Onko OK synttäri tarjoilut?
Täytekakku TAI jäätelöä eri lisukkeilla
mehua
kaurakeksejä
hedelmiä, viinirypäleitä yms. tikuissa
karkkia
poppareita
suolatikkuja
sipsejä
kaverisynttärit 6-8 vierasta 10-vuotiaita
Kommentit (17)
On. Oman kokemukseni mukaan täytekakku menee kaikkein huonoiten kaupaksi lapsisynttäreillä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:03"]
Jo on mielenkiinoiset tarjoilut...kakkua tai jäätelöä mehulla, kekseillä, hedelmillä, viinirypäleillä. Tikuissa karkkia, poppareita, suolatikkuja ja sipsejä. Mielenkiintoisia makuyhdistelmiä. Joudaako kakku tai jäätelö pillillä vai onko mehua niin vähän, että on ihan lusikoitavissa :D
[/quote]
Mä ajattelin tän samalla tavalla :D Joskus on hauskaa olla tämmönen pilkunnussija, saa yllättävistä asioista huvia päivään.
Joo no käyhän nuo lisukkeiksi :)
Vähän rahaa niin,pitää päästä halvalla. Vielä mietin että kakku vai jäätelö...
ap
En tiedä, en saa tekstistä mitään selvää. Pilkutus auttaisi.
Jos haluat päästä helpolla, laita se jäätelö. Jäätelöt, keksit, karkit ja sipsit maistuu ja enempää ne lapset ei edes jaksa. Tuo on hyvä tarjoilu kaverisynttäreille.
Mielummin pizza, jäätelö ja sitten kippoihin karkkeja.
10-vuotiaat kyllä juovat mielummin limua kuin mehua, muuten kuulostaa ihan hyvältä. Tai ainakin hommasin kumpaakin, jos vaikka oma lapsesi ei tykkää limusta.
Me ajateltiin 7v.:n synttäreillä tarjoilla vohveleita hillolla ja kermavaahdolla/jätskillä, rockyroad-paloja, kurkku-ja porkkanapaloja dippikastikkeen kera, poppareita ja sipsejä. Ei ne lapset paljoa malta edes syödä, tekemistä on niin paljon. Kakku on ihan out kaverisynttäreillä, ollaan huomattu.
Minun lapseni synttäreillä oli kakun asemasta mokkapaloja. Ylijääneet on helppo pakastaa.
Omasta kokemuksesta sanon että ehdottomasti jäätelöä eikä täytekakkua. (Ellei halua syödä viikon verran itse sitä kakkua pois jälkikäteen, niinkuin minä)
Täytyy olla aika tyhmä jos ei tuosta saa selvää:( mut onhan niitä...
Mun kokemuksen mukaan jätski menee paremmin kuin kakku, osta vaikka paria eri makuista jätskiä, leikkaa kuutioiksi ja laita sikinsokin kulhoon, karkkia muutamiin kippoihin, joista saa vaikka jäden päälle heitellä, popparit ja juustonaksut, ehkä kaurakeksien sijasta jotain värikkäämpää (carneval tms), rasia viinirypäleitä ja kirsikkatomaattia vielä coctailtikkuihin ni olishan hyvät tarjoilut.
Oman kokemuksen mukaan lapset nimenomaan tykkää napsia sitä sun tätä ja käydä aina välillä napsimassa, eli naposteltavaa, ei ne syödä yleensä malta=)
Jos ois isossa kipossa erimakuja jätskiä niin siitä vois ite vaikka ottaa kippoon mitä haluaa ja itse pursottaa kermaa ja heittää karkkeja ja nomparelleja sekaan. Menis varmaa paremmin kuin kakku.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:38"]Joo no käyhän nuo lisukkeiksi :)
Vähän rahaa niin,pitää päästä halvalla. Vielä mietin että kakku vai jäätelö...
ap
[/quote]
Jäätelöä menee ehkä enemmän kuin kakkupaloja
Jo on mielenkiinoiset tarjoilut...kakkua tai jäätelöä mehulla, kekseillä, hedelmillä, viinirypäleillä. Tikuissa karkkia, poppareita, suolatikkuja ja sipsejä. Mielenkiintoisia makuyhdistelmiä. Joudaako kakku tai jäätelö pillillä vai onko mehua niin vähän, että on ihan lusikoitavissa :D