Huoh, ihastuin sitten seksikumppaniini...
Olen 27-vuotias nainen, ja olen ollut puolisen vuotta seksisuhteessa erääseen mieheen. Olemme molemmat sinkkuja lähinnä siksi ettei ole sopivaa kumppania tullut vastaan. Seksisuhteeseen päädyimme, koska molemmilla on samanlaiset mieltymykset (ei mitään kovin erikoista, muttei myöskään 100% tavallista vaniljaa). Aluksi emme tunteneet toisiamme juuri ollenkaan, mutta väkisinkin tässä on pikkuhiljaa tutustunut.
Tämä "suhteemme" on toiminut aivan loistavasti, sillä seksi on todellakin ollut aivan mahtavaa ja upeaa. Mutta viime aikoina olen alkanut huomata, että kyllähän niitä tunteita on tässä kehittynyt, vaikka ei pitänyt. Myös mies on vihjaillut olevansa halukas tapaamaan muutenkin kuin seksin merkeissä.
Asiassa on kuitenkin ongelmia. Mies on minua aika paljon vanhempi, hänellä on aiemmasta liitostaan lapsi, ja olemme muutenkin aivan eri maailmoista. En usko, että meillä olisi yhtään mitään yhteistä arvojen, taustojen, elämäntilanteiden tai yhtään minkään suhteen. Lisäksi en todellakaan halua tässä iässä, hiljattain yliopistosta valmistuneena ja omaa elämää vasta aloittamassa olevana, ottaa "riskiä" päätyä äitipuoleksi.
Olen todella surullinen ja usein ahdistunut asian johdosta. Odotan miehen viestejä ja puheluita koko ajan, ja lasken suunnilleen tunteja ja minuutteja seuraavaan tapaamiseemme. Parisuhdemielessä en olisi koskaan lähtenyt tällaisen miehen kanssa treffeille, mutta hän pujahtikin elämääni vähän toisella tapaa... En olisi osannut kuvitella, että ihastun häneen, mutta näin on nyt käynyt. En tiedä haluanko suostua tapaamaan häntä muutenkin vai en, sillä toisaalta haluan hirveästi olla hänen lähellään, ja toisaalta pelkään rakastuvani ihan liikaa tähän ihmiseen, joka on liian vanha, liian erilainen ja jolla on vielä lapsiakin. Enkä missään nimessä haluaisi suojella itseäni lopettamalla koko suhteen, sillä tunteita on jo syntynyt. Helppoa tietä ulos ei siis enää ole.
En tiedä edes miksi kirjoitan tänne, oli kai tarve saada tämä ahdistava valintatilanne kirjoitettua ylös. Mitä mieltä olette, mitä itse tekisitte jos olisitte tilanteessani?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:02"]
Keski-ikäisen miehen täytyy olla todella komea tai todella rikas. Ei nuori nainen muuten mukaan lähtisi.
[/quote]
Tavallisen näköinen keskituloinen mies kyseessä, meitä yhdistivät alunperin nimenomaan yhteiset mieltymykset seksin suhteen...
Ap
Tai jos ne vaan tulee tosi hyvin juttuun?
[/quote]
Oho, sotkin lainaukset. Eli siis vastaajille 31 ja 32 yritin kirjoittaa seuraavaa: Tavallisen näköinen keskituloinen mies kyseessä, meitä yhdistivät alunperin nimenomaan yhteiset mieltymykset seksin suhteen...
Ap
Olet säälittävä. Luuletko että seksi riittää pitämään teidät yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:09"]
Olet säälittävä. Luuletko että seksi riittää pitämään teidät yhdessä?
[/quote]
En luule...? Jos tässä olisi kyse pelkästä seksistä tässä vaiheessa, niin mitään ongelmaa ei olisi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:50"]Enkä missään nimessä haluaisi suojella itseäni lopettamalla koko suhteen, sillä tunteita on jo syntynyt.
[/quote]
Siinä sinulle vastaus.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:03"]
Keski-ikäisen miehen täytyy olla todella komea tai todella rikas. Ei nuori nainen muuten mukaan lähtisi.
[/quote]
Tavallisen näköinen keskituloinen mies kyseessä, meitä yhdistivät alunperin nimenomaan yhteiset mieltymykset seksin suhteen...
Ap
[/quote]
[/quote]
Iso muna sitten, et sinä seksistä muuten mainostaisi.
Kuule, anna mennä vain. Katsomalla ja kokemallahan se selviää. Tai voithan vanhoilla päivillä miettiä, että olisiko sittenkin pitänyt :)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:01"]
Ihmiset on tietysti erilaisia, mutta jos teillä seksi sujuu ja löytyy hyvin yhteinen sävel, kyllä se löytyy muissakin hommissa.
[/quote]Yök miten epätoivoisia vastauksia! :-(
[/quote]