Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen en poikaa.

Vierailija
22/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 00:30"]

Haluan miehen en poikaa.

[/quote]

Miehiä ne on kauniitkin miehet. Naamakin on semmoinen juttu, ettei sille oikein mitään voi, oli sitten ruma tai kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en enää, mutta nuorena kyllä.

Itse asiassa mieheni oli varsin saman näköinen kuin videossa ollut mies kun aloin seurustella hänen kanssaan. Kummasti se on ulkonäkö rupsahtanut (meillä molemmilla). Painoa tullu lisää miehelle 30 kiloa, hiukset lähteneet ja paksu parta kasvanut. Ei ole enää mikään söpöliini, ennemminkin moottoripyöräkerholaisen näköinen.

Poikamme on perinyt isänsä ulonäön. Välillä oikein ihmettelen kuinka saman näköinen voi olla kuin isänsä nuorena. Ei tunnut tyttöjä haittaavan pojan söpöys yhtään.

Vierailija
24/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin!

Vierailija
25/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ;)

Vierailija
26/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:35"]Ajatuksen tasolla siis miksei, mutta todellisuudessa olen huomannut että jos olen ajautunut johonki tilanteeseen missä esim. suutelen jotain todella nättiä poikaa/miestä, ei se jotain syystä sytytä yhtään. Mun silmää kyllä siis miellyttää ns. nätit pojat ja  yhdenkin kerran olin ihastellut pitkään yhtä tyyppiä ja pitänyt tätä kauneimpana miehenä, jonka olin ikinä nähnyt ja sitten tilaisuuden tullessa pussailu tuntui ehkä samalta kun jotain naispuolisen ihmisen kanssa (en ole bi) - ihan ok, muttei tosiaan tehnyt mieli jatkaa pidemmälle. Ja juuri vähän aikaa sitten sellainen miesmallin näköinen nuorehko mies olisi ollut kiinnostunut minusta, mutta kun siinä lähekkäin istuttiin ja juteltiin, ei tehnyt yhtään mieli nojautua lähemmäs ja suudella. En tiedä mikä tällaisissa on takana, ehkä ne geenit eivät vain sopisi yhteen kun ei ole fyysistä vetoa vaikka toinen olisi kuinka upea. [/quote] Minkä ikänen oot?

[/quote]

27, miksi niin? 

Vierailija
27/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehdottomasti. David Bowie oli esim nuorena todella hottis :)

Vierailija
28/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, kunhan olisi se 25v enemmän ikää!