Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi epäviehättähistä suomalaistytöistä kasvaa kauniita naisia?

Vierailija
30.01.2015 |

Ylä-asteella ja lukiossa ei ollut juuri ketään kiinnostavaa tyttöä. Muutama ihan hyvännäköinen oli tietenkin siellä täällä, mutta ei missään vaiheessa haitannut yhtään etten seurustellut. Nyt kun katsoo näitä parikymppisiä naisia pääkaupunkiseudulla, niin tuntuu kuin joka toinen olisi jotenkin todella haluttava. Masentaa välillä jossain kaupassakin käynti kun näkee että muilla miehillä on todella kauniita naisia vaikka itse ovat vaatimattomamman näköisiä kuin minä. Todella kauniita on paljon. Mistä johtuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olet avannut silmäsi ja huomannut ettet saa itse naista

Vierailija
2/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hankkinut silmälasit viimeaikoina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä on kauneimmillaan,

Vierailija
4/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tosi tosi monet naiset kaunistuu vasta päälle kolmekymppisenä todelliseen kukoistukseensa. Tämän voi havaita katsomalla vaikkapa 30-40 -vuotiaita missejä ja julkkisnaisia. Ei ole 17-vuotiaana neito kauneimmillaan. Suloisuus katoaa usein iän myötä, mutta tosi monella tulee tilalle upeus.

Samaa voi sanoa monista miehistä. Komeita heistä tulee naururyppyjen ja miehekkään parran myötä.

Vierailija
5/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 16:50"]

Siitä että olet avannut silmäsi ja huomannut ettet saa itse naista

[/quote]

Kyllä saan.

Ap

Vierailija
6/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo pk-seudulla on kyllä kauniita nuoria naisia, johtuu varmaan kanssa ihan että jotenkin täällä jaksetaan panostaa enemmän siihen miltä näyttää:-D Itselleni tulee aina ruma olo, kun palaan opiskelukaupungista vanhempia vaikka moikkaamaan vklopuksi stadiin:-D 

Vierailija
7/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 16:57"]

joo pk-seudulla on kyllä kauniita nuoria naisia, johtuu varmaan kanssa ihan että jotenkin täällä jaksetaan panostaa enemmän siihen miltä näyttää:-D Itselleni tulee aina ruma olo, kun palaan opiskelukaupungista vanhempia vaikka moikkaamaan vklopuksi stadiin:-D 

[/quote]

No pk-seudulla mä oon koko ikäni asunu ettei ainakaa mun havainnot sillä selity.

Ap

Vierailija
8/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että monikin lapsena tai nuorempana "vaatimattoman" näköinen nainen on yllättäen 30-40-vuotiaana paremman näköinen kuin sellainen joka yläasteella oli hyvännäköiseksi kehuttu/suosittu. Voi olla että niillä yläasteikäisillä pimuilla jäi tupakointi, biletys ym.elämäntavat päälle ja ne vähän vaatimattomammat on taas panostaneet koulutukseen, terveempään elämäntyyliin jne. Eli harmaavarpusissa on sporttisia, ikäisekseen nuoren ja freesin näköisiä ja niissä suosituissa taas vähän levähtäneitä ja kulahtaneita pubiruusuja. Poikkeuksia toki on, aina sporttisia ja iloisia koulumenestyjiä jotka oli suosittuja silloin ja hyvin menee yhä.

Vierailija
9/9 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeasti olette sitä mieltä että havaintoni johtuu siitä, että tiedostan olevani ulkona parisuhdemarkkinoilta? Asia on nyt vain niin, että mulla on hyviä naisia tuttavina, saan kehuja naisilta paljon esim. ulkonäköön ja fiksuuteen liittyen, ja kaiken lisäksi olen opiskelemassa hyvälle alalle ja olen melko hyväosainen. Joten miten tämä tähän liittyy?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi