Onko törkeetä peruuttaa kampaaja alle 24h varoituksella?
Mulla olis huomenna. Tuli mieleen vasta, että lomalla ens viikolla tulee uitua, ja siksi ois kätevämpi laittaa pidennykset vasta sen jälkeen...
Kommentit (12)
Emmä kampaajasta tiedä. Mut tyylin joku hammaslääkäri johon joutuu jonottamaan monta kuukautta.
Ei ole. Kampaaja veloittaa osan tai koko hinnan, jos hänellä on sellainen käytäntö.
Sama se kampaajalle varmaan on, todennäköisesti joudut kuitenkin maksamaan käsittelyn hinnan.
No on. Aika monissa paikoissa noin viime tipassa perutuista ajoista joutuu maksamaan ainakin osan. Kuvittelepa: pidennyksille on varmaan kampaaja varannut aikaa useamman tunnin. Puolen päivän palkka jää siis tuosta vaan saamatta sun vuoksi. Olispa kivaa! Tuskii noin lyhyellä varoitusajalla saa kalenteriaan muuten täyteen.
En kyllä kehtaisi perua ilman painavaa syytä kuten sairaus tms. Tai ainakin tarjoutuisin maksamaan jonkunlaisen korvauksen jos olis ihan pakko perua omien töppäilyjen takia.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:23"]Ei ole. Kampaaja veloittaa osan tai koko hinnan, jos hänellä on sellainen käytäntö.
[/quote]
Riippuu tietty siitä jos peruu viime tingassa tai hyvissä ajoin... Veloittaa varmaan jotain, koska ei varmaan saa toista asiakasta ap:n aikaan.
Ei ole. Moni kampaaja (fiksu) ei veloitakaan siitä mitään. Ja toisaalta, pidennys voi maksaa kampaajalla helposti sen 300e-500e, joten parinkympin korvaus siitä että se pysyy hyväkuntoisena on aika pieni.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:47"]En kyllä kehtaisi perua ilman painavaa syytä kuten sairaus tms. Tai ainakin tarjoutuisin maksamaan jonkunlaisen korvauksen jos olis ihan pakko perua omien töppäilyjen takia.
[/quote]
Miks? Sähän oot se asiakas.
Mitäs jos perut ja sovit samalla uuden ajan. Ei välttämättä sitten veloita peruutuksesta.
Minä en käsitä sitä, että joku veloittaa peruutuksesta. En menisi toiste ja kertoisin sosiaalisessa mediassa.
Mun kampaajalla on lista nimiä jotka tulee heti peruutuspaikalle.
ei ole, törkeetä on jättää kokonaan perumatta. valkoinen valhe, soita että olet sairastunut ja siirrät tapaamisen.