Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ei laukea!

Vierailija
26.02.2015 |

Olen tapaillut jonkun aikaa naista joka laukeaa tosi harvoin. Missä on vika? Naisessa? Minussa? Hänelläoli pitkä ksusi kuivaa kautta ennen minua..voiko sillä olla vaikutusta? Minut hän tyydyttää kyllä..täydellistä suuseksiä ja muutenkin kiimainen.. Voiko ikä tehdä myös tepposet? Minä43 hän 42?

Löytyykö kohtalotivereita? M43

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina yhdynnässä. Saan kyllä kädellä ja suullakin ja tarvittaessa vaikka varpaalla (on kokeiltu!), jos niikseen tulee. Mutta kyllä se harjoittelua vaati, eikä onnistunut ekan eikä toisen miehen kanssa. Onneksi sattui just hyvä aviomies siinäkin suhteessa. Suurin ongelma on nykyään siinä etten osaa päättää haluanko tulla suuseksissä vai maltanko odottaa että saan peniksen sisääni. Joskus saan monta kertaa mutta se on jo harvinaisempaa herkkua. Useimmiten latinki vähän laskee ekan orkun jälkeen, ja nautin vaan muuten loppuajan.

Vierailija
42/50 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:02"]Mä oon vähän liiankin äänekäs. Ja saan ja tuun ja nautin. Silti ei oo vakituista miestä nyt. Taidatte oikeesti nauttia noista frigidi-vaimoistanne?
[/quote]

Haha melkein sama, mutta en tuu joten väitätkö että en silloin nauti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:02"]

Mä oon vähän liiankin äänekäs. Ja saan ja tuun ja nautin. Silti ei oo vakituista miestä nyt. Taidatte oikeesti nauttia noista frigidi-vaimoistanne?

[/quote]

Ei sitä suhdetta orgasmille rakenneta. 

Vierailija
44/50 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:02"]

Mä oon vähän liiankin äänekäs. Ja saan ja tuun ja nautin. Silti ei oo vakituista miestä nyt. Taidatte oikeesti nauttia noista frigidi-vaimoistanne?

[/quote]

Ei sitä suhdetta orgasmille rakenneta. 
[/quote]

Näin on, mutta huomaan että tämä alkaa vaivaamaan. Ap

Vierailija
45/50 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on todella vaikea vastata, koska taitaa olla yhtä monta syytä kuin naistakin.

Minäkään en laukea miehen kanssa. Syy siihen on se, että lauetakseni minun pitäisi keskittyä saamaan orgasmi, mutta eihän niin voi nykyään tehdä saamatta lahnan leimaa otsaansa, joten keskitymme mieheen. Ja minä en jotenkaan sitten pysty laukeamaan, kun ajatukseni ovat miehen nautinnossa. 

Ei se silti haittaa minua, menen sitten seksin jälkeen vessaan "pesulle" ja käsisuihku hoitaa homman. Ja silloin, kun kaipaan ns. munaa, minulla on dildo, jota voin käyttää, kun mies on poissa kotoa. 

Älä ota mitään turhia paineita, monikaan nainen ei saa. 

Vierailija
46/50 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:41"]

Tähän on todella vaikea vastata, koska taitaa olla yhtä monta syytä kuin naistakin.

Minäkään en laukea miehen kanssa. Syy siihen on se, että lauetakseni minun pitäisi keskittyä saamaan orgasmi, mutta eihän niin voi nykyään tehdä saamatta lahnan leimaa otsaansa, joten keskitymme mieheen. Ja minä en jotenkaan sitten pysty laukeamaan, kun ajatukseni ovat miehen nautinnossa. 

Ei se silti haittaa minua, menen sitten seksin jälkeen vessaan "pesulle" ja käsisuihku hoitaa homman. Ja silloin, kun kaipaan ns. munaa, minulla on dildo, jota voin käyttää, kun mies on poissa kotoa. 

[/quote]

Etkö saa edes suuseksillä tai jos mies hyväilee sinua käsin?

Vierailija
47/50 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:41"]

[/quote]

Etkö saa edes suuseksillä tai jos mies hyväilee sinua käsin?

[/quote]

En tiedä, en ole koskaan kokeillut kumpaakaan. Ja yksin pystyn saamaan ihan ilman minkäänlaista kosketusta klitorikseen, joten ei se siitä kiinni ole. 

Vierailija
48/50 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/50 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan saanut orgasmia. tykkään kyllä seksistä ja nautin siitä.

Vierailija
50/50 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa.. ne jotka ei saa orgasmia kuin yksinään ei vaan ole saaneet hyvää seksiä ihan sama mitä väitätte fakta ei muutu muuksi jankuttamalla