Surkeat suomalaiset hiihtäjät
Jokohan hölmöt toimittajat nyt lakkaa vouhottamasta Happo-Heikkisestä ja pöljästä päivästä. Kuka tahansa muu paitsi "asiantuntijat" on huomanneet jo aikaa sitten että Heikkisen MM-voitto oli silkkaa sattumaa eikä tyypistä oo mihinkään. Muut on vaan parempia. Miks noita edes lähetetään arvokisoihin kun ovat aina sijoilla 40 ja jotakin. Onhan kotimaassakin kisoja, hiihdelkööt niitä kun eivät oikeissa kisoissa jaksa.
Kommentit (83)
Heikkisestä olen suunnilleen samaa mieltä, mutta muuten en. Jos MM-kisoihin lähetettäisiin vain ne hiihtäjät, joilla oikeasti onmahdollisuus voittoon, siellä olisi kymmenkunta norjalaista, muutama ruotsalainen ja kourallinen muita hiihtäjiä. Ketä sellainen kiinnostaisi?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:42"]Heikkisestä olen suunnilleen samaa mieltä, mutta muuten en. Jos MM-kisoihin lähetettäisiin vain ne hiihtäjät, joilla oikeasti onmahdollisuus voittoon, siellä olisi kymmenkunta norjalaista, muutama ruotsalainen ja kourallinen muita hiihtäjiä. Ketä sellainen kiinnostaisi?
[/quote]ketä nuo hiihdot nyt kiinnostaa???
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:42"]Heikkisestä olen suunnilleen samaa mieltä, mutta muuten en. Jos MM-kisoihin lähetettäisiin vain ne hiihtäjät, joilla oikeasti onmahdollisuus voittoon, siellä olisi kymmenkunta norjalaista, muutama ruotsalainen ja kourallinen muita hiihtäjiä. Ketä sellainen kiinnostaisi? [/quote]ketä nuo hiihdot nyt kiinnostaa???
[/quote]
Aika monia...
Päivän vire ei kuulemma osunut kohdalleen. Yllätyksenäkö nuo kisat suomalaisille tuli vai?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:42"]Heikkisestä olen suunnilleen samaa mieltä, mutta muuten en. Jos MM-kisoihin lähetettäisiin vain ne hiihtäjät, joilla oikeasti onmahdollisuus voittoon, siellä olisi kymmenkunta norjalaista, muutama ruotsalainen ja kourallinen muita hiihtäjiä. Ketä sellainen kiinnostaisi?
Ketä nuo hiihdot nyt kiinnostaa???
[/quote]
Kyllä ne kiinnostaa hyvinkin monia, Faluniinkin odotetaan 200000 kävijää.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:47"]
Ketä nuo hiihdot nyt kiinnostaa???
[/quote]
Kyllä ne kiinnostaa hyvinkin monia, Faluniinkin odotetaan 200000 kävijää.
[/quote]
[/quote]mut ruotsalaiset pärjää ja suomalaiset ei
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:42"]Heikkisestä olen suunnilleen samaa mieltä, mutta muuten en. Jos MM-kisoihin lähetettäisiin vain ne hiihtäjät, joilla oikeasti onmahdollisuus voittoon, siellä olisi kymmenkunta norjalaista, muutama ruotsalainen ja kourallinen muita hiihtäjiä. Ketä sellainen kiinnostaisi? Ketä nuo hiihdot nyt kiinnostaa??? [/quote] Kyllä ne kiinnostaa hyvinkin monia, Faluniinkin odotetaan 200000 kävijää. [/quote] [/quote]mut ruotsalaiset pärjää ja suomalaiset ei
[/quote]
Monet seuraavat kisoja myös kiinnostuksesta lajiin. Suomalaismenetys on pelkkää bonusta, mukavaa sellaista tosin, mutta ei kiinnostuksen ykkössyy.
Mitä ihmettä tuo Muranenkin tuolla studiossa tekee? Sen kommentit ei oo puupenninkään arvoisia
Kaikki ovat surkeita: hiihtäjät, mäkihyppääjät ja yhdistetyn miehet :(
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on, kun ei onnistu?
Tuo Jylhä joutuu vuodesta toiseen selittelemään...
Noita kisojen jälkeisiä analyysejä tehdään, mutta mikään ei muutu. Ei vaan kunto ja pää kestä ja se siitä.
Menkää itse sinne kokeilemaan. Naurettavaa mollata oman maan edustajia netissä. Eipä sitä kisamenestystä voi odottaa, jos ei edes osallistu? Petter Northugin oli tänään sijalla 60 ja eilen Norjan naiset sössivät, kyllä noissa kisoissa aina yllätyksiä tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:42"]Heikkisestä olen suunnilleen samaa mieltä, mutta muuten en. Jos MM-kisoihin lähetettäisiin vain ne hiihtäjät, joilla oikeasti onmahdollisuus voittoon, siellä olisi kymmenkunta norjalaista, muutama ruotsalainen ja kourallinen muita hiihtäjiä. Ketä sellainen kiinnostaisi? Ketä nuo hiihdot nyt kiinnostaa??? [/quote] Kyllä ne kiinnostaa hyvinkin monia, Faluniinkin odotetaan 200000 kävijää. [/quote] [/quote]mut ruotsalaiset pärjää ja suomalaiset ei
[/quote]
Totuus on kuitenkin tässä:
Norjalla 6 kultaa, 3 hopeaa ja 3 pronssia - Ruotsilla 2 kultaa, 2 hopeaa ja 1 pronssi
Parhaansa tekevät, jos taso ei riitä niin minkäs sille voi. Ei tulisi mieleenkään henkilökohtaisesti loukkaantua Suomen hiihtäjille :D. Norjalaiset luultavasti vie hiihtomaailmaa doupin voimalla, nämä kisat tosin mennyt Norjalta vähän alakanttiin (lääkitys pielessä?).
Ap olet naurettava. Meillä on hienoja urheilijoita, aina ei vaan pärjää. Kyllä Suomen aika vielä tulee.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:26"]
Jokohan hölmöt toimittajat nyt lakkaa vouhottamasta Happo-Heikkisestä ja pöljästä päivästä. Kuka tahansa muu paitsi "asiantuntijat" on huomanneet jo aikaa sitten että Heikkisen MM-voitto oli silkkaa sattumaa eikä tyypistä oo mihinkään. Muut on vaan parempia. Miks noita edes lähetetään arvokisoihin kun ovat aina sijoilla 40 ja jotakin. Onhan kotimaassakin kisoja, hiihdelkööt niitä kun eivät oikeissa kisoissa jaksa.
[/quote]
Painele itse ladulle jos se hiihto noin paljon sulle merkitsee. Hormonit naamaan tai vaikka talkkarin avulla piikkiä pyllyyn. Laturaivo on talven hittilaji. Hiihtäminen on mitä sopivin harrastus tyhjäpäille.
Eipä mitään huippu hyviä suorituksia voikaan ikinä odottaa niiltä urheilijoilta, joilla sattuu olemaan alkoholi tai tupakka osana elämää.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:08"]
Suomalaiset pistävät muiden maiden hiihtäjien menestyksen dopingin piikkiin yleensä aina. Omia hiihtäjiä uskotaan puhtaiksi. Kyllä te olette tyhmiä!
[/quote]
Onhan noi pilannu monta hyvää hiihtäjänalkua mömmöillä aikoinaan, ei suomalaiset sen puhtaammilla papereilla matkassa ole kuin muutkaan.
Itse en enää seuraa mitään urheilua, eihän noita hulluja selostajia siedä kuunnella kun huutavat ja ulvovat kuin metsän petoeläimet.
Tänpäivän urheilu on perseestä ja syvältä, surkeita ammattiurheilijoita joille vielä palkka juoksee pärjää tai ei, amatööriurheilu kunniaan ja noi ammattiurheilijat oikeisiin töihin tekemään jotain hyödyllisempää palkkansa eteen.