Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukea kurvikas vartalo?

Vierailija
19.02.2015 |

Hei arvon mammat, kaipaan apuanne!
Olen nuori nainen ja vartaloni on kurvikas. Kuppikokoni on 70E ja takamuskin rehevämmästä päästä. Pituutta on 175cm. En ole lihava, mutta löytyy kyllä sitä mistä ottaa kiinni. Vyötärö on selkeä, siitä olenkin iloinen. Rasva on kerääntynyt oikeisiin paikkoihin, jättäen naisellisen vartalon, heh :)
Ongelmani on kuitenkin itseni pukeminen. Tahtoisin tietenkin korostaa parhaita puoliani, vyötäröä ja muotoja. Tuntuu etten kuitenkaan löydä istuvia ja edustavia vaatteita. Nyt kun muodissa ovat säkkimäiset ja suorat vaatteet, on tämän vartalon kanssa aika hukassa!
Mistä muut saman muotoiset ostatte vaatteenne? Minkälaisia ne ovat? Antakaa kaikki vinkit miten pukea isompi naisvartalo kauniisti ja sopivasti eri tilanteisiin!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:28"]Mulla on myös isot tissit, kapea vyötärö ja iso peppu. Suosikkivaatteeni on musta polvimittainen kynähame, joka nousee suht korkealle vyötärölle. Se korostaa vartalon tiimalasimaisuutta. Hameen kanssa voi laittaakin sitten melkein mitä vaan yläosaksi, kunhan ei mitään liian pitkää. Itse suosin yläosia, jotka voi laittaa hameen vyötärön sisään, koska se korostaa taas sitä kapeaa vyötäröä. Housuissa suosin suoraa lahjetta. Takeista joko lyhyitä jakkuja tai polven yläpuolelle ulottuvia takkeja (joita on muuten hiton hankala löytää tälle vartalotyypille). Ylipäänsä vaatteen olisi hyvä katketa kapeimmalle kohdalle ruumiinosaa. [/quote] Olen yrittänyt etsiä, mutta kynähameet/-mekot jäävät auttamatta liian pieniksi takamuksen kohdalta kun etsii normikaupoista. Tiedätkö hyviä vaateliikkeitä pluskokoisille? Ap

[/quote]

En ikävä kyllä osaa auttaa pluskokoisten kauppojen kanssa, kun oma kokoni on vielä siellä normivaateliikkeiden puolella, joskin sieltä isommasta päästä ainakin noiden alaosien kanssa. Mulla on vaan niin huomattava vyötärön ja lantion koko ero, että lasken itseni kurvikkaaksi, enkä todellakaan mikään hoikka olekaan. Omat kynähameeni olen löytänyt ihan Sokokselta tai sellaisista liikkeistä, jotka myyvät vähän laadukkaampia merkkejä, mutta onpa mulla joskus ollut joku kynähamonen ihan H&M:ltäkin. Etsintää joutuu kyllä tekemään usein pitkäänkin, ennekuin löytyy vyötäröltä riittävän pieni ja lanteilta sopivan suuri. -14

Vierailija
2/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisupaidat ovat minun suosikkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu oikeaan vaatekokoon älä liian suuriin äläkä liian pieniin. Unohda säkkivaatteet ja vaatteet jotka tekevät vartalostasi muodottoman. Käytä vaatteita jotak tuntuvat päällä mukavilta ja tuovat sinun parhaita puoliasi esiin. Sovittamalla ja olemalla itsellesi rehellinen peilikuvan kanssa, löydät juuri sinulle sopivat asusteet. Unohda pintamuoti mallin ja värin suhteen. Katso mikä väri sopii sinun ihollesi ja mikä vaatemalli vartalollesi. Näin olet aina tyylikäs ja hyvän näköinen.

Vierailija
4/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:56"]Pukeudu oikeaan vaatekokoon älä liian suuriin äläkä liian pieniin. Unohda säkkivaatteet ja vaatteet jotka tekevät vartalostasi muodottoman. Käytä vaatteita jotak tuntuvat päällä mukavilta ja tuovat sinun parhaita puoliasi esiin. Sovittamalla ja olemalla itsellesi rehellinen peilikuvan kanssa, löydät juuri sinulle sopivat asusteet. Unohda pintamuoti mallin ja värin suhteen. Katso mikä väri sopii sinun ihollesi ja mikä vaatemalli vartalollesi. Näin olet aina tyylikäs ja hyvän näköinen.
[/quote]

Mitkä mallit sitten olisivat edukseen tämmöisellä vartalolla? Ap

Vierailija
5/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikas !! Hohhoijaa ja huoh. Läski sinä olet ja pukeudu lainapeitteeseen kunnes se plösö ihra on haihtunut. Mikä ihme päässä liikkuu kun olet olevinasi kurvikas todellisuuden sijaan? 

Vierailija
6/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonmyötäisesti ja rintavako piiloon. Säärtä esiin, jos haluat seksikkyyttä.

Vierailija
7/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pitämään blogia, kurvikas Pipsa.

Vierailija
8/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisille on siitä huonotapa ettei erota läskiä ja kurvikasta. Monesti aikoinaan törmäsin deittipalstoilla naiseen joka oli piti itseään sporttisena ja painoi oikeasti lähemmäs 80kg...

Vierailija
9/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:02"]Kurvikas !! Hohhoijaa ja huoh. Läski sinä olet ja pukeudu lainapeitteeseen kunnes se plösö ihra on haihtunut. Mikä ihme päässä liikkuu kun olet olevinasi kurvikas todellisuuden sijaan? 
[/quote]

Ei sen väliä mikä sitten olen - kurvikas, läski vai superläski - mutta haluaisin kuitenkin pukeutua vartalolleni edullisesti näyttää kivalle, se kai jokaiselle suotakoon :) Eli osaatko sitten sanoa miten läski voisi tuoda parhaita puoliaan esiin? Ap

Vierailija
10/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:05"]Suomalaisilla naisille on siitä huonotapa ettei erota läskiä ja kurvikasta. Monesti aikoinaan törmäsin deittipalstoilla naiseen joka oli piti itseään sporttisena ja painoi oikeasti lähemmäs 80kg...
[/quote]

Minä en olekaan sporttinen ja tiedän sen. Onneksi kaikkien ei tarvitse olla :) Ap

Vierailija
11/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:02"]Ihonmyötäisesti ja rintavako piiloon. Säärtä esiin, jos haluat seksikkyyttä.
[/quote]

Halkiohameella vai kuinka?
-ei ap mutta kiinnodtunut itsekin pukeutumaan kauniisti-

Vierailija
12/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:02"]Kurvikas !! Hohhoijaa ja huoh. Läski sinä olet ja pukeudu lainapeitteeseen kunnes se plösö ihra on haihtunut. Mikä ihme päässä liikkuu kun olet olevinasi kurvikas todellisuuden sijaan? 
[/quote]

Hohhoijaa vaan itelles apina. 70 rintaympäryksellä onkin tosi läski. NOT!

Vierailija
13/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omistan monia esim. a-linjaisia hameita, jotka yhdistän yläosaan. Yläosana esim jokin perus trikoopaita tai toppi ja neule. Mekkojen kaverin kannattaa hyödyntää vyötä, jos meinaa pussittaa vyötäröltä.

Vierailija
14/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissiä vaan esiin. Siitä ne miehet tykkää :) Taas av-palstan nunnat dramatisoimassa kuinka tavara piiloon..

Vierailija
15/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös isot tissit, kapea vyötärö ja iso peppu. Suosikkivaatteeni on musta polvimittainen kynähame, joka nousee suht korkealle vyötärölle. Se korostaa vartalon tiimalasimaisuutta. Hameen kanssa voi laittaakin sitten melkein mitä vaan yläosaksi, kunhan ei mitään liian pitkää. Itse suosin yläosia, jotka voi laittaa hameen vyötärön sisään, koska se korostaa taas sitä kapeaa vyötäröä.

Housuissa suosin suoraa lahjetta. Takeista joko lyhyitä jakkuja tai polven yläpuolelle ulottuvia takkeja (joita on muuten hiton hankala löytää tälle vartalotyypille). Ylipäänsä vaatteen olisi hyvä katketa kapeimmalle kohdalle ruumiinosaa.

Vierailija
16/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:05"]

Suomalaisilla naisille on siitä huonotapa ettei erota läskiä ja kurvikasta. Monesti aikoinaan törmäsin deittipalstoilla naiseen joka oli piti itseään sporttisena ja painoi oikeasti lähemmäs 80kg...

[/quote]

Minä aina kuvittelin että sporttisuus on sitä että liikkuu paljon ja nauttii siitä...

Vierailija
17/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa pitkälle, Mä olen vaan 161 cm ja liivikoko 75E, löytyy myös takamusta ja suht ok vyötärö. Itse pidän v-kaula-aukkoisista paidoista, koska muut saavat näyttämään vieläkin rintavammalta. Paitapuserot on ihan out, vaikka niitä olisikin kiva pitää.

Vierailija
18/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:28"]Mulla on myös isot tissit, kapea vyötärö ja iso peppu. Suosikkivaatteeni on musta polvimittainen kynähame, joka nousee suht korkealle vyötärölle. Se korostaa vartalon tiimalasimaisuutta. Hameen kanssa voi laittaakin sitten melkein mitä vaan yläosaksi, kunhan ei mitään liian pitkää. Itse suosin yläosia, jotka voi laittaa hameen vyötärön sisään, koska se korostaa taas sitä kapeaa vyötäröä.

Housuissa suosin suoraa lahjetta. Takeista joko lyhyitä jakkuja tai polven yläpuolelle ulottuvia takkeja (joita on muuten hiton hankala löytää tälle vartalotyypille). Ylipäänsä vaatteen olisi hyvä katketa kapeimmalle kohdalle ruumiinosaa.
[/quote]

Olen yrittänyt etsiä, mutta kynähameet/-mekot jäävät auttamatta liian pieniksi takamuksen kohdalta kun etsii normikaupoista. Tiedätkö hyviä vaateliikkeitä pluskokoisille? Ap

Vierailija
19/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi kurvikas! Lisää vinkkejä olis kiva kuulla :)

Vierailija
20/21 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ei lantio mallissa,ettei tule ikäviä jenkkakahvoja. Napakka malli, koska vähän löysähköt housut saavat reidet näyttämään isommilta.
Itse tykkään käyttää vähän pidempää paitaa housujen kanssa koska arastelen vähän muodokasta peppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi