Nainen ei laukea!
Olen tapaillut jonkun aikaa naista joka laukeaa tosi harvoin. Missä on vika? Naisessa? Minussa? Hänelläoli pitkä ksusi kuivaa kautta ennen minua..voiko sillä olla vaikutusta? Minut hän tyydyttää kyllä..täydellistä suuseksiä ja muutenkin kiimainen.. Voiko ikä tehdä myös tepposet? Minä43 hän 42?
Löytyykö kohtalotivereita? M43
Kommentit (50)
No kysy siltä, että onko se aina sängyssä noin kauheen hankala ja vaikee!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:46"]No kysy siltä, että onko se aina sängyssä noin kauheen hankala ja vaikee!
[/quote]
Ei hän vaikea ole hän on ihana..mutta jokin mättää.ap
No en mäkään laukee koskaan miehen kanssa. Oma käsi on ainoa joka saa orgasmin aikaan. N 19
Jos se ei osaa kertoa miten tulee, teidän pitää vaan harjoitella. Yritä muistaa että usein siihen tarvitaan klitorista.
Katso peiliin. Sieltä se vika löytyy.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:49"]Jos se ei osaa kertoa miten tulee, teidän pitää vaan harjoitella. Yritä muistaa että usein siihen tarvitaan klitorista.
[/quote]
Harjoitellaan siis lisää :)
Harvinaista lukea että jonkun mielestä 42 v nainen on ihana.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:50"]Harvinaista lukea että jonkun mielestä 42 v nainen on ihana.
[/quote]
Ai kuinka niin?
Älä stressaa. Kehitettävää on varmaan teissä molemmissa, mutta rento suhtautuminen on ainoa ratkaisu. Nainen kehittää itseään jos haluaa, sinä voit kysyä toiveita ja neuvoja ja muistaa olla painostamatta.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:50"]
[/quote]
Nainen parhaassa iässä. Tosin yleensä kai tuossa iässä jo tietää miten helpoimmin laukeaa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:50"]
[/quote]
Nainen parhaassa iässä. Tosin yleensä kai tuossa iässä jo tietää miten helpoimmin laukeaa.
[/quote]
No hänellä ei ole ollut kovin aktiivinen seksielämä. Sattunut väärät miehet kohdalle, jotka kuulema pitivät huolen omasta nautinnosta ennen hänen nautintoa. Mutta kyllä tämä etenee ja hän vapautuu kokoajan enemmän. Ap
Minulla pitää olla rakastumisen tunteita miestä kohtaan ennen kuin saan orgasmin yhdynnässä, oisko naisesi myös tunne- ihminen?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:16"]Minulla pitää olla rakastumisen tunteita miestä kohtaan ennen kuin saan orgasmin yhdynnässä, oisko naisesi myös tunne- ihminen?
[/quote]
Kyllä hän on tunneihminen..
Minä olen ollut tuollaisen kanssa naimissa parikymmentä vuotta. Hän antaa joskus tuottaa itselleen orgasmin minun mieliksi, mutta ei ole koskaan saanut niistä mitään. Ei myöskään itsekseen tai nuorena muiden kanssa. Kaikilla naisilla seksuaalisuus ei vain toimi normaalisti. Seksiä (yhdyntöjä) meillä on muutama kerta viikossa ja läheisyyttä joka päivä ja yö.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:23"]Minä olen ollut tuollaisen kanssa naimissa parikymmentä vuotta. Hän antaa joskus tuottaa itselleen orgasmin minun mieliksi, mutta ei ole koskaan saanut niistä mitään. Ei myöskään itsekseen tai nuorena muiden kanssa. Kaikilla naisilla seksuaalisuus ei vain toimi normaalisti. Seksiä (yhdyntöjä) meillä on muutama kerta viikossa ja läheisyyttä joka päivä ja yö.
[/quote]
Mutta häiritseekö tuo asia sinua? Ap
Lisään vielä sen että meille molemmille seksiä tärkeämpää on läheisyys, se että saa tuntea kosketukset ja olla toisen iholla, suudelmat,hyväilyt jne..mutta jos vaan voin hänelle orgasmin suoda teen sen, mutta ehkä se ajan kanssa tästä korjaantuu.ap
Miksi se orgasmi on niin tärkeää? Miehet ei oikein tunnu tajuavan että se on vaikea saada (joillekin) ei se ole mikään napista painamalla oleva juttu. Jokaikinen nainen varmasti haluaisi sellaisen, mutta prkl se ei vaan toimi niin. Teidän pitäisi olla päivä naisena ennen kuin se menis teidän kalloonne.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:55"]Miksi se orgasmi on niin tärkeää? Miehet ei oikein tunnu tajuavan että se on vaikea saada (joillekin) ei se ole mikään napista painamalla oleva juttu. Jokaikinen nainen varmasti haluaisi sellaisen, mutta prkl se ei vaan toimi niin. Teidän pitäisi olla päivä naisena ennen kuin se menis teidän kalloonne.
[/quote]
joo sen olen ymmärtänyt että ei oo helppo juttu..ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:31"]Mutta häiritseekö tuo asia sinua? Ap[/quote]
Häiritsee, en minä voi sitä kieltää. Haluaisin, että hän haluaa saada ja voisin tuottaa hänelle huippukokemuksia makuuhuoneessa. Aikanaan se oli kriisi, mutta pääsimme siitä yli. Meidän suhteessa on niin paljon hyvää, että en halua uhrata sitä seksielämän saadakseni. Minäkään en ole erityisen seksuaalinen, se riittää että saa muutaman kerran viikossa. Puute pysyy poissa ja voi keskittyä mielenkiintoisempiin asioihin.
:((((