Nainen ei laukea!
Olen tapaillut jonkun aikaa naista joka laukeaa tosi harvoin. Missä on vika? Naisessa? Minussa? Hänelläoli pitkä ksusi kuivaa kautta ennen minua..voiko sillä olla vaikutusta? Minut hän tyydyttää kyllä..täydellistä suuseksiä ja muutenkin kiimainen.. Voiko ikä tehdä myös tepposet? Minä43 hän 42?
Löytyykö kohtalotivereita? M43
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:55"]Miksi se orgasmi on niin tärkeää? Miehet ei oikein tunnu tajuavan että se on vaikea saada (joillekin) ei se ole mikään napista painamalla oleva juttu. Jokaikinen nainen varmasti haluaisi sellaisen, mutta prkl se ei vaan toimi niin. Teidän pitäisi olla päivä naisena ennen kuin se menis teidän kalloonne.[/quote]
Naisen kiihottumisreaktiot ovat äärettömän kiihottavia. Minulle kaikkein kiihottavinta maailmassa. En tiedä onko se sitten vain jotain epävarmuutta siitä haluaako nainen vai antaako vain vai johtuuko siitä, että se on aika harvinaista herkkua.
Mulla ja miehelläni seksi on aivan ihanaa, tuntuu todella hyvälle. Mutta en saa vaa orgasmia ilman että koskettelen samal klitorista. Onhan täs jo 5 vuotta seksielämää ollu ja kokeillu IHAN kaikkea. Ei vaan tule.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:58"]
no tuo nainenhan on vanheneva kanttura
mitä väliä sellaisen mielipiteillä ja miksi yleensä edes enää vonkaa seksiä?
unohda vanhat akat ja ota nuorempi[/quote]
Kiitos, että yrität antaa oman panoksesi, mutta...
älä sinä nulikka yrittää opettaa sorsaa uimaan äläkä isääsi panemaan.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:48"]
No en mäkään laukee koskaan miehen kanssa. Oma käsi on ainoa joka saa orgasmin aikaan. N 19
[/quote]Voi olla että 10 vuoden kuluttua tilanne on toinen. Monelle käy niin.
Älä tee asiasta liian suurta numeroa. Mulla ei ikinä onnistu miehen kanssa. Seksi on muuten ihanaa ja parasta on kun asiasta ei oo tehty numeroa niin voin rentoutua. Ehkä joku päivä saan myös mieheni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:59"]Mulla ja miehelläni seksi on aivan ihanaa, tuntuu todella hyvälle. Mutta en saa vaa orgasmia ilman että koskettelen samal klitorista. Onhan täs jo 5 vuotta seksielämää ollu ja kokeillu IHAN kaikkea. Ei vaan tule.
[/quote]
... Niin? Mikä tuossa on ongelma? Ihan normaalia. Harvat naiset saa pelkässä yhdynnässä. Jos luulit tai miehesi on sanonu, että pitäisi saada orgasmi pelkästä peniksestä sisälläsi, niin luulitte väärin! Eikö miehesi anna sulle suuseksiä tai hiero klitoristasi käsin? Mulla useimmiten mies ensin saa mut tulemaan suulla tai käsin, sitten vasta on yhdynnän vuoro.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:59"]Mulla ja miehelläni seksi on aivan ihanaa, tuntuu todella hyvälle. Mutta en saa vaa orgasmia ilman että koskettelen samal klitorista. Onhan täs jo 5 vuotta seksielämää ollu ja kokeillu IHAN kaikkea. Ei vaan tule.
[/quote]. Sama juttu. Ei ole kylläkään mikään ongelma. T.45-vuotias kanttura
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:55"]
Miksi se orgasmi on niin tärkeää? Miehet ei oikein tunnu tajuavan että se on vaikea saada (joillekin) ei se ole mikään napista painamalla oleva juttu. Jokaikinen nainen varmasti haluaisi sellaisen, mutta prkl se ei vaan toimi niin. Teidän pitäisi olla päivä naisena ennen kuin se menis teidän kalloonne.
[/quote]
Niinhän sitä voisi luulla. Yksi ex ei ollut koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. Johtui aikaisemmista minuuttimunista. Tarpeeksi kauan ja hyvin, kumma kun alkoi aina sitten saamaan.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:55"]Miksi se orgasmi on niin tärkeää? Miehet ei oikein tunnu tajuavan että se on vaikea saada (joillekin) ei se ole mikään napista painamalla oleva juttu. Jokaikinen nainen varmasti haluaisi sellaisen, mutta prkl se ei vaan toimi niin. Teidän pitäisi olla päivä naisena ennen kuin se menis teidän kalloonne.[/quote]
Naisen kiihottumisreaktiot ovat äärettömän kiihottavia. Minulle kaikkein kiihottavinta maailmassa. En tiedä onko se sitten vain jotain epävarmuutta siitä haluaako nainen vai antaako vain vai johtuuko siitä, että se on aika harvinaista herkkua.
[/quote]
Kyllä sen nauttimisen huomaa ihan jostain muusta kuin orgasmista esim. minä nautin ja käyn tosi tosi lähellä orgasmia niin että melkein hypin seinille, mutta en vain tule loppuun asti. Ärsyttävän lapsellinen ajatustapa miehillä tai sitten on ollut niin hiljaisia naisia, että vain orgasmi takaa sen että nainen nauttii
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:55"]
Miksi se orgasmi on niin tärkeää? Miehet ei oikein tunnu tajuavan että se on vaikea saada (joillekin) ei se ole mikään napista painamalla oleva juttu. Jokaikinen nainen varmasti haluaisi sellaisen, mutta prkl se ei vaan toimi niin. Teidän pitäisi olla päivä naisena ennen kuin se menis teidän kalloonne.
[/quote]
Niinhän sitä voisi luulla. Yksi ex ei ollut koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. Johtui aikaisemmista minuuttimunista. Tarpeeksi kauan ja hyvin, kumma kun alkoi aina sitten saamaan.
[/quote]
Hänelläkin tosi huonoja mieskokemuksia..ja luulen että se on yksi ongelmista ja kun suht tuore suhde niin kai se on hakemista vielä.ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:53"]
Älä stressaa. Kehitettävää on varmaan teissä molemmissa, mutta rento suhtautuminen on ainoa ratkaisu. Nainen kehittää itseään jos haluaa, sinä voit kysyä toiveita ja neuvoja ja muistaa olla painostamatta.
[/quote]
Joo, tuo ettei ala painostaa ja ihmetellä liikaa asiaa ääneen on tärkeää. Mulla oli kerran puolen vuoden pituinen seurustelusuhde miehen kanssa, joka teki asiasta hirveän ongelman. Suorituspaineethan sitten edistävätkin orgasmin tavoittamista ja ylipäänsä koko kiihottuminen tulee aika epätodennäköiseksi. Oli meillä loppujen lopuksi muitakin ongelmia, mutta tuo oli yksi iso syy sille, että jätin kyseisen miehen. Syytteli koko ajan seksissä kaikesta ja yritin kehittyä siinä parhaani mukaan, ja sitten se orgasmittomuus oli hirveä ongelma.
Kannattaa muistaa sekin vaihtoehto, että jos asia ei ole ongelma naiselle itselleen, niin ole tyytyväinen. Ei kannata ruveta tekemällä tekemään siitä hänelle(kin) ongelmaa. Kaikki naiset eivät vain saa yhdynnässä tai ylipäänsäkään toisen kanssa. Se ei tarkoita että olisi tyytymätön sinuun.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:55"]
[/quote]
[/quot
Niinhän te miehet aina noin yksinkertaisesti ajattelette, mutta siihen orgasmiin liittyy aika paljon muitakin asioita
no, exäni mukaan asiaa edistää ihan hirveästi painostaminen, syyllistäminen, kaikkinainen vittuilu ja entisiin tyttöystäviin vertailu. että näitä jos kokeilet niin eiköhän se nainen välittömästi laukea kuin raketti...
joskus vaan on niin että ei se vaan onnistu vaikka kaikki muu olisikin kunnossa. ei eletä täydellisessä hollywood-maailmassa, ikävä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:37"]Kyllä sen nauttimisen huomaa ihan jostain muusta kuin orgasmista esim. minä nautin ja käyn tosi tosi lähellä orgasmia niin että melkein hypin seinille, mutta en vain tule loppuun asti. Ärsyttävän lapsellinen ajatustapa miehillä tai sitten on ollut niin hiljaisia naisia, että vain orgasmi takaa sen että nainen nauttii[/quote]
Sekin riippuu. Ainakin minun vaimo on tehnyt monta kertaa selväksi tokeröillä kommenteillaan, että ajatukset ovat muualla. On sanonut sen suoraankin. Hän saa kiksinsä ei-erogeenisista hyväilyistä ja läheisyydestä ja seksi on parhaimmillaankin lattea kokemus. Ja ei puhettakaan, että hän ääntelisi tai vääntelehtisi.
Vaihtakaa kumppania herran tähden!
Mä oon vähän liiankin äänekäs. Ja saan ja tuun ja nautin. Silti ei oo vakituista miestä nyt. Taidatte oikeesti nauttia noista frigidi-vaimoistanne?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:37"]Kyllä sen nauttimisen huomaa ihan jostain muusta kuin orgasmista esim. minä nautin ja käyn tosi tosi lähellä orgasmia niin että melkein hypin seinille, mutta en vain tule loppuun asti. Ärsyttävän lapsellinen ajatustapa miehillä tai sitten on ollut niin hiljaisia naisia, että vain orgasmi takaa sen että nainen nauttii[/quote]
Sekin riippuu. Ainakin minun vaimo on tehnyt monta kertaa selväksi tokeröillä kommenteillaan, että ajatukset ovat muualla. On sanonut sen suoraankin. Hän saa kiksinsä ei-erogeenisista hyväilyistä ja läheisyydestä ja seksi on parhaimmillaankin lattea kokemus. Ja ei puhettakaan, että hän ääntelisi tai vääntelehtisi.
[/quote]
Mikä vastaus tuo on? Miten niin riippuu? Vaimosi on sinulle vihjaillut puheilla ja käytöksellään ettei nauti seksistä. Naisetkin on erilaisia ja joillekkin pelkästään läheisyys on se juttu. Kyse on siitä että orgasmi ei mittaa sitä nauttiiko nainen vai ei vaan muut asiat.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:59"]Vaihtakaa kumppania herran tähden!
[/quote]
ai sen takia kun ei laukea? Tai siis harvoin. Olisi aika julmaa tuon takia erota ap
no tuo nainenhan on vanheneva kanttura
mitä väliä sellaisen mielipiteillä ja miksi yleensä edes enää vonkaa seksiä?
unohda vanhat akat ja ota nuorempi