttää poiskaan, vaikka tuoksuisivatkin. En minä ainakaan muista ajatella, että "jaahas, olen menossa lääkäriin, pesen vaatteet hajusteettomalla pesuaineella ja laitan hajusteetonta dödöä". Jos muistaisin, en todennäköisesti olisi riittävän sairas lääkärireissulle.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuka näitä alapeukuttaa? Kiinnostais tietää millä logiikalla? Siis oikeesti kiinnostais, siks kysyn. Joku ei ole nähny sellaista lappua, siinä on jotain väärin? What?
Käytän melkein aina. Kun ostaa miedompia tuoksuja (eau de cologne, body mist tai eau de toilette), saa aika huoletta suihkautekla kotona, se haihtuu ihan riittävästi niin, ettei tyrmää kanssaihmisiä. Päivän mittaan en hajuvettä lisäile.
En edes omista hajusteettomia tuotteita pyykkiainetta lukuunottamatta enkä todellakaan ala poistumaan kotoa ilman deodoranttia tai suihkausta hiuslakkaa vain siksi että jossain satunnaisessa hammaslääkärissä saattaa olla tuo kyltti.
Esim. lähijunissa tulee jos minkä hajuista ihmistä viereen istumaan. Mieluummin haistelen hajuvettä kuin pultsarin kusta, hikeä ja viinaa.
Minä ainakin käytän missä huvittaa. Hajuveden suihkuttelun hoidan kuitenkin kotona.