Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella pahat takut hiuksissa

Vierailija
26.02.2015 |

Onko vinkkejä? Hoitoaineet, -suihkeet ja tangle teezerit on, yleensä parin tunnin jälkeen saatu auki mutta nyt on tukka aivan rastalla! Tyttö tulee aina isälleen isot takut hiuksissaan ja harmittaa tytön puolesta kun ei äiti jaksa ilmeisesti tytön hiuksia kotona hoitaa :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa polkaksi. Helpompi pitää ja ei takkuunnu sillä tavalla. Meillä oli vauvasta asti kasvatettu hiusta 4 vuotiaaksi asti, joka yö tuli kamalat takut joihin mikään ei tepsinyt ja paha mieli oli kaikilla aukoa. Nyt kun ollut puolisen vuotta polkka, tukka on vahvempi ja hyväkuntoisempi eikä takkuja tule. 

Vierailija
2/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Wet Brush-nimistä harjaa!
Itselläni on todella takkuuntuva, käsitelty hius ja tuollaisia harjoja hankittuani huomasin että sellaisella saa takut nopeasti ja kivuttomasti selviksi, tavallisella harjalla menee ikuisuus ja hiuksia lähtee!

Valitettavasti en osaa kertoa missä sellaisia myydään, omani olen hankkinut tukusta (olen kampaaja).

Tangle teaserit ja sen kopiot sähköistävät ainakin minun hiuksiani todella paljon, eivätkä mielestäni selvitä yhtä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hoitoainetta ja simppeli takkukampa. Muumi-selvityssuihke. Anna kuivua ennen kuin kampaat tukan. Tukka kannattaa pitää leteillä tai poninhännällä aina. Liki 50 vuoden kokemus samasta ongelmasta. :)

Vierailija
4/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähtee pahimmatkin takut kynsiharjalla. 

Vierailija
5/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras harja meillä on fur real kissan leluharja. Meillä monta pitkä ja paksuhiuksista naisihmistä perheessä. Tuo on todettu parhaaksi kun on satoja harjoja tullut testattua.

Vierailija
6/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letille yöksi ja mielellään mahdollisimman paljon muutenkin. Joillain vain on sellainen hiuslaatu että se takkuuntuu helposti, minulla myös. Teininä saattoi olla kahden nyrkin kokoinen takkupallo päässä...
Hyvä hoitoaine joka siloittaa hiuksen on myös ehdoton aina kun pesee shampoolla hiukset. Ja se leikkaaminen on luonnollisesti myös hyvin tärkeää.

Vierailija
7/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus lyhyemmäksi tai letille. Öisin ehdottomasti letti tai letit.

Ja mahdollisimman nopeasti opetat tytön letittämään itse, niin voi tehdä sen äitinsäkin luona.

Vierailija
8/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tästä apua ole, mutta meillä lapsen afrotukan takkuihin auttaa vain  tangle teezer. Hoitoaineet ei imeydy eikä mitkään suihkeetkaan, joten niitä on aivan turhia edes laittaa. 

Vierailija
9/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoainetta kuivaan takkuun vaikuttamaan ja sitten ihan pikkuhiljaa latvasta alkaen kammalla tai harjalla
harjailua. Lopuksi pesu ja kosteisiin hiuksiin pieni määrä arganöljyä jälkihoidoksi. Meillä 4-v tytöllä hurjasti ohutta kiharaa hiusta ja toi takkutaistelu on jatkuvaa vaikka harjaan aamuin ja illoin. Arganöljy vahvistaa hiusta ja tekee siitä vähän liukkaamman nii n ei mene niin pahasti takkuun. Kannattaa kuitenkin varoa laittamasta liikaa, ensin omiin käsiin ja niillä haroa hiukset läpi.

Vierailija
10/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeahiuksisella hiukset rastoittuvat helposti. Kannattaa pestä tukkaa kosteuttavalla hoitoaineella. Yleensä karkeahiuksiset ovat myös kuivahiuksisia.

Vierailija
11/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuhannesti hyvistä vinkeistä! Tosiaan hoitoaineet, -öljyt ja -suihkeet on ollut ahkerassa käytössä, öisin llöysällä letillä tai kahdella ja pysyykin meillä ollessaan hyvänä säännöllisellä harjaamisella ja hoidolla, mutta tullessaan meille takut ok melkein toivottomia, ja edelleen en ole tuota isoa takkua auki saanut. Nyt on kampaamon hyvä hoitoaine vaikuttamassa ja tyttö saa poikkeuksellisesti käydä päivällä suihkussa. AP

Vierailija
12/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä selvitän lapseni afrotyyppisen tukan takut suihkussa, eli hoitoainetta päähän ja sitten kampaan auki sellaisella harvapiikkisellä kammalla, ja sitten normaalilla, kun pahimmat takut on poissa. 

Vierailija
13/13 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lapsellesi Oil Miraclen tuotteita. Itselläni hiukset pahassa kunnossa vaalentamisen jälkeen niin, että harjalla saa auki ilman noita tuotteita. Minulle riittää ihan Oil Miraclen suihkittava hoitoaine ja sitten se öljy. Harjana minulla on pidennyksille tarkoitetty harja sillä se auttaa takkujen avaamiseen. Myös muumisuihke on hyvä :'D Sitä mies toi minulle synnärille kun sanoin, että en saa hiuksia auki ja sairaalan pesuaine vain pahentaa tilannetta. Ei tajunnut kotoa tuoda omia hiustuotteitani vaan meni kauppaan ja ainut hiustuote pullo minkä tajusi olevan selvityssuihke oli tuo muumi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi