Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää! Olen päiväkodissa töissä ja

Vierailija
25.02.2015 |

vuoden alusta ylityötunteja kerääntynyt jo 26. Sijaisia ei oteta ja työ on päivästä toiseen selviämistä:(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sentää on työpaikka

Vierailija
22/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 3h/viikko? No onpa paha... tervetuloa It-alalle jossa toi sama tuntimäärä saattaa tulla viikossa ja sitä et ota mitenkään takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vakituinen työntekijä, kieltäydy ylitöistä. Jos et niin ota yhteys liittoon. Kenenkään ei ole pakko tehdä ylityötä, se on lakisääteisesti vapaaehtoista. Turha pelätä työpaikan puolesta, koska et ole tekemässä mitään väärää. Ollaan tällä samalla tavalla protestoitu työnantajaa vastaan, kun ei millään olla haluttu palkata lisää työvoimaa. Meillä tosin on myös vahva ja vaikutusvaltainen liitto.

Tsemppiä!

Vierailija
24/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen työaikakirjanpito työpaikallasi ap on? Tiesitkö että lisätyötä voi muodostua VAIN arkipyhäviikoilla. Muu on ylityötä josta pitää maksaa korotettu rahakorvaus tai korotettu vapaa-aikakorvaus. Vapaa-aikakorvausta ei voi antaa työpäivää lyhyempänä pätkänä ellei työntekijä siihen suostu.

Jos on lammas, eikä ikinä sano mielipidettään, tai pidä oikeuksistaan kiinni niin joutuu tallotuksi.

Vierailija
25/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön keskustelu. Keskitytään vain työolosuhteisiin ei ollenkaan oleelliseen eli lapseen jonka tämän sekamelskan keskellä pitäisi kasvaa ja kehittyä normaalisti! Ottakaa ihmeessä ne alle kolmevuotiaat pois sieltä päiväkodista ja järjestäkää hoitomuoto joka turvallisempi pienelle, näin varmistatte ainakin suurmmalla todennäköisyydella oikeanlaisen tuen pienille. Kyllä he siellä päiväkodissa ehtivät olla ihan riittävästi myöhemmin.

Vierailija
26/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna 26 tuntia kahden kuukauden aikana ei kuulosta pahalta, jos niistä maksetaan tai saat pitää ne myöhemmin liukumina pois. Jos määrä olisi kahden viikon aikana, ymmärtäisi valituksen.

Se, että Ap on saanut valtavasti peukutuksia kertoo minulle, että tosi monet kuitenkin kokevat tuon määrän isona ja kuluttavana. Joko he elävät tai minä elän kuplassa sen suhteen, mikä on normaalia joustamista työssä.

Vierailija
27/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:46"]

Rehellisesti sanottuna 26 tuntia kahden kuukauden aikana ei kuulosta pahalta, jos niistä maksetaan tai saat pitää ne myöhemmin liukumina pois. Jos määrä olisi kahden viikon aikana, ymmärtäisi valituksen.

Se, että Ap on saanut valtavasti peukutuksia kertoo minulle, että tosi monet kuitenkin kokevat tuon määrän isona ja kuluttavana. Joko he elävät tai minä elän kuplassa sen suhteen, mikä on normaalia joustamista työssä.

[/quote]

Oleellista tuossa ei ole tuntien määrä, vaan se miten räikeästi asiassa rikotaan oman alan tessiä. Kokemukseni mukaan, hyvinkin yleistä alalla.

Vierailija
28/28 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:49"]Sä olet väärällä alalla. 26 tuntia ylityötä on vähän, jos pitää työstään.
[/quote] se on aika paljon tosiaan silloin kun se tietää, että ootte vajaalla ja vastaat pienten eläjien turvallisuudesta. Koko ajan pikku paniikki päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi