Ottaisitko työkyvyttömyyseläkkeellä olevan miehen?
Kommentit (181)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:20"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:17"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:09"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:38"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:35"]??? Miten niin? Ottaisit sä rikkaan yrityspomon, joka hakkaa ja juo? [/quote] Kysyn ihan tosissani. Kun itseä asia häiritsee, en pysty asian takia suhteeseen, vaikka mies muuten on ok. Mietin olenko kamala ihminen kun ajattelen näin. ap [/quote]Mikä siinä häiritsee: hänen sairautensa, se, että on eläkkeellä, status, vai taloudellinen tilanteensa? [/quote] Minua häiritsevät nuo kaikki! Tuskin tuollainen sairas edes olisi mukavaa seuraa. Sellainen musta ei oo mihinkää-tyyppi. Kuka nainen haluaisi repppanan [/quote] Oletko tosissasi? Että mitäs olet sairas niinkö? Että voi ihminen olla oksettava. En kyllä tajua miten sinut on kasvatettu [/quote] Voi voi. Onko oksettavaa, jos voi valita, niin ottaa miehekkäämmän, iloisemman, positiivisemman ja varakkaan miehen? On loogista valita parempi! Et edes vaikuta miltään mukavalta tai kunnolliselta! [/quote] Varakkaan???? No nyt se tuli. Ihminen jolle raha merkitsee mitään parisuhteessa on huora. Parisuhde on sitä että halutaan olla sen ihmisen kanssa eikä sillä mitä se ihminen voi eteesi tehdä. Naurettavinta tuossa selityksessäsi on se että kukaan kriteerisi täyttävä mies ei sinua halua. Katsos heilläkin on omat kriteerit eikä niihin pääse rahan perässä juoksevat naiset [/quote] En sanonut, että raha on ainut kriteeri, mutta jos voi valita rikkaan, mukava, itsevarman miehen tai kaikkea muuta olevan työkyvyttömyysnahjun, niin kumpikohan on järkevää valita? [/quote] Tätä alapeukuttaa vain ne, joilla ei ole ollut varaa valita. :) itse olen sitä mieltä myös, että jokainen kääntyisi sen varakkaan ja terveen puoleen jos muuten olisivat samalla viivalla.
[/quote]
Normaali ihminen hoitaa itse kaikki rahansa eikä hän tarvitse hyvätuloisia puolisoita. Ainoastaan huorat tarvitsee hyvätuloisia puolisoita
[/quote]
Normaali ihminen ei halua elättää aikuista ihmistä jos tämä kykenee tekemään sen itse. Normaali ihminen haluaa itselleen tasavertaisen kumppanin joka suhteessa. Itse pystyn elättämään perheeni myös yksin jos tarve tulee, samaa odotan mieheltäni.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:34"]
Täällä on taas joku elämänkoululainen eläkeläinen vihainen, kun ei pärjää parisuhdemarkkinoilla. Hyväksy vaan faktat. Ei tarvitse olla katkera.
[/quote]
Mitä katkeruutta siinä on että on itse tienannut rahansa ja löytänyt ihmisen joka on itse tienannut rahansa. Eikä tarvitse juosta rahan perässä niin kuin moni nainen täällä?
Parisuhteessa ei ole mitään tilaa rahalle tai muille vastaaville merkityksettömille asioille. Kun siihen kuitenkin lähdetään koko eliniäksi.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:20"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:17"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:09"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:38"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:35"]??? Miten niin? Ottaisit sä rikkaan yrityspomon, joka hakkaa ja juo? [/quote] Kysyn ihan tosissani. Kun itseä asia häiritsee, en pysty asian takia suhteeseen, vaikka mies muuten on ok. Mietin olenko kamala ihminen kun ajattelen näin. ap [/quote]Mikä siinä häiritsee: hänen sairautensa, se, että on eläkkeellä, status, vai taloudellinen tilanteensa? [/quote] Minua häiritsevät nuo kaikki! Tuskin tuollainen sairas edes olisi mukavaa seuraa. Sellainen musta ei oo mihinkää-tyyppi. Kuka nainen haluaisi repppanan [/quote] Oletko tosissasi? Että mitäs olet sairas niinkö? Että voi ihminen olla oksettava. En kyllä tajua miten sinut on kasvatettu [/quote] Voi voi. Onko oksettavaa, jos voi valita, niin ottaa miehekkäämmän, iloisemman, positiivisemman ja varakkaan miehen? On loogista valita parempi! Et edes vaikuta miltään mukavalta tai kunnolliselta! [/quote] Varakkaan???? No nyt se tuli. Ihminen jolle raha merkitsee mitään parisuhteessa on huora. Parisuhde on sitä että halutaan olla sen ihmisen kanssa eikä sillä mitä se ihminen voi eteesi tehdä. Naurettavinta tuossa selityksessäsi on se että kukaan kriteerisi täyttävä mies ei sinua halua. Katsos heilläkin on omat kriteerit eikä niihin pääse rahan perässä juoksevat naiset [/quote] En sanonut, että raha on ainut kriteeri, mutta jos voi valita rikkaan, mukava, itsevarman miehen tai kaikkea muuta olevan työkyvyttömyysnahjun, niin kumpikohan on järkevää valita? [/quote] Tätä alapeukuttaa vain ne, joilla ei ole ollut varaa valita. :) itse olen sitä mieltä myös, että jokainen kääntyisi sen varakkaan ja terveen puoleen jos muuten olisivat samalla viivalla.
[/quote]
Normaali ihminen hoitaa itse kaikki rahansa eikä hän tarvitse hyvätuloisia puolisoita. Ainoastaan huorat tarvitsee hyvätuloisia puolisoita
[/quote]
Ei ole mistään tarvitsemisesta kyse! Mutta suuret setelit auttavat tekemään elämästä hauskaa! Lisäksi rikkaat miehet ovat paljon itsevarmempia, kuin luuserit. Luuserit ovat vain sellaisia säälittäviä, katkeria, vihaisia reppanoita, kuten tästäkin ketjusta on näkynyt!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:20"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:17"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:09"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:38"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:35"]??? Miten niin? Ottaisit sä rikkaan yrityspomon, joka hakkaa ja juo? [/quote] Kysyn ihan tosissani. Kun itseä asia häiritsee, en pysty asian takia suhteeseen, vaikka mies muuten on ok. Mietin olenko kamala ihminen kun ajattelen näin. ap [/quote]Mikä siinä häiritsee: hänen sairautensa, se, että on eläkkeellä, status, vai taloudellinen tilanteensa? [/quote] Minua häiritsevät nuo kaikki! Tuskin tuollainen sairas edes olisi mukavaa seuraa. Sellainen musta ei oo mihinkää-tyyppi. Kuka nainen haluaisi repppanan [/quote] Oletko tosissasi? Että mitäs olet sairas niinkö? Että voi ihminen olla oksettava. En kyllä tajua miten sinut on kasvatettu [/quote] Voi voi. Onko oksettavaa, jos voi valita, niin ottaa miehekkäämmän, iloisemman, positiivisemman ja varakkaan miehen? On loogista valita parempi! Et edes vaikuta miltään mukavalta tai kunnolliselta! [/quote] Varakkaan???? No nyt se tuli. Ihminen jolle raha merkitsee mitään parisuhteessa on huora. Parisuhde on sitä että halutaan olla sen ihmisen kanssa eikä sillä mitä se ihminen voi eteesi tehdä. Naurettavinta tuossa selityksessäsi on se että kukaan kriteerisi täyttävä mies ei sinua halua. Katsos heilläkin on omat kriteerit eikä niihin pääse rahan perässä juoksevat naiset [/quote] En sanonut, että raha on ainut kriteeri, mutta jos voi valita rikkaan, mukava, itsevarman miehen tai kaikkea muuta olevan työkyvyttömyysnahjun, niin kumpikohan on järkevää valita? [/quote] Tätä alapeukuttaa vain ne, joilla ei ole ollut varaa valita. :) itse olen sitä mieltä myös, että jokainen kääntyisi sen varakkaan ja terveen puoleen jos muuten olisivat samalla viivalla. [/quote] Normaali ihminen hoitaa itse kaikki rahansa eikä hän tarvitse hyvätuloisia puolisoita. Ainoastaan huorat tarvitsee hyvätuloisia puolisoita [/quote] Normaali ihminen ei halua elättää aikuista ihmistä jos tämä kykenee tekemään sen itse. Normaali ihminen haluaa itselleen tasavertaisen kumppanin joka suhteessa. Itse pystyn elättämään perheeni myös yksin jos tarve tulee, samaa odotan mieheltäni.
[/quote]
Tasavertaisen kumppanin? 99% naisista siis ei ole tasavertaisia kumppaneita miehensä kanssa. Ihmeesti sitä vaan miehen rahoilla eletään ja tuelle mennään eron tullessa.
Etkä sinä mitään elätä niin kauaa kuin et maksa kaikkia lapsista aiheutuneita kuluja yhteiskunnalle on sinun turha tulla pröystäilemään tänne.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:38"]
En. Haluan toimintakykyisen ja taloudellisesti pärjäävän puolison.
[/quote]
Jep, nämä nyt on aikuisten toimivassa parisuhteessa aika perusedellytyksiä heti hengittämisen ja täysjärkisyyden jälkeen.
Ap, älä välitä täällä olevasta jeesustelusta. Sinä et ole vastuussa tästä miehestä eikä sinun tarvitse säälistä ryhtyä hänen kanssaan suhteeseen. Viestiesi perusteella nimittäin kuulostaa ettet ole kovin ihastunut, sillä jos olisit, tuskin kyseenalaistaisit suhdetta täällä?
Sulla on täysi oikeus etsiä ja löytää itsellesi terve mies, se ei tee susta millään tasolla pahaa ihmistä. Meillä on yksi elämä, ja kaikki on loppupeleissä vastuussa omasta onnestaan. Tsemppiä! :)
[/quote]
Toivottavasti sinuakin kohdellaa omien arvojesi mukaan. Kun olet heikoilla niin sinulle nauretaan ja haistatetaan paskat.
Toivottavasti en ikinä tapaa kaltaistasi ihmiskuvatusta
[/quote]
Siis täh, miten päin vittua voikin toisen viestin tulkita :D en missään vaiheessa sanonut halveksivani miestä tai työkyvyttömyyseläkkeellä olevia, pointti oli siinä että ap ei edes kuulosta siltä että haluaisi suhteeseen tämän miehen kanssa. Monille vaan saattaa tulla sellanen reaktio, että melkein pakosta ajaudutaan suhteeseen kun säälitään eikä uskalleta jättää toista yksin. Niinkuin ap kysyikin, onko hän paha ihminen jos ei kolmekymppisenä halua loppuelämäksi kontolleen sairasta miestä. Vastaus on tietysti että ei ole.
Eri asia tietysti jos vaikka aiemmin toimintakykyinen puoliso vammautuisi, mutta jos mietitään suhteen lähtöruutua niin kyllä siinä vaiheessa tottakai saa valita kumppanin omien mieltymystensä mukaan.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:40"]
[/quote]
[/quote]
Ei ole mistään tarvitsemisesta kyse! Mutta suuret setelit auttavat tekemään elämästä hauskaa! Lisäksi rikkaat miehet ovat paljon itsevarmempia, kuin luuserit. Luuserit ovat vain sellaisia säälittäviä, katkeria, vihaisia reppanoita, kuten tästäkin ketjusta on näkynyt!
[/quote]
Mutta kukaan rikas ei halua sinua. Rikkaat vaativat tasoa jota sinä et koskaan saavuta. Kukaan rikas ei katsoisi sinua sekunttiakaan
Olen itse nuori mielenterveyssyistä määräaikaisella eläkkeellä oleva luuseri joten todellisuudessa ainoa realistinen vaihtoehto olisi toinen luuseri. Kuitenkin salaa haaveilen normaalista ja pärjäävästä miehestä, joten olen mieluummin vaikka ikisinkku kuin ottaisin elämän koulun käyneen puolison.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:46"]
Olen itse nuori mielenterveyssyistä määräaikaisella eläkkeellä oleva luuseri joten todellisuudessa ainoa realistinen vaihtoehto olisi toinen luuseri. Kuitenkin salaa haaveilen normaalista ja pärjäävästä miehestä, joten olen mieluummin vaikka ikisinkku kuin ottaisin elämän koulun käyneen puolison.
[/quote]
Ai että "luuseri" jolle ei kelpaa "luuseri" koska hän on itse parempi luuseri"? Just joo.....
En ottaisi. Vamma tai eläkkeellä oleminen ei mua haittaisi, mutta en halua elintasoni laskevan parisuhteen vuoksi. Ei elintasoni tarvitse noustakaan, mutta haluan vielä elää, matkustella, tehdä kivoja asioita, mutta mun palkallani ei kustanneta kuin omat menoni. Edellytän siis mieheltä, että hänen tulotasonsa on kutakuinkin sama kuin omani. Ei ole väliä, saako hän rahansa eläkkeenä, pääomatuloina vai millä tavalla, kunhan hänellä on varaa maksaa oma osuutensa yhteisistä jutuista.
Hei sinä elämänkoululainen, joka ilmeisesti olet itsekin jollain sairaseläkkeellä?
Saisko vähän tilastoja esimerkiksi tuolle väitteelle että 99% naisista elää miehensä rahoilla?
Jos nainen tienaa parisuhteessa enemmän, onko suhteen mies tällöin huora?
Naisia kun tunnut huorittelevan aika kevyin perustein. Oikeissa parisuhteissa on nimittäin pakko toisinaan olla realistinen ja puhua rahasta, sillä kaikkien vuokraa ei maksa sossu tai Kela.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:12"]
En ota omalta osalatni kantaa, kun mulla mies on, mutta kerron että oma poika on kiikun kaakun mutta onneksi on älyä, ettei tartte fyysistä työtä tehdä. Opiskelee kuntoutusrahalla alaa, jossa on hyvä. Kyllä hänestä hyvän miehen joku saisi, jos kelpaisi, jos kunto menee niin, ettei töitä pysty tekemään. Hän sairastaa liikkumista vaikeuttavaa sairautta, joka välillä aiheuttaa kipuja. Mutta ei valita. Eläkkeellä saa kuitenkin töitä jonkin verran tehdä, ainakin yksi työkyvyttömyyseläkkeellä oleva sukulainen tekee ihan palkkatyötä kaksi tuntia päivässä. Nuorten kohdalla helposti ajatellaan mt-ongelmia, mutta meidän pojalla ei niitä mielestäni ole, vaikka sairaus joskus sen aktiivikausina kovastikin harmittaa.
[/quote]
Täällä on vain kovasti noita haahkoja joiden mielestä poikasi on nyt luuseri koska hän ei ole terve. Mutta älä niistä välitä. On niitä henkisesti terveitäkin naisia olemassa
[/quote]
Poika kovasti miettii sellaista yrittäjyyttä, missä voisi työaikansa säädellä ja lähteä kesken päivän kävelylle, jos tuntuu pahalta. Voin kai kertoakin, vaikka tunnistetaan, mutta ehkä poikani ei ole ainoa nuori poika, joka sairastaa melko vaikeaa selkärankareumaa ja astmaa lisänä + voimakkaita allergioita mm. pölylle. Jos joku keksii, ideoita saa antaa. Tulee suvusta "perintönä" nämä kaikki.
[/quote]
On hän luuseri. Jos hän ei ole luuseri, niin kuka sitten on? Fakta on fakta! Ei se tarkoita, ettei voisi tuntea myötä tuntoa tätä poikaa kohtaan ja toivoa hänelle hyvää.
[/quote]
Sinä olet luuseri. Ihminen ei voi olla luuseri asioiden takia johon hän ei ole syyllinen.
Tuossa pojassa on paljon enemmän kunnioitettavaa kuin sinussa. Sinä olet samaa tasoa pedofiilien kanssa.
[/quote]
Kyllä. Hänestä voi olla ylpeä jo siksi, kun on sanonut, että ei halua eläkkeelle. Sairauksia on saanut enemmän kuin nuori tarvitsee, mutta älyäkin on toisaalta kertynyt monen edestä. Joskus nuorena sanoi, että hän aikoo absolutiksi jo siksikin, että ei halua käyttää alkoholia, koska luultavasti loppuikä on lääkkeitä, kuten lääkärikin jossain vaiheessa sanoi. Mä vähän salaa toivon, että keksisi jotain supecellin tai fingerroosin veroista, koska hänellä on mielikuvitysta ja älyä. Poika on hoikka ja olisi urheilullinen ilman sairauksia, mutta liikkuu sen verran kuin pystyy. Paljon enemmän taitaa saada aikaan kuitenkin kuin terveet machoilijat ja osaa pitää kämppänsä siistinä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta kukaan rikas ei halua sinua. Rikkaat vaativat tasoa jota sinä et koskaan saavuta. Kukaan rikas ei katsoisi sinua sekunttiakaan
[/quote]
Hah hah! Mistäs sinä sen tiedät! Eikä ole merkitystä asian kannalta, kenet saan, vaan faktat pysyvät faktoina; rikas, mukava mies on parempi, kuin eläkeläinen, katkeroitunut paskapää!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:49"]
En ottaisi. Vamma tai eläkkeellä oleminen ei mua haittaisi, mutta en halua elintasoni laskevan parisuhteen vuoksi. Ei elintasoni tarvitse noustakaan, mutta haluan vielä elää, matkustella, tehdä kivoja asioita, mutta mun palkallani ei kustanneta kuin omat menoni. Edellytän siis mieheltä, että hänen tulotasonsa on kutakuinkin sama kuin omani. Ei ole väliä, saako hän rahansa eläkkeenä, pääomatuloina vai millä tavalla, kunhan hänellä on varaa maksaa oma osuutensa yhteisistä jutuista.
[/quote]
Et nähtävästi ole parisuhteessa? Se on hyvin ymmärrettävää
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:50"]
Hei sinä elämänkoululainen, joka ilmeisesti olet itsekin jollain sairaseläkkeellä?
Saisko vähän tilastoja esimerkiksi tuolle väitteelle että 99% naisista elää miehensä rahoilla?
Jos nainen tienaa parisuhteessa enemmän, onko suhteen mies tällöin huora?
Naisia kun tunnut huorittelevan aika kevyin perustein. Oikeissa parisuhteissa on nimittäin pakko toisinaan olla realistinen ja puhua rahasta, sillä kaikkien vuokraa ei maksa sossu tai Kela.
[/quote]
En ole sairaseläkkeellä tai millään muullakaan eläkkeellä. Tienaamisella ei ole mitään merkitystä. Vaan sillä että koko asialla ei pitäisi olla merkitystä parisuhteen muodostumiselle.
Huora on sellainen joka vaatii toiselta rahaa. Jos oikeasti toisesta välität niin sillä tienaako se 1500 euroa vai 10000 euroa kuussa on toisarvoista
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:54"]
[/quote]
[/quote]
Juu, en olekaan. Olen mieluummin sinkku ja vain deittailen silloin, kun se sattuu itselleni sopimaan.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:20"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:17"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:09"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:38"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:35"]??? Miten niin? Ottaisit sä rikkaan yrityspomon, joka hakkaa ja juo? [/quote] Kysyn ihan tosissani. Kun itseä asia häiritsee, en pysty asian takia suhteeseen, vaikka mies muuten on ok. Mietin olenko kamala ihminen kun ajattelen näin. ap [/quote]Mikä siinä häiritsee: hänen sairautensa, se, että on eläkkeellä, status, vai taloudellinen tilanteensa? [/quote] Minua häiritsevät nuo kaikki! Tuskin tuollainen sairas edes olisi mukavaa seuraa. Sellainen musta ei oo mihinkää-tyyppi. Kuka nainen haluaisi repppanan [/quote] Oletko tosissasi? Että mitäs olet sairas niinkö? Että voi ihminen olla oksettava. En kyllä tajua miten sinut on kasvatettu [/quote] Voi voi. Onko oksettavaa, jos voi valita, niin ottaa miehekkäämmän, iloisemman, positiivisemman ja varakkaan miehen? On loogista valita parempi! Et edes vaikuta miltään mukavalta tai kunnolliselta! [/quote] Varakkaan???? No nyt se tuli. Ihminen jolle raha merkitsee mitään parisuhteessa on huora. Parisuhde on sitä että halutaan olla sen ihmisen kanssa eikä sillä mitä se ihminen voi eteesi tehdä. Naurettavinta tuossa selityksessäsi on se että kukaan kriteerisi täyttävä mies ei sinua halua. Katsos heilläkin on omat kriteerit eikä niihin pääse rahan perässä juoksevat naiset [/quote] En sanonut, että raha on ainut kriteeri, mutta jos voi valita rikkaan, mukava, itsevarman miehen tai kaikkea muuta olevan työkyvyttömyysnahjun, niin kumpikohan on järkevää valita? [/quote] Tätä alapeukuttaa vain ne, joilla ei ole ollut varaa valita. :) itse olen sitä mieltä myös, että jokainen kääntyisi sen varakkaan ja terveen puoleen jos muuten olisivat samalla viivalla. [/quote] Normaali ihminen hoitaa itse kaikki rahansa eikä hän tarvitse hyvätuloisia puolisoita. Ainoastaan huorat tarvitsee hyvätuloisia puolisoita [/quote] Normaali ihminen ei halua elättää aikuista ihmistä jos tämä kykenee tekemään sen itse. Normaali ihminen haluaa itselleen tasavertaisen kumppanin joka suhteessa. Itse pystyn elättämään perheeni myös yksin jos tarve tulee, samaa odotan mieheltäni.
[/quote]
Tasavertaisen kumppanin? 99% naisista siis ei ole tasavertaisia kumppaneita miehensä kanssa. Ihmeesti sitä vaan miehen rahoilla eletään ja tuelle mennään eron tullessa.
Etkä sinä mitään elätä niin kauaa kuin et maksa kaikkia lapsista aiheutuneita kuluja yhteiskunnalle on sinun turha tulla pröystäilemään tänne.
[/quote]
Katkeruus on ruma piirre ihmisessä. Jokaisen kannattaa ottaa itse vastuu omasta onnellisuudesta, ettei tarvitse katkeroitua. Itse tienaan paremmin kuin mieheni, että hyvin onnistuisin elatuksessa jos mieheni ei oikeasti pystyisi enää töihin menemään. Jos taas ei vaanviitsisi uudelleen kouluttautua ja vaihtaa tarvittaessa alaa, niin ero tulisi.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:59"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:48"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:46"]Pitäkää kahta asuntoa ja katsokaa kestääkö suhde. Miksi mies on eläkeläinen? [/quote] On fyysinen vamma tullut onnettomuudesta. Asiahan ei ole hänen vikansa. Olen yrittänyt kysellä, että miksei etsi työtä, jota pystyisi tehdä. Ei kaikki työ ole fyysistä. Mutta kuulemma ei halua. ap [/quote] En todellakaan ottais tuollaista, joka ei halua tehdä mitään työtä. Täysin erilaiset arvot olis kuin itselläni, enkä haluaisi tuollaista vätystä opettamaan myöskään lapsilleni, että on ok loisia koko elämä yhteiskunnan varoilla. [/quote] Mitäköhän työtä se voisi tehdä? Mitään fyysistä ei voi. Mitään missä pitää istua ei voi. Mitään missä seistään ei voi. Joten luettele ne työt mitä voi tehdä? [/quote] Mies oli sanonut, ettei halua. Ei halua edes pohtia ymmärtääkseni vaihtoehtoja. Loinen mikä loinen.
[/quote]
Koska se on ne jo pohtinut. Jos sinulla on vaikka selässä vikaa niin ei ole mitään pohtimista. Sellaista työtä ei olekkaan mitä voit tehdä.
[/quote]
Ai sinä tunnet tuon miehen ja tiedät että kaikki vaihtoehdot on käyty läpi eikä mitään, edes osa-aikaista kykene tekemään koskaan?
[/quote]
eläkettä ei pitäisi ymmärtääkseni tippua ennen kuin nuo on kaikki käyty läpi ja ihan asiantuntijoiden puolesta.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:54"]
[/quote]
[/quote]
Juu, en olekaan. Olen mieluummin sinkku ja vain deittailen silloin, kun se sattuu itselleni sopimaan.
[/quote]
Eli et tiedä parisuhteesta mitään
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:17"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:09"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:40"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:38"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:35"]??? Miten niin? Ottaisit sä rikkaan yrityspomon, joka hakkaa ja juo? [/quote] Kysyn ihan tosissani. Kun itseä asia häiritsee, en pysty asian takia suhteeseen, vaikka mies muuten on ok. Mietin olenko kamala ihminen kun ajattelen näin. ap [/quote]Mikä siinä häiritsee: hänen sairautensa, se, että on eläkkeellä, status, vai taloudellinen tilanteensa? [/quote] Minua häiritsevät nuo kaikki! Tuskin tuollainen sairas edes olisi mukavaa seuraa. Sellainen musta ei oo mihinkää-tyyppi. Kuka nainen haluaisi repppanan [/quote] Oletko tosissasi? Että mitäs olet sairas niinkö? Että voi ihminen olla oksettava. En kyllä tajua miten sinut on kasvatettu [/quote] Voi voi. Onko oksettavaa, jos voi valita, niin ottaa miehekkäämmän, iloisemman, positiivisemman ja varakkaan miehen? On loogista valita parempi! Et edes vaikuta miltään mukavalta tai kunnolliselta! [/quote] Varakkaan???? No nyt se tuli. Ihminen jolle raha merkitsee mitään parisuhteessa on huora. Parisuhde on sitä että halutaan olla sen ihmisen kanssa eikä sillä mitä se ihminen voi eteesi tehdä. Naurettavinta tuossa selityksessäsi on se että kukaan kriteerisi täyttävä mies ei sinua halua. Katsos heilläkin on omat kriteerit eikä niihin pääse rahan perässä juoksevat naiset [/quote] En usko että sellaista perheellistä ihmistä voi olla, jolle raha ei merkitse mitään.
[/quote]
Suomessa yksikään ihminen ei näe nälkää. Joten pelkkää ahneutta tuo sinun ajatusmaailmasi on
[/quote]
Ei pelkkä ruoka riitä, tutkimuksethan sen jo osoittavat. Jos itse nauttiikin sosiaalituen varassa elämisestä niin pitäisi miettiä edes niitä lapsia. Harrastukset, vaatteet, koulutus ja muu kun ei ilmaiseksi tule. Itse ainakin nautin kun voin tarjota lapsillemme enemmän mitä itse joskus lapsena sain, viedä ne joskus ulkomaille ja antaa harrastaa mitä haluaa.