Poistettiinko se erika ketju?
Kommentit (14)
Siinä ei kyllä ollut MITÄÄN kyseenalaista, mitä nyt muutama kommentti Tarkin isoäidistä nimeä myöten. Miksei voitu poistaa vain näitä kommentteja?
Sieltä oli myös jostain syystä poistettu minun kommenttini(siis ennen koko ketjun poistamista), jossa minä totesin että äidin kuuntelematta jättäminen alkoholismin takia oli väärin. Sillä ajatuksella että kerran epäilty on aina epäilty, vaikka olen eri mieltä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:31"]Sieltä oli myös jostain syystä poistettu minun kommenttini(siis ennen koko ketjun poistamista), jossa minä totesin että äidin kuuntelematta jättäminen alkoholismin takia oli väärin. Sillä ajatuksella että kerran epäilty on aina epäilty, vaikka olen eri mieltä.
[/quote]
Mitä ihmettä?!?!?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:31"]Sieltä oli myös jostain syystä poistettu minun kommenttini(siis ennen koko ketjun poistamista), jossa minä totesin että äidin kuuntelematta jättäminen alkoholismin takia oli väärin. Sillä ajatuksella että kerran epäilty on aina epäilty, vaikka olen eri mieltä.
[/quote]
Mitä tää moderaatiopolitiikka oikein on?
Ehin lukea ekan sivun viestit, sit kävin keittämässä kahvia ja se oli kadonnut
Aivan käsittämätön poisto! Koko tapaus on niin hirvittävä että on syytä puida se pohjamutia myöten ja lisätä sitä ilmapiiriä että jokainen saa puuttua jos näkee jotain lasta kohdeltavan niin hirveästi. Jos poiston syy on puhe ulostamisesta niin se on ollut sen kokoiselle tytölle aivan valtavan häpäisevää ja tuskallista kohtelua ettei vessa-asioille ole löytynyt muuta paikkaa tai aikaa kuin julkinen ja kylmä roskakatos aamupimeällä.
Varmaan se Eerikan mummu käytti vaikutusvaltaansa ja -ZUP - ketju lähti kuin kuppa Töölöstä.
Asia on kamala mutta kyllä siitä pitäisi voida puhua. Olisi taas varjo-AV:lle käyttöä...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:31"]
Sieltä oli myös jostain syystä poistettu minun kommenttini(siis ennen koko ketjun poistamista), jossa minä totesin että äidin kuuntelematta jättäminen alkoholismin takia oli väärin. Sillä ajatuksella että kerran epäilty on aina epäilty, vaikka olen eri mieltä.
[/quote]
Vauvan modeilla on siis ihan omat mielipiteensä tähän tapaukseen liittyen, joiden vastaisesti kommentointi on kiellettyä tällä palstalla. Ai jumankeuta että ottaa päähän tällainen sensurointi! Ja kohta bannit napsahtaa :)
Vaikka ketjussa puhuttiin ihan asiaa niin otsikko oli mielestäni tyhmä ja ei asiallinen. Voisi vähän miettiä miten tästäkin jutusta kirjoitellaan täällä. Kauheita asioita mutta jos lähdetään puimaan niin senkin voi tehdä asiallisemmin ja uhria enemmän kunnoittaen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:31"]Sieltä oli myös jostain syystä poistettu minun kommenttini(siis ennen koko ketjun poistamista), jossa minä totesin että äidin kuuntelematta jättäminen alkoholismin takia oli väärin. Sillä ajatuksella että kerran epäilty on aina epäilty, vaikka olen eri mieltä. [/quote] Mitä tää moderaatiopolitiikka oikein on?
[/quote]
Mietin itsekin. Tosin olin vastannut yhdelle kommentoijalle, joka oli syyttänyt äitiä tämän alkoholismista ja sen takia tätä ei kuunneltu, johon minä heitin puolustuksen. Myös tämä alkuperäinen kommentti puuttui, mutta myöhemmin ketjusta tietenkin löytyi sekä tämä että minun kommenttini lainattuina ja sitä ei oltu (ehditty?) poistaa. -4
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:31"]Sieltä oli myös jostain syystä poistettu minun kommenttini(siis ennen koko ketjun poistamista), jossa minä totesin että äidin kuuntelematta jättäminen alkoholismin takia oli väärin. Sillä ajatuksella että kerran epäilty on aina epäilty, vaikka olen eri mieltä. [/quote] Mitä tää moderaatiopolitiikka oikein on?
[/quote]
Mietin itsekin. Tosin olin vastannut yhdelle kommentoijalle, joka oli syyttänyt äitiä tämän alkoholismista ja sen takia tätä ei kuunneltu, johon minä heitin puolustuksen. Myös tämä alkuperäinen kommentti puuttui, mutta myöhemmin ketjusta tietenkin löytyi sekä tämä että minun kommenttini lainattuina ja sitä ei oltu (ehditty?) poistaa. -4
[/quote]
Tekisi mieli laittaa sanomamedialle pari juttua sananvapaudesta
Poistettiin. Koska siinä puhuttiin Marja-Lea Tarkista.