Kuinka suorittaja naisen pitää olla, että hankkii aktiivisuusrannekkeen?
Huoh... Eikö toi nyt kerro elämän puutteesta tai jostakin sairaalloisesta jutusta??
Kommentit (12)
Vai että mies antoi sen lahjaksi..
Joku muotijuttu vaan. Kyllä normaali ihminen tietää, milloin liikkuu tarpeeksi, syö sopivasti jne. Mutta mitä väliä, jos joku innostuu, niin hyvä sille.
Minä,täydellinen sohvapottu. Yritän oppia käyttämään.
Mä sain työnantajalta joululahjaksi :D
Minullekin se sopii, samoin miehelle! Olemme kumpikin ylipainoisia keski-ikäisiä. mukavuudenhaluisia TV.n ääressä mustustelijoita. Ranneke on armoton piiskuri, kun muistuttaa liikkeellä olosta, askelien määrästä, nukutuista tunneista. Asensi tavoitteekseen sitten 10 000 tai vaikka 15 000 askelta, niin itsensä kanssahan siinä kilvoittelee. Halutessaan voi pitää harjoittelupäiväkirjaakin.
Turhaan yrität sitkeästi vääntää tätäkin jotenkin naurettavaksi ideaksi: ei se ole. Oikein kannustava pikku laite. Omaani olen käyttänyt 7kk ja aion hankkia sykevyön seuraavaksi.
Sain sellaisen lahjaksi mieheltä viime viikolla. Olen aika sohvaperuna, en todellakaan mikään suorittaja, ja on kiva nähdä, minkä verran tulee askeleita normiarkipäivän aikana. Kyllä se on ainakin minua kannustanut menemään portaita hissin sijasta ja muutamille kävelylenkeillekin, joille en olisi muuten tullut lähteneeksi.
Kyllä te naiset ootte tyhmiä, pirun tyhmiä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:41"]
Kyllä te naiset ootte tyhmiä, pirun tyhmiä.
[/quote]
Sinähän se tunnut puolestaan olevan varsinainen ajatusten tonava.
Moni urpo sanoo ettei mitään aktiivisuusmittareita tarvi, tulee liikuttua päivän aikaan niin paljon että sen tietää. Ja mitattuna luku onkin 2000 askelta.. Jopa joo. Askelmittarilla tai aktiivisuusmittarilla lukemat on faktaa eikä luuloja. Itsellä ollut 4 kk ja vallan mainio laite ellei halua itseänsä pettää.
Tai itsensä huolehtimisesta? Jos haluaa tarkkailla, että tulee liikuttua riittävästi yms.