Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kertaakaan tullut raskaaksi

Vierailija
25.02.2015 |

Vaikka olen 4 vuoden sisällä harrastanut seksiä erittäin monta kertaa ja aika monen miehen kanssa. Kai nyt jollain heistä olisi pitänyt olla hyvää spermaa? Mulla on ollut siis yksi yhden illan juttu ja sit vähän useampia "suhteita" jos niitä parin kuukauden voi sellaisiksi kutsua. Yksi suhde kesti melkein kolme vuotta. Ja ennenkö tuomitset, mulla on kaksisuuntainen ja maniassa tulee harrastettua noita lyhyitä juttuja. Mutta siis niin kysymys kuuluukin että miksi en raskaudu? En keksi mitään syitä. En käytä siis ehkäisyä ja kyllä, käyn aina suhteen jälkeen sukupuolitauti testeissä ja kertaakaan ei ole ollut. Aina ollut vaan erittäin kivuliaat kuukautiset. Useita tutkimuksia tehty mutta mitään erityistä syytä ei ole löytynyt. Ja haluaisin siis saada lapsen ja mielelläni kasvattaisin lapsen yksin!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:20"]Ei me voida tietää miksi et raskaudu. Keskustele asiasta lääkärisi kanssa.
[/quote]

Hei lääkäri, panen kaikkia mutta en tule raskaaksi. Mitä teen?

Vierailija
22/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:00"]Ihan kamala sanoa, mutta mielestäni on hyvä, että et ole tullut raskaaksi. Sitten kun pää on ehjä ja lopetat holtittoman ilman ehkäisyä paneskelun, voi lasta edes harkita.
[/quote]

Tuommoinen kun ap ei ansaitse tulla raskaaksi edes parisuhteessa kun pää on selvä. Sittenpä itkee lapsettomuutta, kun ei saa hiv:n takia edes hedelmöityshoitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalle kiitos tästä! Hallelujah ja amen

Vierailija
24/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:36"]

Mulla alkaa kohta todella tiivis terapia ja siellä olen ajatellut puhua näistä asioista. Myös entinen terapeuttini oli sitä mieltä että voin hankkia lapsen kun siltä tuntuu ja olen siihen varmasti valmis sekä manian vaiheeni eivät ole niin pahoja että ne voisivat haitata lapsen elämää..silloin tulee siis vaan lähinnä harrastettua seksiä enemmän. Kiitos kuitenkin kommenteista! :) ap

[/quote]

Tässä kommentissa tuo kursivoitu kohta on minusta hieman huolestuttava. Koska sairastut kuitenkin potentiaalisesti hyvin vaikeaa mielialahäiriötä, on vaarallista ajatella näin. On hyvä ja toivottavaa, että sairautesi on hyvin hoidossa, mutta toisaalta kypsyyttä ja vastuuta sekä oman tilanteen hyväksymistä osoittaisi sen hyväksyminen, että mania voi aiheuttaa lapselle haittaa. Lapsi kuitenkin huomaa muutokset äidin mielialoissa, ja jotta olisit valmis vanhemmuuteen pohtisit, miten toimit lapset kanssa, jotta vahinko olisi minimaalista ja jotta lapsi ymmärtää, mistä on kyse, niin että lapsi ei kuitenkaan joudu ottamaan vastuuta äidin sairaudesta. Mielestäni mielisairauksistakin kärsivät voivat olla hyviä vanhempia, mutta se edellyttää sairauden huomioon ottamista kasvattamisessa ja tosiasioiden hyväksymistä.

Vierailija
25/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmaiset yksinhuoltajathan on tunnetusti niitä parhaita kasvattajia... eiku?

Vierailija
26/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla menolla lapsella on syntyessään hiv. Hedelmöityshoidoissa saisit puhdasta spermaa ja sut tutkittaisiin miksi et raskaudu. Mutta ei, kun se on vaan niin kiva panna ympäriinsä.

Vierailija
27/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset tähän trollailuun lähtekö mukaan. Vakiokamaa tää kirjoittaja juttuineen... Innostuu vaan entisestään

Vierailija
28/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:55"]

Älkää nyt hyvät ihmiset tähän trollailuun lähtekö mukaan. Vakiokamaa tää kirjoittaja juttuineen... Innostuu vaan entisestään

[/quote]

Tiedätkö, mä olen kyllästynyt olemaan vainoharhainen trollinkyttääjä sen pelossa, että "nolaan" itseni jos kommentoin ketjua niin kuin se olisi totta. Totta tai ei, ei kiinnosta kunhan on edes jollain tapaa uskottava. :)

Vierailija
29/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 = aloittaja. Kiva että osaat purkaa pahaa oloasi myös kuntosalilla, etkä vaan panemalla tuntemattomia.

Vierailija
30/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:58"]

32 = aloittaja. Kiva että osaat purkaa pahaa oloasi myös kuntosalilla, etkä vaan panemalla tuntemattomia.

[/quote]

Itse asiassa 32 ei ole aloittaja, vaan 14/28. Olen myös 34 niin onpahan asia selvä. Minä en vain voi hyväksyä toisten ihmisten turhanpäiväistä mollaamista ja kiusaamista. Kun olen nähnyt millaisia vaikutuksia tällaisella voi olla, pyrin puuttumaan siihen mikäli voin, vaikka se ei yleensä tee minusta kovin suosittua.

Vierailija
31/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuudellesi voi olla monia erilaisia syitä, joskushan on jopa niin, että mitään syytä ei edes tutkimuksissa löydetä. Lapsettomuustutkimuksia tehdään mm. monissa yksityissä lääkärikeskuksissa. 

Tuossa tilanteessasi on kuitenkin ehdottomasti parempi, että et saa lapsia. Noilla mielenterveysongelmilla yksinhuoltajan arki on aivan liian raskasta. Hoida itsesi kuntoon mm. terapialla ja lääkkeillä ja sitten vasta kun mielenterveytesi on todella tasapainossa niin mieti mahdollista raskautta tai adoptiota.

Vierailija
32/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:16"]

Jos sun pää on ehjä, sä oot tasapainoinen ja voit hyvin ja olisit valmis äidiksi, miksi harrastat noin holtittomasti yhden illan juttuja? 

[/quote]

No se kuuluu sairauden erääseen vaiheesen

t. ei AP

Vierailija
33/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:53"]

Tuolla menolla lapsella on syntyessään hiv. Hedelmöityshoidoissa saisit puhdasta spermaa ja sut tutkittaisiin miksi et raskaudu. Mutta ei, kun se on vaan niin kiva panna ympäriinsä.

[/quote]

Höpö höpö. Aika paljon Suomessa harrasretaan suojaamatonta seksiä. Ja maniassa vielä enemmän. En menisi tuomitsemaan

Vierailija
34/34 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi reilua lasta kohtaan, että hän saisi tuntea isänsä tai edes tietää jotain hedelmöityshoitojen kautta? Nythän voit ilmeisesti vain arvailla, jos isäehdokkaita on useita. Harrasta siis rauhassa seksiä, mutta käytä hyvä ihminen ehkäisyä. Ei ole myöskään reilua lasta kohtaan tartuttaa hiv:tä tai herpestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän