Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän mulla mahtais olla?

Vierailija
25.02.2015 |

Päänahkani on kutissut nyt pari kk. Kutinan lisäksi välillä olen tuntevinani että siellä liikkuu jotain, myllää ja liikkuu oikein kunnolla. Luulin, että siellä olisi ollut jotain elukoita (täitä tms) ja tutkin pääni miehen kanssa, mutta ei löydetty mitään. Mieheni pää ei kutise, joten tokkopa kyse mistään elukoistakaan.. Päänahkani ei hilseile.

Nyt kainaloni ovat alkaneet olla kipeät, niitä polttelee ja pistelee.

Mikä ihme minua vaivaa? :( Aion kyllä varmaan käydä lääkärissä, mutta haluaisin kuulla täältä vastauksia jos kuulostais jollekin tutulta..Onko muilla ollut siis samoja ongelmia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta viljan syönti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, auttakaa.

AP

Vierailija
4/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut toi päänahka homma kanssa mut ei kainaloissa mitään. Myöskään täitä ei ollut. Ajoin pääni kaljuksi ja helpotti.. Nyt kasvattamassa uutta tukkaa :) välillä se ryömivä tunne teki ihan kipeetäkin..

Vierailija
5/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva iho ja voi esim hikoilla. Jos minä esim tiskaan ja kuumasta vedestä tulee vähän kuuma tuntuu just samalle päässä, niskassa ja kainaloissa. Ja mulla on vielä atooppinen ekseema

Vierailija
6/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kyse olla stressistä? Mulla alkaa välillä kutista mitä oudommatkin paikat ja korvat alkaa aina mätiä kun joudun niitä raapimaan koko ajan :(

Vierailija
7/7 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne elukat on ihon alla. T. Av-ylilääkäri