Saat 2 unelmaasi toteutettua. Mitkä ne ovat?
Unelmat täytyvät koskea sinua, ei perhettäsi, puolisoasi, lapsiasi tai muita ihmisiä. Unelman täytyy olla henkilökohtainen. Asuntolainan maksu käy unelmaksi, jos laina on kokonaan nimissäsi.
Omat unelmani: maisterintutkinnon suorittaminen ja laihduttaminen niin, että pysyisin normaalipainoisena koko lopun elämäni.
Kommentit (51)
Pätevyyden tunne töissä. (Muodollinen pätevyys on, työkokemusta pitkästi on, mutta...)
Kirjan kirjoittaminen. (Ei tule tapahtumaan.)
1. saisin jostain monta miljoonaa euroa rahaa ettei tarvisi asua kerrostalossa enää koskaan, rahoilla hankkisin oman talon kaikilla mukavuuksilla ja elelisin rauhassa.
2. huolehtisin ystäville ja lähisuvulle myös paremman elämänlaadun rahan voimalla
Olla lopunikääni päättämässäni unelmapainossa & euro jackpot voitto!
Oman alan töitä kiintoisissa tehtävissä ja minun makuuni sisustettu asunto. Jos viimeksimainittu ei käy (koska siinä asuisi sitten muukin perhe), niin sitten toivoisin toista tutkintoa nykyisen päälle.
1.) Että en sairastuisi kiduttavan pitkään ja kuolemaan johtavaan sairauteen kuten toinen vanhemmistani.
2.) Saisin elää niin vanhaksi että näkisin lasteni koulusta valmistumiset, naimisiinmenot ja lapsenlapset <3
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:42"]Unelmat täytyvät koskea sinua, ei perhettäsi, puolisoasi, lapsiasi tai muita ihmisiä. Unelman täytyy olla henkilökohtainen. Asuntolainan maksu käy unelmaksi, jos laina on kokonaan nimissäsi.
Omat unelmani: maisterintutkinnon suorittaminen ja laihduttaminen niin, että pysyisin normaalipainoisena koko lopun elämäni.
[/quote]
Utopia
1. Joka kerta kun eurojackpotissa on "kaikkien aikojen suurin " päävoitto voitan sen kokonaisuudessaan itselleni, tämä elämäni loppuun asti.
2. Ulkonäköni ja hiukseni pysyvästi tasan sellaiseksi kuin haluan esim jos haluan olla 20 cm pidempi kasvan pituutta , tuuheammat hiukset jne...
Realismi;
Rakastava puoliso ja 2lasta
Vapaus ja mahdollisuus tehdä työtä jatkuvasti ammatissa johon olen kouluttautunut.
Eurojackpotin päävoitto kokonaan minulle vuonna 2015 ja eläisin terveenä 90-vuotiaaksi kuollen saappaat jalassa.
Miljoonat lotosta ja sen jälkeen muutto San Franciscoon kirjoittamaan kirjaa.
Rahaa ja rakkautta paljon!