Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiatonta Arthur Borgesilta mennä noin nopeasti yhteen toisen naisen kanssa eron jälkeen

Vierailija
29.11.2021 |

Nyt lomailevat jossain Karibialla.

Miten kauan veikkaatte, että uusi suhde kestää?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja wattuuks se sulle kuuluu?

Vierailija
2/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on arttur borges?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on arttur borges?

Ei sitä muuten tunnetakaan, mutta oli naimisissa Kiira Korven kanssa. Erosivat kesällä.

Vierailija
4/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskassa siis juttua.

Vierailija
5/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää paheksuko kyllä miehilläkin on oikeus käyttää laastaria ja naida rahaa.

Vierailija
6/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipevä liero. Harmi että Kiira hurahti. 

Vierailija
7/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asiatonta siinä on? Nykyinen kumppanini oli exänsä kanssa 12v yhdessä ja 2kk eron jälkeen alettiin seurustelemaan. Nyt pari vuotta myöhemmin asutaan yhdessä ja mentiin juuri kihloihin, ollaan onnellisia. Miksi hidastelemaan, jos kerran kolahtaa?

Vierailija
8/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan jokaisen elää omaa elämää ja jatketaan me omaamme. Muiden valinnat eivät kuulu sivullisille!

Vierailija
9/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on arttur borges?

Ei sitä muuten tunnetakaan, mutta oli naimisissa Kiira Korven kanssa. Erosivat kesällä.

Miksi et ole yhtä kiinnostunut vaikkapa Lievestuoreella asuvasta Pekasta joka erosi viime kuussa vaimostaan Riitasta? Miksi sinua kiinnostaa joku täysin tuntemattoman artur borgesin tekemiset?

Vierailija
10/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin exästä kesäkuussa 9 vuoden jälkeen ja nykyinen mieheni erosi exästään huhtikuussa 16 vuoden jälkeen. Heinäkuussa olimme jo kimpassa ja nyt 26 vuotta aviossa oltu. Ei se, milloin eroaa, vaikuta siihen, milloin voi alkaa jonkun toisen kanssa olemaan. Ennen eroa on tehty erotyö. Miksi siinä pitäisi olla joku ”varoaika”?

Vierailija
11/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on arttur borges?

Miksi et ole yhtä kiinnostunut vaikkapa Lievestuoreella asuvasta Pekasta joka erosi viime kuussa vaimostaan Riitasta? Miksi sinua kiinnostaa joku täysin tuntemattoman artur borgesin tekemiset?

Minua ei kiinnosta hän ihmisenä, koska hän on minusta tyhjä. Minua kiinnostaa ilmiö, jossa mies, joka vaikuttaa siltä ettei pysty elämänmittaiseen rakkauteen, eroaa vaimostaan ja hyppää saman tien jonkun kanssa yhteen ja toitottaa suhdettaan julkisuudessa. Minua kiinnostaa, miten kauan tuollainen suhde sitten kestää. ap

Vierailija
12/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi minua ihmetyttää se miksi naiset hurahtaa tuollaisiin risupartaisiin miehiin?

Vierailija
13/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin exästä kesäkuussa 9 vuoden jälkeen ja nykyinen mieheni erosi exästään huhtikuussa 16 vuoden jälkeen. Heinäkuussa olimme jo kimpassa ja nyt 26 vuotta aviossa oltu. Ei se, milloin eroaa, vaikuta siihen, milloin voi alkaa jonkun toisen kanssa olemaan. Ennen eroa on tehty erotyö. Miksi siinä pitäisi olla joku ”varoaika”?

Erotyössä menee vähintään kaksi vuotta. Se on yleisesti tiedossa oleva asia. ap

Vierailija
14/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole tehneet ennen eroa erotyötä. Mutta Arthur saa mielestäni lomailla ihan kenen kanssa haluaa.

Vierailija
15/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on arttur borges?

Minua ei kiinnosta hän ihmisenä, koska hän on minusta tyhjä. Minua kiinnostaa ilmiö, jossa mies, joka vaikuttaa siltä ettei pysty elämänmittaiseen rakkauteen, eroaa vaimostaan ja hyppää saman tien jonkun kanssa yhteen ja toitottaa suhdettaan julkisuudessa. Minua kiinnostaa, miten kauan tuollainen suhde sitten kestää. ap

Mistä ihmeestä sinä tiedät hänen olevan tyhjä? Mitä tiedät hänen erostaan ex vaimosta, heidän suhteestaan, hän kykenevyydestään pitkiin suhteisiin jne. Et yhtään mitään.

Vierailija
16/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua mennä maksullisiin, niin on hankittava uusi tyttis mahdollisimman pian.

Vierailija
17/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiatonta mennä eron jälkeen toisen kanssa yksiin vaikka 5 minuuttia paperien kirjoittamisen jälkeen.

Vierailija
18/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TäMä On AsIaToNtA. OlEn Av-MaMmA ja MiNä KiElLäN TäMäN!!!!!11

Vierailija
19/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erotyössä menee vähintään kaksi vuotta. Se on yleisesti tiedossa oleva asia. ap

Missä h*vetin erotyössä? Kaikkea sitä kuuleekin :D

Vierailija
20/36 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde ollut platoninen jo pidemmän aikaa niin ei siinä tarvitse mitään "suruaikaa". Elämä on lyhyt joten nokka kohti uusia seikkailuja asap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi