Hei sinä rikastublogilla/rahaa blogilla-kirjoittelija!
Liityin Tradetackeriin kuten neuvoit ja ne hyväksyi minut mutta en osaa liittää tekstilinkkejä enkä bannereita blogiini. Se on blogger.com sivulla. Vaikka miten yritän niin mikään ei näy. Tämä kauppa hyväksyi mainontani eli voin mainostaa. Missä muodossa ne bannerit ym pitää liittää? Ja suoraan blogitekstiin vai minne?
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:31"]
Kannattaa blogata! Itse tienaan 100 euroa kuussa enkä todellakaan käytä tunteja päivässä!
[/quote]
Siwassa saakin kunnolla rahaa, mieluummin samaan hintaan lusmuan päivät koneella :D
Itse tienaan 100€ päivässä istumalla perseelläni ja ajattelematta kaupan kassalla. Tee sinä hikihakussa linkityksiä paskaan blogiisi ja tienaa kuukaudessa kymppejä.
Olet varmaan tämä yksi ja sama "rikastu blogilla" kirjoittelija, joka saa aina pari euroa kun löytää uudeen bloggaajan.
[/quote]
Siwan kassalla se kelpaakin istuksia, muutaman tunnin päivittäisellä bloggaamisella pääsee jo samoille ansioille :D buahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:09"]
Siwan kassalla se kelpaakin istuksia, muutaman tunnin päivittäisellä bloggaamisella pääsee jo samoille ansioille :D buahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[/quote]
Kyllä siellä Siwan kassalla taitaa kuitenkin tienata vähän enemmän kuin 100-500 euroa kuussa... (en ole Siwan kassa, mutta näin olettaisin kuitenkin)
Itse kyllä kokisin molemmat työt tasan yhtä puuduttavina. Siis kirjoittaa nyt jotain ihan päätöntä sisältöä, ymppää koko blogi täyteen idioottimaisia mainoksia, ja spämmää sitä linkkiä sitten eri foorumeilla. Ei kiitos.
Mieluummin kirjoitan harrastuksena blogia, jonka sisällöstä oikeasti välitän ja johon en häpeäisi laittaa omaa nimeäni. Tienaa sillä sitten koskaan penniäkään tai ei.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:09"]
[/quote]
En ihmettele ettet pääse edes sinne siwan kassalle.
Harvemmin näkyy verotiedoissa bloggaajia. Ylihypetettyä some paskaa.
Nykyään aina kun kuulen bisneksien yhteydessä sanan SOME, otan aseesta varmistimen pois päältä.
Siis pitääkö joku 100 tai 500 € Kk-tuloa rikastumisena????
:=DDDDDDDDDDDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:43"]
Siis pitääkö joku 100 tai 500 € Kk-tuloa rikastumisena???? :=DDDDDDDDDDDDDDDDDD
[/quote]
Tälle rikastu blogilla pellelle tuo on jo omaisuus ^^
Siis joku jaksaa parinkympin takia spämmätä tätä paskaansa ympäri intteriwebbiä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:43"]
Niin mutta mistä niitä liidejä saa? Eihän kukaan osta mitään toisten linkkien kautta. En oikein ymmärrä mistä nyt saisi rahaa blogista vaikka mainoksia laittaa kun eihän kukaan osta niiden kautta mitään.
[/quote]
Siis miksei ostaisi? Katsoppa vauvan sivua. Mainoksia mieletön määrä vrt blogit.
Kyllä niistä vaan ostetaan, eikä siinä kukaan mitään menetä. Oli se mainos MISSÄ TAHANSA jollain tapaa myyjä siitä maksaa.
Joissakin paikoissa maksetaan hiukan vaikkapa jäseneksi liittymisestä. Summat on useimmiten pieniä, mutta jossakin paremmin. Kannattaa miettiä mitä mainostaa.
Kyllä blogilla voi tienata tonninkin kuukaudessa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:45"]
Siis joku jaksaa parinkympin takia spämmätä tätä paskaansa ympäri intteriwebbiä.
[/quote]
EI TÄMÄ OLE PASKAA! NYT SINÄKIN VOIT TIENATA JOPA 10 0000€ KUUKAUDESSA! VAIKKA IHAN VAIN KOTIÄITINÄ! ILMAISTA JA HELPPOA RAHAA EI IKINÄ KANNATA PELÄTÄ!
ohhoh tonnin?????
satanenkin olis tosi jees. mulla on n. 2000 lukijaa kuukaudessa. onko liian vähän?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:45"]
[/quote]
EI TÄMÄ OLE PASKAA! NYT SINÄKIN VOIT TIENATA JOPA 10 0000€ KUUKAUDESSA! VAIKKA IHAN VAIN KOTIÄITINÄ! ILMAISTA JA HELPPOA RAHAA EI IKINÄ KANNATA PELÄTÄ!
[/quote]
Minulle on opetettu että aina kun joku kertoo ilmaisesta/helposta rahasta, kannattaa ottaa jalat alleen...
Jos et bisneksessä ymmärrä ketä kusetetaan niin useimmiten se kusetettava löytyy peilistä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:10"]
Tuo oli vain heitto. Oikeasti arvelen että bloggaajien tuotto on jopa negatiivinen, ottaen huomioon kuinka paljon aikaa ja vaivaa saa joka roposensa eteen huorata.
[/quote]
Hassu kommentti. Paljonko sinä tienaat omilla harrastuksillasi? Ajatteletko koko ajan, että joo miinuksille menee kun taas kuntosalille maksan tai voi voi tätä rahanmenoa, kun käyn tekemässä pyörälenkin tai kudon sukkia tai opiskelen japania työväenopistossa tai sitä sun tätä?
Bloggaaja ei miinuksille joudu, jos tykkää sitä harrastuksekseen pitää.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:03"]
Minulle on opetettu että aina kun joku kertoo ilmaisesta/helposta rahasta, kannattaa ottaa jalat alleen...
[/quote]
Tarkoit ilmeisesti noita, jotka sanovat kuinka helpolla sata euroa kaupan kassana tienaa ;)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"]
Tuo oli vain heitto. Oikeasti arvelen että bloggaajien tuotto on jopa negatiivinen, ottaen huomioon kuinka paljon aikaa ja vaivaa saa joka roposensa eteen huorata.
[/quote]
Hassu kommentti. Paljonko sinä tienaat omilla harrastuksillasi? Ajatteletko koko ajan, että joo miinuksille menee kun taas kuntosalille maksan tai voi voi tätä rahanmenoa, kun käyn tekemässä pyörälenkin tai kudon sukkia tai opiskelen japania työväenopistossa tai sitä sun tätä?
[/quote]
Sinä tässä enemmän hassulta vaikutat. Sinun mielestäsi tuota voi kutsua harrastukseksi että spämmää omaa paskaa "rikastumis" blogiaan kaikki päivät? Älä bloggaamista harrastuksena pidä. Sitä paitsi harrastuksessani personalrainerit tienaavat bloggarin 50euron kuukausitulot, tunnissa. Siinä saa itsekin liikuntaa ja samalla rahaa. Toisin kuin pimeässä komerossa linkkejä spämmäävä "harrastajasi".
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:03"]
[/quote]
Tarkoit ilmeisesti noita, jotka sanovat kuinka helpolla sata euroa kaupan kassana tienaa ;)
[/quote]
Taidat olla hivenen vajaaälyinen? Eikai kukaan väittänyt että kaupankassalla raha helposti tulisi. Mutta sen kaikki tietää, että tuhat kertaa helpommin kuin blogeilla huoraamisella. Blogit ovat aivan nappikauppaa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"]
[/quote]
[/quote]
Näytä minulle ihminen, joka aidosti nauttii siitä, että "harrastuksenaan" spämmää mainoslinkkejä, ja minä näytän sinulle ihmisen, jolla on pakko olla yksinumeroinen ÄO.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:31"]
Kannattaa blogata! Itse tienaan 100 euroa kuussa enkä todellakaan käytä tunteja päivässä!
[/quote]
Itse tienaan 100€ päivässä istumalla perseelläni ja ajattelematta kaupan kassalla. Tee sinä hikihakussa linkityksiä paskaan blogiisi ja tienaa kuukaudessa kymppejä.
Olet varmaan tämä yksi ja sama "rikastu blogilla" kirjoittelija, joka saa aina pari euroa kun löytää uudeen bloggaajan.