Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi aloittaa syömään lääkettä vaikka ei ole varmaa että mitä sairastan

Vierailija
25.02.2015 |

Sain tänään lääkkeet menieren tautiin. Aloitan syömään niitä vaikka täysin varmaa diagnoosia ei ole tehty. Osa oireistani sopii taudinkuvaan mutta kaikki ei. Samaan aikaan mulla olisi jonkinlaista asentohuimausta ja niskat ovat aivan jumissa ja kipeänä. Korvalääkärissä kävin ja yritän uskoa tätä lääkäriä mutta... Kyllä oli hankalaa ottaa äsken ensimmäinen tabletti. Ihan kuin olisin ollut ottamassa jotain myrkkyä!

Olen sellainen ihminen että pitkin hampain suostun mitään lääkkeitä syömään. Ja mietin tarkkaan että mitäköhän sivuvaikutuksia mistäkin lääkkeestä voi sitten saada? En ihan tuosta vain usko lääkäreiden tekemiin diagnooseihin. Johtuu varmaan siitä että joskus virheitä on tapahtunut niin minulle kuin läheisillekin. Onkin ollut jostain muusta kyse ja jonkun lääkkeen syöminen on ollut täysin turhaa ja jopa haitallista.

Hitto, mitäköhän tässä nyt ajattelisi. En halua enää sairastaa yhtään mitään :( Jos jollain on jotain ajatuksia taikka kokemuksia tästä kuulosairaudesta taikka tästä lääkkeestä (Betaserc) joka määrättiin niin. Olisin kovin kiitollinen jos vastaat!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

......

Vierailija
2/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. ei kyllä ole mitään järkeä syödä lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt jo yksityisellä ja jollakin asiantuntijalla?

Vierailija
4/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuitenkin luottaisit enemmän lääkäriin, kuin av palstaan? Lääkäri on varmasti punninnut haitat ja hyödyt sinun tapauksessasi. Jos et luota lääkäriin, niin kysy toiselta mielipidettä. Älä palstalta.

Vierailija
5/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallisella olen käynyt jossa sanottiin että asentohuimaus kyseessä ja niskavaivaa, menier oli kysymysmerkkinä. Sitten läksin yksityiselle korvalääkärille kun oireeni ovat niin moninaiset ja eivät vaan helpota. (Kunnallisen kautta ei korvalääkärille pääse vielä moneen viikkoon). Yksityisellä siis tehtiin tämä diagnoosi. Ja muutaman viikon kuluttua olisi tarkoitus jutella uudestaan lääkärin kanssa. En tosiaankaan osaa ajatella ja suhtautua tähän millään tavalla. Olo on kurja, helpotusta pitäisi kuitenkin saada.

ap

Vierailija
6/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:00"]

Jos nyt kuitenkin luottaisit enemmän lääkäriin, kuin av palstaan? Lääkäri on varmasti punninnut haitat ja hyödyt sinun tapauksessasi. Jos et luota lääkäriin, niin kysy toiselta mielipidettä. Älä palstalta.

[/quote]

paskan marjat

Vierailija
7/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut tuohon otsikkoon tuon taudin nimen, niin sitä sairastavat olisivat varmasti likanneet sen auki. No, itse aukaisen nyt parilta eka sivulta kaikki, kun on niin tylsää :)

Vierailija
8/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
9/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla.

Vierailija
10/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista lääkepelkoa. 

" Ja mietin tarkkaan että mitäköhän sivuvaikutuksia mistäkin lääkkeestä voi sitten saada? En ihan tuosta vain usko lääkäreiden tekemiin diagnooseihin. Johtuu varmaan siitä että joskus virheitä on tapahtunut niin minulle kuin läheisillekin. Onkin ollut jostain muusta kyse ja jonkun lääkkeen syöminen on ollut täysin turhaa ja jopa haitallista."

Niin, toisinaan diagnoosit vahvistuvat tai kumoutuvat lääkehoitokokeilulla. Jos lääke ei auta, tai jos sivuvaikutukset on liian vahvat hyötyyn nähden, niin sitten lopetat sen lääkkeen syömisen. Ei siitä varmasti sinulle pysyvää haittaa tule. Kokeilla kuitenkin kannattaa, voihan olla että et saa mitään sivuvaikutuksia ja saat hyvän avun.

Vierailija
11/11 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ketään linjoilla joilla kokemuksia, tietoa menierestä? Tai muuten vain samankaltaisista oireista, diagnooseista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän