Syöminen yskittää, muita?
Onko normaalia että aina ruuan jälkeen/aikana alkaa limainen yskiminen, vaikka muuten olen terve kuin pukki?
Muita ns. "selittämättömiä" oireita ovat levoton vatsa (lähes aina ruuan jälkeen juostava veskiin, ja muuten pitää kummallisia ääniä), sekä satunnaiset hengenahdistukset. Saan kyllä happea mielestäni hyvin, mutta aina välillä tulee sellaisia puuhkauksia että täytyy hengittää oikein syvään ja kovaa, en itse huomaa sitä vaan siitä aina minulle huomautetaan, kuulostaa kuulemma turhautumisen tuhahdukselta :D
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:37"]
Syötkö paljon rasvaista ruokaa?
[/quote]
Mitä tarkoitat rasvaisella ruoalla?
En mielestäni mitenkään liian rasvaista syö, olen huomannut että mausteet, maito ja viljat pahentavat vatsaa, mutta tämä yskiminen on ihan uutta, ja se tulee täysin ruuasta riippumatta. ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:40"]
En mielestäni mitenkään liian rasvaista syö, olen huomannut että mausteet, maito ja viljat pahentavat vatsaa, mutta tämä yskiminen on ihan uutta, ja se tulee täysin ruuasta riippumatta. ap
[/quote]
Lopeta viljojen syönti.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:38"]
Vaikuttaa refluksilta. Lisää ruokaan rasvaa ja jätä leivät syömättä.
[/quote]
Joo, kuulostaa refluksilta ja sinä kuulostat siltä, joka aina tulee näihin ketjuihin väittämään, että leivällä on sen kanssa jotain tekemistä.
Ap:n kannattaa lukea ao. linkki (josko muut oireet täsmäisi), eikä uskoa karppihulluja.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00072
En ole ennen kuullutkaan tuosta refluksista! Lääkäriinkö tässä on sitten mentävä? Tahtoisitko hieman kertoa kokemuksiasi tästä, esim. miten hoidetaan? :)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:40"]
[/quote]
Lisää rasvan syöntiä ja lopeta viljojen syönti.
Syötkö paljon rasvaista ruokaa?