Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keltarauhashormonia luontaistuotteiden lisäksi

Vierailija
26.02.2015 |

Hei iloiset lukijat,

Olen käyttänyt muutaman kuukauden erilaisia vitamineja ja luontaistuotteita koska en ole raskautunut pitkästä (melkein 3v) yrityksestä huolimatta. Syön gelee royalia, tyrniöljyä, d- ja c- vitamineja, jodia, maitohappobakteereja, sinkkiä ja seleeniä.

Kiertoni on aina ollut epäsäännöllinen (yleensä 30-35pv) eikä ovulaatioista ole varmuutta, mutta nyt olen noiden aineiden myötä bongannut ovulaation mutta kierto on pidentyny yli 40 päivään ja tässä kierrossa on menossa nyt kp51.

Olen joskus aiemmin saanut keltarauhashormonia ja mietin että kannattaisiko ne loput käyttää noiden rinnalla nyt? Jos se vaikka edistäisi raskaaksi tulemista tasaamalla kiertoa. Mutta kysymys kuuluu, milloin ne kannattaa alottaa? Silloin jos/kun bongaa ovulaation vai aloitanko kp15 aina sen viikon kuurin että saisin siitäkin suurimman hyödyn?

Tutkittukin on ja fyysistä vikaa ei ole todettu.

Onko muita luontaistuotteita/vitamineja/muita? mitä kannattaisi vielä kokeilla? Hormonihoitoihin on kova kynnys. Keltarauhashormoni on turvallinen niin sitä nyt uskaltaisi...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä foolihappo?

Vierailija
2/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet halua hormoneita niin kokeile vyöhyketarapiaa (kallista ja vaatii monta kertaa, ei siltikään taida toimia), kehitä "jokin projekti itsellesi" (=ajatukset muualle) esim. tavoitteena 10 punnerrusta juhannukseksi tai vastaava. Olet varmaankin nuori ja normaalipainoinen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä aloituskierrossa kannattaa aloittaa ohjeen mukaan kp 15, jotta kiertosi lyhentyy. Jatkossa ovulaatio tulee luultavasti aiemmin niin voit aloittaa sitten vasta kun olet sen bongannut.

Vierailija
4/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla teroluteja vai lugesteroneja?

Vierailija
5/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen 32v. Toi ajatusten muualle laittoa olen kokeillut mutta se on aivan todella vaikeaa... Tämän vuoden puolella olen jättänyt ovistikut kauppaan ja yrittänyt silläkin saada ajatuksia pois mutta kokoajan sitä vaan silti ajattelee... Tosiaan tulee 3v ilman ehkäisyn käyttöä pian täyteen. Ja keltarauhashormonina mulla on provera. Söin muutaman kierron foolihappoakin, mutta jätin sen pois kun ei raskautta kuulunut... Kannattaisiko sitä syödä kokoajan? Vaikuttaako raskautumisen todennäköisyyteen?

Vierailija
6/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo gelee royal ole aika hyvä aine kun raskautta toivotaan?

Vierailija
7/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnänalkioöljyä