Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi akateemiset eivät äänestä Persuja/Muutosta?

Vierailija
26.02.2015 |

Niin, miksiköhän...:)

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:45"]

Akateeminen nyt on niin inflaation kokenut termi, ettei rajaakaan. 4/5 jengistä on aivokuolleita. Perstuntumalla rokotevastaisista, superfood intoilijoista ja muista hippihörhöistä suurin osa on "akateemisia", mikä kertoo siitä, ettei yliopistoissa välttämättä opi minkäännäköistä lähdekritiikkiä tai tieteellistä ajattelua. Totta maar "akateemisista" osa äänestää Halla-ahoa ja kumppaneita.

Terv lekuri

[/quote]

Ei se rokotevastaisuus ole välttämättä huono idea. Sikainfluenssapiikkikin oli perseestä.

Ai mikä sikainfluenssa, jonka piti tappaa puolet ihmiskunnasta....

[/quote]

Nimenomaan kun argumentaation taso on tämä. Silta romahti Ruotsinpyhtäällä, sillat on perseestä.

[/quote]

Niin on, siksi ylitänkin vesistöt aina omalla veneellä.

Vierailija
82/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:01"]Niin, miksiköhän...:)
[/quote]

Koska ne eivät aja heidän asioitaan. Tai kenenkään muunkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:02"]

Koska koulutetut ihmiset usein ymmärtävät, että yhteiskunnan ongelmat ovat monitahoisia ja näin ollen niihin ei ole olemassa yksinkertaisia ja mustavalkoisia patenttiratkaisuja, joita nämä populistit yrittävät kansalle myydä. 

[/quote]

Lisää mamutustako se ratkaisu sitten on? Vihreiden ja vasemmiston mielestä ainakin.

Vierailija
84/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koulutetut ihmiset usein ymmärtävät, että yhteiskunnan ongelmat ovat monitahoisia ja näin ollen niihin ei ole olemassa yksinkertaisia ja mustavalkoisia patenttiratkaisuja, joita nämä populistit yrittävät kansalle myydä. 

[/quote]

Siksi äänestänkin perussuomalaisia.

T. korkeakoulutettu

Vierailija
85/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska Persut on miesten puolue. Näin on puoluesihteeri itsekin myöntänyt. Akateemiset taas ovat yleensä naisia.

Vierailija
86/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:05"]

Kuinka niin? Olen akateeminen ja äänestin viime vaaleissa Halla-ahoa.

[/quote]

Juu, kyllähän näitä on. Varsinkin lääkäreissä.. Ja sehän oli jo ajat sitten uutisissa ettei vihreiden tai ps:n kannatukseen liity koulutustaso vaan vaihtelu on noiden äänestäjissä suurta. Sen sijaan vasemmitossa kannatus nousi kun koulutus laski. Ylen uutinen. Ettekö te ihmiset seuraa uutisia enää?

Vierailija
87/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:40"]

[/quote]

Lisää mamutustako se ratkaisu sitten on? Vihreiden ja vasemmiston mielestä ainakin.

[/quote] Eikös se ollut persujen aateveljet sieltä oikeiston puolelta, jotka erityisesti haluavat mamuja lisää Suomeen? Täh? Mut joo, on kivempi haukkua vihervassareita noin niin kuin vanhasta muistista ja totuus on sitten tuolla jossain DDDD.

Vierailija
88/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:43"]

Siksi koska Persut on miesten puolue. Näin on puoluesihteeri itsekin myöntänyt. Akateemiset taas ovat yleensä naisia.

[/quote]Ja naiset kerääntyvät enemmän aloille, joissa vaaditaan vähemmän älykkyyttä ja rohkeutta. Luonnollisesti tämä vähentää 'akateemisuuden' käyttämistä argumenttina. Miesten yleissivistys pesee naisten yleissivistyksen.

-Mies 29v-

Vierailija
89/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin akateemiset äänestävät persuja siinä missä muutkin. Tunnen monta ja kuulun itsekin joukkoon. Muut puolueet ajavat meidän asiaamme vielä huonommin.

Vierailija
90/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija olen ja äänestän jotain vihreää homoa. Jos olisi arvoliberaali maahanmuuttokriittinen puolue Pim Fortuynin hengessä, niin äänestäisin sitä. Halla-ahoa voisin äänestää, mutta Persut kammottava arvokonservatiivipuolue.

Vierailija
91/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin et akateemiset on sellasissa piireissä mis on muita akateemisii, ja tapaa näinollen myös niitä akateemisii maahanmuuttajii. Voi myös asuu kalliimmalla paikkakunnalla, mis ei oo näit halpoi lähiövuokraläävii joissa on yleensä ne maahanmuuttajat mil on ongelmii. Jos naapurissa vaik asuu mamu 400 000 omakotitalossa ja on lakimies ja kaikki muutki mamut mitä tuntee on menestyny työelämässä, ei ymmärrä sitä maahanmuuttokriittisyyttä. Sit taas vähä köyhemmil paikoil asuvat näkee enemmän niit ongelmamamuja (joita on valitettavasti enemmistö) eikä tunne niitä lakimiestyyppejä. Esimerkiks poliisit on usein tosi maahanmuuttokriittisii koska näkee nii paljo maahanmuuton aiheuttamii ongelmii. Ainaki ne mitä ite tunnen (miehen työkaverit) on kertonu aika paljo niist mamuista mihi törmää.. Siis just et melkee puolet rikoksista on mamujen tekemii vaik niit on nii pieni osa tääl nii väkisinki alkaa ajatella ettei tää nii hyvä juttu ookkaa.

Vierailija
92/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:12"]

Tutkija olen ja äänestän jotain vihreää homoa. Jos olisi arvoliberaali maahanmuuttokriittinen puolue Pim Fortuynin hengessä, niin äänestäisin sitä. Halla-ahoa voisin äänestää, mutta Persut kammottava arvokonservatiivipuolue.

[/quote]

Ihan kuin itse olisin sanonut. Täysin samaa mieltä.

Vierailija
93/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin, kaksi tutkintoa ja vieläpä yrittäjäkin. Niin ja humanistia en laske akateemiseksi.

Vierailija
94/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:35"]

Minä ainakin, kaksi tutkintoa ja vieläpä yrittäjäkin. Niin ja humanistia en laske akateemiseksi.

[/quote]

Niin ne humanistit sinulle keksivät tieteitä ja demokratioita, mutta kun ei kelpaa, niin ei sitten.

Vierailija
95/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:12"]

[/quote]

Ihan kuin itse olisin sanonut. Täysin samaa mieltä.
[/quote]

Minä ajattelen myös täysin samoin.

Vierailija
96/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja äänestin Hirvisaarta.

Vierailija
97/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen nyt on niin inflaation kokenut termi, ettei rajaakaan. 4/5 jengistä on aivokuolleita. Perstuntumalla rokotevastaisista, superfood intoilijoista ja muista hippihörhöistä suurin osa on "akateemisia", mikä kertoo siitä, ettei yliopistoissa välttämättä opi minkäännäköistä lähdekritiikkiä tai tieteellistä ajattelua. Totta maar "akateemisista" osa äänestää Halla-ahoa ja kumppaneita.

Terv lekuri

Vierailija
98/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:45"]

Terv lekuri

[/quote]

Ei se rokotevastaisuus ole välttämättä huono idea. Sikainfluenssapiikkikin oli perseestä.

Ai mikä sikainfluenssa, jonka piti tappaa puolet ihmiskunnasta....

Vierailija
99/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:12"] Tutkija olen ja äänestän jotain vihreää homoa. Jos olisi arvoliberaali maahanmuuttokriittinen puolue Pim Fortuynin hengessä, niin äänestäisin sitä. Halla-ahoa voisin äänestää, mutta Persut kammottava arvokonservatiivipuolue. [/quote] Ihan kuin itse olisin sanonut. Täysin samaa mieltä. [/quote] Minä ajattelen myös täysin samoin.

[/quote]

Vihreät voisi ehkä taivuttaa tuohon suuntaan. Näkyy selvästi, että esim. puolueen homomiehet eivät kannata väkivaltaisen suvaitsemattoman uskonnollisuuden leviämistä eivätkä Venäjän valtiota. Monikulttuurisuusaatteen kovimmat kannattajat löytyvät ennemmin Vasemmistoliitosta.

Vierailija
100/149 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, ettei persut esimerkiksi ole puolueena tarpeeksi uskottava ja arvoliberaali vetääkseen puoleensa akateemisia. Itse olen maahanmuuttokriittinen ja äänestän siksi persuja, koska uskon ja toivon että Halla-ahossa ja Terhossa on puolueen tulevaisuus.

t. akateeminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän