Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vihainen?

Vierailija
25.02.2015 |

Eli kuten otsikosta näkee, mies on kiukkuinen kuin ampiainen. Tämä johtunee seksistä mitä ilmeisimmin. Olen sairaanhoitaja ja työvuorot sen mukaiset. Miehellä puolestaan mukava virastotyöaika, aina ei vapaa-aika sovi yks yhteen Mies haluaisi usein seksiä ja halailua, pussailua ym. Niin minäkin ei siinä mitään, mutta en vain jaksa töiden jälkeen. Lisäksi mies tykkää lähetellä tuhmia viestejä ym. No töissä en kyllä jaksa todellakaan seksiä miettiä, en sitten yhtään.

Mies ilmeisesti suuttui kun tiuskasin etten jaksa töiden jälkeen sekstailla, että viikonloppuna sitten. Hän kuitenkin lähetteli minulle vihjailevan viestin seuraavana päivänä ja suuttui entistä enemmän kun en vastannut.

Nyt mies ollut jo pitkään kiukkuinen, hermostuu helposti, ei oikeen naura millekkään ja jotekin pahalla tuulella. Koskaan tuollainen ole muuten. Muuten kun on niin ihana, tekee kotityöt, käy kaupassa,antaa jalkahierontaa, tekee hyviä ruokia, kuskaa töihin ym.

nyt kuin eri ihminen! Onko kukaan muu vuorotyöläinen moista kokenut?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä jankutusta, ihan tuntuu kuin täällä olisi taas vaan sellaisia, jotka ei ole saaneet seksiä sataan vuoteen!

Vierailija
22/30 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:27"]Eipä ole kumma, että mies on vihainen. Miten se on mahdollista, että minä jaksan olla mukana vaimon aloitteissa aina, vaikka olisin kuinka väsynyt tahansa, naiset ei? Olen sanonut useastikin, että herättää vaikka kesken unien kun tulee töistä, jos haluttaa.

M40

[/quote]

Ja minä annan mieheni helliä ja rakastella kanssani vaikka olisin kuinka väsynyt. Kyllä siitä piristyy:) tai jos ei piristy niin ainakin saa nautinnon.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:27"]Eipä ole kumma, että mies on vihainen. Miten se on mahdollista, että minä jaksan olla mukana vaimon aloitteissa aina, vaikka olisin kuinka väsynyt tahansa, naiset ei? Olen sanonut useastikin, että herättää vaikka kesken unien kun tulee töistä, jos haluttaa. M40   [/quote] Ja minä annan mieheni helliä ja rakastella kanssani vaikka olisin kuinka väsynyt. Kyllä siitä piristyy:) tai jos ei piristy niin ainakin saa nautinnon.;)

[/quote]

Voi taivas sitä itsekehun määrää, hengitä ettet tukehdu omaan erinomaisuuteesi!

Vierailija
24/30 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut miettiä ajoissa ammatinvalintaa.

Vierailija
25/30 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:27"]

Eipä ole kumma, että mies on vihainen. Miten se on mahdollista, että minä jaksan olla mukana vaimon aloitteissa aina, vaikka olisin kuinka väsynyt tahansa, naiset ei? Olen sanonut useastikin, että herättää vaikka kesken unien kun tulee töistä, jos haluttaa.

M40

[/quote]

LOL LOL, Tyypillinen paskasäkki!

[/quote]

Kertoisitko, pihtari, oman tilanteesi? Oletko juuri se haluton mätisäkki, joka ei jaksa muuta tehdä kuin vaivoin kotinsa ylläpitää, miehen ollessa töissä? Vai oletko itse töissä kenties vai et muuten vaan jaksa, onko sinulla harrastuksia, liikunnallisia lähinnä (jotka auttaisivat ehkä seksinkin saralla jaksamiseen). 

[/quote]

Minä taas epäilen erästä työttömäksi pummiksi, vaimonsa siivellä eläjäksi;)

Vierailija
26/30 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan kuuluu siihen yhteiseen arkeen se seksi ja auttaa jaksamaan töissäkin paremmin. Meillä ainakin sekstaillaan useasti viikossa, mutta johtuukin ehkä siitä, että minunkin tekee mieli, ei vain miehen. Jossain vaiheessa oli vaihe, ettei olisi huvittanut, mutta miehelle oli tärkeää ja olin mukana. Mitä useammin seksiä harrastaa, sitä enemmän sitä alkaa myös itse tehdä mieli, sen olen huomannut. Eli mukaan vaan tunnelmaan ja keksikää jotain uutta ja virkistävää!!

Vierailija
27/30 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:27"]Eipä ole kumma, että mies on vihainen. Miten se on mahdollista, että minä jaksan olla mukana vaimon aloitteissa aina, vaikka olisin kuinka väsynyt tahansa, naiset ei? Olen sanonut useastikin, että herättää vaikka kesken unien kun tulee töistä, jos haluttaa. M40   [/quote] Ja minä annan mieheni helliä ja rakastella kanssani vaikka olisin kuinka väsynyt. Kyllä siitä piristyy:) tai jos ei piristy niin ainakin saa nautinnon.;)

[/quote]

Voi taivas sitä itsekehun määrää, hengitä ettet tukehdu omaan erinomaisuuteesi!
[/quote]

Antaisit sinäkin joskus niin et olisi noin kiukkuinen. Olen pahoillani jos mielesi pahoitit. :)

Vierailija
28/30 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ihmisellä on oikeus myös olla harrastamatta seksia!! Voi herranjumalasentään. Entäs jos mies haluaa pihvin joka päivä, täytyyhän vaimon se paistaa kun on ukonki ottanu. Alkaahan sitä pihviäkin tehä mieli kun joka päivä paistaa...

Vierailija
29/30 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kunnioitan toista ihmistä sen verran paljon, että ymmärrän väsymyksen vievän seksihalut toisinaan. No mikä ongelma se taas toisaalta on, seuraavalla kerralla on kahta hauskempaa sitten, kysymys on siis vastavuoroisesta oman kumppanin huomioon ottamisesta, onko liian vaikea ymmärtää?

Vierailija
30/30 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos aina kieltäytyy ja suostuu vain viikonloppuisin, niin on vähän ankeeta kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä