Tarvittaessa osaan panna pelin poikki kokonaan mutta
annan aina liikaa mahdollisuuksia sellaisillekin, jotka eivät todellakaan ansaitse sitä. Vihaan sitä piirrettä itsessäni.
Uuvutan itseni koska yritän aina katsoa, että jos nyt kuitenkin... sitten kun olen saanut paskaa niskaan noin 10 ämpärillisen verran, osaan vihdoin lähteä kävelemään. Siinä pisteessä tiedän, että MIKÄÄN ei tule muuttamaan tätä paskaa paremmaksi.
Kommentit (4)
Olen yleensä hirveän parisuhdetyyppinen ihminen mutta tällö hetkellä en kaipaa miestä tippaakaan. Oma rauha on asia, jota osaa arvostaa vasta sitten, kun toinen vie sen sinulta ja saa sinut sekoamaan suuttumuksesta.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:12"]annan aina liikaa mahdollisuuksia sellaisillekin, jotka eivät todellakaan ansaitse sitä. Vihaan sitä piirrettä itsessäni.
Uuvutan itseni koska yritän aina katsoa, että jos nyt kuitenkin... sitten kun olen saanut paskaa niskaan noin 10 ämpärillisen verran, osaan vihdoin lähteä kävelemään. Siinä pisteessä tiedän, että MIKÄÄN ei tule muuttamaan tätä paskaa paremmaksi.
[/quote]
Vika on sinussa. Olisiko nyt hyvä aika alkaa dieetille?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:12"]annan aina liikaa mahdollisuuksia sellaisillekin, jotka eivät todellakaan ansaitse sitä. Vihaan sitä piirrettä itsessäni.
[/quote]
Vika on sinussa. Olisiko nyt hyvä aika alkaa dieetille?
[/quote]
Hmmm... yritin löytää näppärän pointin viestistäsi, mutten löytänyt.
Toisaalta, jos jotain hyvää etsitään niin eipähän jää ikinä morkkista ja jossittelua, kun on katsonut saman uusintashown kymmenen kertaa. Kyllä sitä siinä kohdassa tajuaa, että tätä se on aina & ikuisesti.