Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!! 14v tyttöni raskaana!!!

Vierailija
25.02.2015 |

Syksystä lähtien seurustellut poikaystävänsä kanssa. Tyttöni v2000 ja poikaystävä v1999 syntynyt. Olin netissä tyttöni puhelimella (luvan kanssa). Hänelle tuli viesti, koitin pyyhkäistä sen pois mutta vahingossa painoin viestiä ja avasin keskustelun. Tyttöni keskusteli parhaan kaverinsa kanssa hänen raskaudestaan! Otin asian puheeksi tyttäreni kanssa mutta hän vain suuttui minulle viestien lukemisesta eikä asia kuulemma kuulu minulle. Ovet paukkuen täältä ulos lähti. Noniin, apuja tarvitsen. Miten puhun tytölle, kun hän palaa? Pitäisikö olla yhteydessä pojan vanhempiin? Tyttö aina ollut kiltti ja vastuullinen mutta puolisen vuotta mennyt vähän huonommin, kun hänen isänsä lähdettyä alkoi pieni mielenosoitus.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:11"]Välillä voisitte auttaa ilkkumisten sijaan
[/quote]
Eihän se meidän tehtävä ole sinua auttaa, jos olet oman kasvatuksesi mokannut.

Vierailija
22/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko Porvoossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata huolestua, sellaisesta tytöstähän voi tulla isona vaikka kansanedustaja! (krhm..)

Vierailija
24/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, Isoäiti!

Vierailija
25/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon mummu.

Vierailija
26/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossakin voi tehdä abortin. 

Vierailija
27/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti.

Vierailija
28/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa neuvoisin, annat tytön päättää pitääkö hän lapsen vai ei ja mitä ikinä hän päättääkin olet hänen tukenaan. Itse olin raskaana ja vanhempani olisivat halunneet, että jatkan raskautta, mutta lupasivat tukea minua myös abortissa ja niin he tekivätkin. Vanhempi ei hylkää koskaan lastaan teki tämä mitä hyvänsä.

Vierailija
29/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on lapsi itsekin. Ei hän pysty tuollaista päätöstä tekemään. Ei pysty ottamaan huomioon kikkia vauvan saannin vaikutuksia.
Pitäiskö neuvoa vanhanajan konsti, että on piilossa loppuajan ja synnyttää salaa ja sinä kasvatat lapsen omanasi.

Vierailija
30/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:29"]Abortti.
[/quote] suosittelisin ap:ta antamaan tytön päättää tästä asiasta

Vierailija
31/37 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, pääsitkö illalla vielä juttelemaan tyttäresi kanssa?

Vierailija
32/37 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpin Pimppikö se siellä kirjoittelee, koulunkäyntiavustaja Jumalan armosta ja veronmaksajain pussista.

Vierailija
33/37 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletkos linjoilla?

Vierailija
34/37 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, että on riski, että ei enää saa lapsia tuon jälkeen. Toisaalta normaalin nuoren elämää.ei pysty lapsen kanssa elämään. Nuoruusvaihe jää pois kokonaan. On aivan eri planeetalla suhteessa toisiin ikäisiinsä ja ei opinnoistakaan tule mitään.
Jos päättää lapsen pitää, niin mielestäni ap joutuu auttamaan erittäin paljon tai ottamaan vastuun kokonaan. Tuon vauvan isästä tuskin on pitkäaikaista apua.

Vierailija
35/37 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kuulee innokkaista pikkupilluista. Varmasti jakelevat jatkossakin yhtä auliisti seurauksista välittämättä.

Vierailija
36/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vanhemman kasvatuksesta kiinni

Vierailija
37/37 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikana minun koulukaverit saivat lapsen. Tytön vanhemmat ottivat hoitoon tai adoptoivat. He olivat 14-vuotiaita isä ja äiti. Kaikki kolme saivat lapsilisää.

Suhde kesti jonkun aikaa, mutta molemmat hoitivat vanhemmuuden.

Myöhemmin lapsi tapasi isäänsä, kun ero tuli.

Ja asui äitinsä kanssa.

Lehdet olisivat maksaneet haastatteluista, mutta teinit eivät halunneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä