Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En tykkää muutenkaan maskuliinisista piirteistä. Esim jykevä leuka.

Vierailija
2/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pidän enemmän kauniista miehestä, mutta tossa linkissä on ihan keskenkasvunen poika. Lapsi. Surullista jotenkin katsella mitä tuo esillä oleminen, luonnoton huomio ja mallitouhu tekee nuorenkauniin pojan mielelle. Mieli kun on osa kauneutta ja kaunis on kaunis vaan niin kauan kun on vilpitön. Tuo turhamainen itsetietoisuus ja -rakkaus pilaa koko kauneuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, videon poju olisi ollut hottis silloin kun olin 16-22 v..

Vierailija
4/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ykkösvaihtoehtona olisi, mutta eipä ulkonäöllä ole muutenkaan koskaan oikein ollut minulle suurta merkitystä, kunhan ei ole suorastaan ruma. Joten miksipä ei, jos muuten olisi mukava ja minun tyyppiäni.

Vierailija
5/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 00:21"]ketä kiinnostaa..?
[/quote]

Ai että, kun teillä joillakin on aina niin polttava tarve avata nämä ketjut ja kommentoida juuri tuolla tavalla :) Mikä logiikka? -Ei ap

Vierailija
6/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joooooo voisin! :D Oon aina tykänny näteistä miehistä :P Nykyisenikin on ollut nuorena ihana pretty face, nyt keski-ikäisenä on jo jotain muuta... Katselen kuitenkin kuola valuen hänen nuoruuden kuviaan.

Itse olen aika ruma ja pidän ihan uskomattomana, että olen moisen saanut itselleni hankittua! 

Vierailija
7/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuntisin itseni rumilukseksi.

Vierailija
8/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 08:28"]Joo. En tykkää muutenkaan maskuliinisista piirteistä. Esim jykevä leuka.
[/quote]

Sama täällä.

Vierailija
9/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olisin voinut ja itseasiassa seurustelinkin samantyyppisen pojan kanssa, joka oli myös elämäni paras rakastaja. Olin kyllä silloin itsekin tosi hoikka ja nätti :)

Vierailija
10/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jos hän olisi muutenkin mieleeni.

Vierailija
11/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voisin ja olenkin seurustellut. Häiritsevää siinä oli ainoastaan se, että sai potkia muita naisia pois miehen kimpusta koko ajan :D

Vierailija
12/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen hyvin onnistuneen näkönen nuorimies, mutta kylläkin ihan liian nuori mulle :) Jos olisin 10 vuotta nuorempi niin kelpais!

Vierailija
13/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Miehen pitää olla miehinen, ei naismainen. Mies siis voi olla komea ja charmikas, mutta ei kaunis, tai söpö. Kaikki naismaiset piirteet miehessä on totaalinen turn-off. Aivan sama, kuten siinä miehen persettä käsittelevässä ketjussa. Ei miehellä saa olla naismainen perse, vaan sen pitää olla miehekäs.

Tämä siis naisen mielipide, joka on naimissa miehekkään miehen kanssa.

Vierailija
14/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksen tasolla siis miksei, mutta todellisuudessa olen huomannut että jos olen ajautunut johonki tilanteeseen missä esim. suutelen jotain todella nättiä poikaa/miestä, ei se jotain syystä sytytä yhtään. Mun silmää kyllä siis miellyttää ns. nätit pojat ja  yhdenkin kerran olin ihastellut pitkään yhtä tyyppiä ja pitänyt tätä kauneimpana miehenä, jonka olin ikinä nähnyt ja sitten tilaisuuden tullessa pussailu tuntui ehkä samalta kun jotain naispuolisen ihmisen kanssa (en ole bi) - ihan ok, muttei tosiaan tehnyt mieli jatkaa pidemmälle. Ja juuri vähän aikaa sitten sellainen miesmallin näköinen nuorehko mies olisi ollut kiinnostunut minusta, mutta kun siinä lähekkäin istuttiin ja juteltiin, ei tehnyt yhtään mieli nojautua lähemmäs ja suudella. En tiedä mikä tällaisissa on takana, ehkä ne geenit eivät vain sopisi yhteen kun ei ole fyysistä vetoa vaikka toinen olisi kuinka upea.

Vierailija
15/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas muuten järkyttävän hyvännäköinen mies!! :) ot, mutta tajusin että tuntemattomassa sotilaassa olevat miehet ovat jotakuinkin samaa tasoa vasta aikuisiällä.

Vierailija
16/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna voisin mutta en seurustella. Eiköhän tolla riitä seuraa muutenkin ihan riittämiin ja varmasti tosi pinnallinen. Ihanan komea suu kiinni mutta näytti jotenkin homomaiselta/naismaiselta heti kun avasi suunsa :D

Vierailija
17/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:35"]Ajatuksen tasolla siis miksei, mutta todellisuudessa olen huomannut että jos olen ajautunut johonki tilanteeseen missä esim. suutelen jotain todella nättiä poikaa/miestä, ei se jotain syystä sytytä yhtään. Mun silmää kyllä siis miellyttää ns. nätit pojat ja  yhdenkin kerran olin ihastellut pitkään yhtä tyyppiä ja pitänyt tätä kauneimpana miehenä, jonka olin ikinä nähnyt ja sitten tilaisuuden tullessa pussailu tuntui ehkä samalta kun jotain naispuolisen ihmisen kanssa (en ole bi) - ihan ok, muttei tosiaan tehnyt mieli jatkaa pidemmälle. Ja juuri vähän aikaa sitten sellainen miesmallin näköinen nuorehko mies olisi ollut kiinnostunut minusta, mutta kun siinä lähekkäin istuttiin ja juteltiin, ei tehnyt yhtään mieli nojautua lähemmäs ja suudella. En tiedä mikä tällaisissa on takana, ehkä ne geenit eivät vain sopisi yhteen kun ei ole fyysistä vetoa vaikka toinen olisi kuinka upea.
[/quote]

Minkä ikänen oot?

Vierailija
18/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne vetoa naisellisiin ja turhamaisiin miehiin. Mies miehenä mulle, kiitos.

Vierailija
19/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin jos tyyppi muuten miellyttäisi. Tuo poika on nyt vaan vähän nuori itselleni mutta komea poika on. En usko että kukaan teistä oikeasti kieltäytyisi jos hän pyytäisi treffeille? Sanoisitte, ei kiitos, olet liian kaunis? Höpsis.

Vierailija
20/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä kiinnostaa..?