Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kertaakaan tullut raskaaksi

Vierailija
25.02.2015 |

Vaikka olen 4 vuoden sisällä harrastanut seksiä erittäin monta kertaa ja aika monen miehen kanssa. Kai nyt jollain heistä olisi pitänyt olla hyvää spermaa? Mulla on ollut siis yksi yhden illan juttu ja sit vähän useampia "suhteita" jos niitä parin kuukauden voi sellaisiksi kutsua. Yksi suhde kesti melkein kolme vuotta. Ja ennenkö tuomitset, mulla on kaksisuuntainen ja maniassa tulee harrastettua noita lyhyitä juttuja. Mutta siis niin kysymys kuuluukin että miksi en raskaudu? En keksi mitään syitä. En käytä siis ehkäisyä ja kyllä, käyn aina suhteen jälkeen sukupuolitauti testeissä ja kertaakaan ei ole ollut. Aina ollut vaan erittäin kivuliaat kuukautiset. Useita tutkimuksia tehty mutta mitään erityistä syytä ei ole löytynyt. Ja haluaisin siis saada lapsen ja mielelläni kasvattaisin lapsen yksin!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala sanoa, mutta mielestäni on hyvä, että et ole tullut raskaaksi. Sitten kun pää on ehjä ja lopetat holtittoman ilman ehkäisyä paneskelun, voi lasta edes harkita.

Vierailija
2/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja ennenkö tuomitset, mulla on kaksisuuntainen ja maniassa tulee harrastettua noita lyhyitä juttuja."

Tuomitsen silti!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pää on kyllä ehjä, on hyvä lääkitys yms. Kommenttisi sai mut itkemään. Olisin loistava ja rakastava äiti. Mutta joo.. Kiitos kommentistasi :) ap

Vierailija
4/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on kaksisuuntainen ei tarkota sitä et ihminen ois jotenkin huonompi kun muut. Ja se että olen harrastanut näitä lyhyitä suhteita ei tee musta yhtään sen huonompaa. Mä olen todella seksuaalinen ihminen. Voin sanoa että kumppaneiden määrä ei ole edes paha. Ap

Vierailija
5/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun pää on ehjä, sä oot tasapainoinen ja voit hyvin ja olisit valmis äidiksi, miksi harrastat noin holtittomasti yhden illan juttuja? 

Vierailija
6/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeetä mahdollisen tulevan lapsen isää kohtaan

Vierailija
7/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta holtittomasti yhden illan juttuja :D onko teidän mielestä 6 seksikumppania ihan hirveä määrä? Ja tietenkin mies saisi olla osana lapsen elämässä mutta mieluiten kasvattaisin lapseni itse. Ap

Vierailija
8/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä olet ainakin kun et käytä ehkäisyä. Ei sp-testit ehkäise esim. hiviä.

Vierailija
9/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida tietää miksi et raskaudu. Keskustele asiasta lääkärisi kanssa.

Vierailija
10/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:18"]

En harrasta holtittomasti yhden illan juttuja :D onko teidän mielestä 6 seksikumppania ihan hirveä määrä? Ja tietenkin mies saisi olla osana lapsen elämässä mutta mieluiten kasvattaisin lapseni itse. Ap

[/quote]

No, miten sen nyt ottaa. Aloitusviestissäsi annoit sen käsityksen, että kun on mania päällä niin tulee kuksittua milloin ketäkin. Et ole kypsä äidiksi niin kauan kuin teet niin. Et tunnu ymmärtävän, minkä käsittämättömän suuren riskin otat siinä joka kerta. Hienoa, että käyt joka kerran jälkeen sukupuolitautitesteissä, mutta se ei enää auta siinä vaiheessa kun tauti on tarttunut. Voihan siihen saada hoidon, mutta vahinko on silloin jo tapahtunut.

Vierailija
11/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tiesin että täällä tulee paskaa niskaan ja ihan huolella, mutta sitä en tiennyt että yksikään ei ymmärtäisi. Ja niin, en ole kertaakaan ollut raskaana. Enkä ilmeisesti tule olemaankaan. Mutta jos lapsen saan niin voin sanoa että lapseni olisi onnellinen ja hyvin kasvatettu. En aio tehdä virheitä jotka omat vanhempani tekivät. Ap

Vierailija
12/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:21"]

Mä kyllä tiesin että täällä tulee paskaa niskaan ja ihan huolella, mutta sitä en tiennyt että yksikään ei ymmärtäisi. Ja niin, en ole kertaakaan ollut raskaana. Enkä ilmeisesti tule olemaankaan. Mutta jos lapsen saan niin voin sanoa että lapseni olisi onnellinen ja hyvin kasvatettu. En aio tehdä virheitä jotka omat vanhempani tekivät. Ap

[/quote]

Mielenterveysongelmat kera vastuuttoman seksin harrastamisen eivät varsinaisesti ole hyvä yhdistelmä lapsen kanssa. Muuten kukaan ei sinua ole arvostellut. Kuinka hyvin se lääkitys puree, jos "maniavaiheessa tulee harrastettua noita lyhyitä juttuja"?

Vierailija
13/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuomitse sun seksisuhteita, eikä siinä ole mitään vikaa jos nainen on seksuaalinen. Aikuinen ihminen saa myös harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa kunhan molemmat ovat aikuisia ja vapaaehtoisia. Lapsen kasvattaminen yksin ei myöskään ole minusta ongelma. Sen sijaan saan kyllä aloitusviestistäsi sellaisen käsityksen, että mielialahäiriösi ei ole niin hyvin kontrollissa kuin kenties pitäisi vanhemmuutta varten olla. Vaikuttaa siltä, että manian aikana et osaa ajatella tekojesi seurauksia riittävästi. Lapsi tarvitsee vakaan ja turvallisen kodin. Vanhempien tekojen pitää olla johdonmukaisia, erityisesti silloin jos vanhempia on vain yksi. Sinun kannattaisi ehkä puhua lääkärillesi halustasi saada lapsi ja onko terveydentilasi tällä hetkellä siihen tarpeeksi hyvä; sekä siitä, miten toimia jos siinä tapahtuu muutoksia. Vastuullinen aikuinen ei tee lasta varmistamatta, että lapsi saa mahdollisimman hyvän ja tasapainoisen lapsuuden.

Vierailija
14/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun jos saat hivin niin eipä niitä lapsia kannata hankkia.

Vierailija
15/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä katkerat puutteessa olevat ämmät jotka ei saa keneltäkään arvostelemassa? Tuliko yllätyksenä että ihmiset harrastaa seksiä? Jos aloittaja olisi mies niin täällä vaan siliteltäisiin päätä ja kyseltäisiin sähköpostiosoitetta että voidaan sopia treffejä.. Huhhuh mitä porukkaa.

Vierailija
16/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:31"]

Onko täällä katkerat puutteessa olevat ämmät jotka ei saa keneltäkään arvostelemassa? Tuliko yllätyksenä että ihmiset harrastaa seksiä? Jos aloittaja olisi mies niin täällä vaan siliteltäisiin päätä ja kyseltäisiin sähköpostiosoitetta että voidaan sopia treffejä.. Huhhuh mitä porukkaa.

[/quote]

Ei se seksin harrastaminen mitään, mutta se, että sitä harrastetaan vastuuttomasti ilman ehkäisyä ja suojaa, on pelkästään typerää.

Vierailija
17/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:31"]Onko täällä katkerat puutteessa olevat ämmät jotka ei saa keneltäkään arvostelemassa? Tuliko yllätyksenä että ihmiset harrastaa seksiä? Jos aloittaja olisi mies niin täällä vaan siliteltäisiin päätä ja kyseltäisiin sähköpostiosoitetta että voidaan sopia treffejä.. Huhhuh mitä porukkaa.
[/quote]

Treffit av-palstalla tyypillisten hiipparimiesten kanssa? Joo, ei kiitos.

Vierailija
18/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, siskollani ja isälläni on kaikilla todettu aika pahanlaatuinen kaksisuuntainen mielialahäiriö.
Mulla on voimakkain maniakausi ja voin sanoa että aika pahaksi äityy välillä rahankäyttö.
Silti, älä piiloudu tuon sairauden taakse ja väitä että se on syynä käyttäytymiseesi seksuaalisesti.
Ei siinä ihminen mene tahdottomaksi nukeksi tai mitään muutakaan.
Meillä kaikilla perheessäni joilla on bipo, on puoliso jonka kanssa olemme olleet vuosia, ja lapsia. Kenelläkään ei ole ollut lyhyitä suhteita. Ja kyllä, tiedän tämän varmasti. Olemme keskustelleet aiheesta.

Vierailija
19/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa kohta todella tiivis terapia ja siellä olen ajatellut puhua näistä asioista. Myös entinen terapeuttini oli sitä mieltä että voin hankkia lapsen kun siltä tuntuu ja olen siihen varmasti valmis sekä manian vaiheeni eivät ole niin pahoja että ne voisivat haitata lapsen elämää..silloin tulee siis vaan lähinnä harrastettua seksiä enemmän. Kiitos kuitenkin kommenteista! :) ap

Vierailija
20/34 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piiloudu sairauden taakse. Kaikilla nämä manianvaiheet ei ole samanlaisia. Mun äidilläni on myös ja monella muullakin sukulaisella. Sillon kun mulla on mania päällä niin harrastan seksiä paljon enemmän kuin normaalisti mutta pystyn kyllä hillitsemään itseni. En ole tahdoton nukke, olen kaukana siitä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi