Kuka tietäis koulutusrahastosta
Heippa! Osaisko joku neuvoa miten menee koulutusrahaston tukiasia: Saan koulutusrahaa rahastolta tässä kuussa alkaen 8.8.08 (tuki maksetaan syyskuussa) eli koskeeko 3/4 -sääntö jo koko tätä elokuuta (eli saanko siis tienata tässä kuussa vähemmän kuin niinä kuukausina jolloin saan tuen kokonaiselta kuulta?) VAI meneekö se niin että ennen 8.8.08 saan tienata kuinka paljon vaan ja 8.8.08 alkaen on voimassa 3/4-sääntö? On vähän sekavaa mutta jos joku osais valaista asiaa mulle!!! Tuntuu että jokaisella on asiaan vähän eri tietämys kun kyselee tuen saajilta
Kommentit (5)
ja vasta tuen alettua tulee voimaan tuo3/4 sääntö. Mutta käy varmuuden vuoksi koulutusrahaston sivuilla katsomassa.Siellä on useimmin esitettyjä kysymyksiä. Tuo voisi olla siellä. Voit myös soittaa rahastoon. Tosin sinne voi olla melko vaikea päästä, koska puhelinaika on aika lyhyt.
ja vasta tuen alettua tulee voimaan tuo 3/4 sääntö. Mutta käy varmuuden vuoksi koulutusrahaston sivuilla katsomassa.Siellä on useimmin esitettyjä kysymyksiä. Tuo voisi olla niiden joukossa. Voit myös soittaa rahastoon. Tosin sinne voi olla melko vaikea päästä, koska puhelinaika on aika lyhyt
kysyy myös.
lasketaanko tukea maksettaessa mukaan myös viikonloput vai vaan arkipäivät. jos saan tukea esim. 15.12 alkaen niin maksetaanko kuukaudentuki tammikuun 15 päivään asti?
Minä ainakin olen päässyt ilman suurempia jonotteluja ja palvelu on ollut hyvää.
Noi koulutusrahaston kiemurat on niin kummallisia kaikkine pykälineen, että turha täällä arvailla mitään, mitä kukin mahdollisesti saa ja millä ehdoilla.
http://www.koulutusrahasto.fi/?1;2;2500;900.2000.2500.html