Seksiongelmia vaimon kanssa.
Mikä mahtaisi olla ratkaisu seuraavaan ongelmaan.
Tämä liittyy seksiin, tai oikeastaan aloitteen tekemiseen. Vaimo kun haluaa minun olevan itsevarma ja ottavan ohjat. Pillua on kuulemma aina tarjolla jos oikeasti haluan ja otan. Vaimo on sanonut ettei halua mitään kyselyjä seksistä. No kun teen kuten vaimo haluaa, eli otan ohjat ja käyn kiinni kyselemättä alkaa taas valitus.
Hän ei näytä ollenkaan innostuneelta, eikä kostu. Siinä sitten paikat monta päivää kipeänä. Kun taas yritän toista lähstymistapaa, eli kunnon esileikkiä, ei hän lämpene vaan sanoo että pane nyt! Pillua voisin nuolla vaikka joka päivä mutta häntä ei oikeen kiinnosta sekään. Vaikka orgasmin aina saakin. Lelujaan olen ostanut ja vibraattoria joskus käytetään mutta ei oikeen miellytä sekään. Seksiä kuulemma tekee mieli mutta huomaan ettei hän nauti. Teen mitä vaan niin aina pitäisi kuitenkin tehdä toisin päin..
M31, naimisissa 5 vuotta
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:55"]Loistavaa tekstia 52 ja 58! :) Meillä on vähän sama tilanne kotona miehen kanssa. Tähän on pakko naisena sanoa, että juuri tuo teidän kirjoittamanne lähestyminen on kaikkea mitä mieheltä haluan.
AP:lle ja muillekkin miehille: ei ole helppoa, ihan hirvittää mitä kommervenkkejä joutuu miehenä tekemään koska joillekkin miehille tuollainen lähestyminen on normaalia mutta kaikilta se ei tule luonnostaan.
Ollaan oltu 9v yhdessä mieheni kanssa, naimisissa ja lapsia. Olen erittäin seksuaalinen nainen ja mielikuvitukseni on täynnä mitä kiihottavampia fantasioita. Rakastan hidasta tantra tyyppistä rakastelua ja nautin todella paljon alistetuksi ja jopa melkein raiskatuksi tulemisen fantasioista eli laidasta laitaan. Erittäin valitettavaa on, että oma mieheni ei herätä minussa näitä tunteita ja sitä himon liekkiä. Olen sanonut suoraan, että voisi piiskata, voisimme leikkiä roolileikkejä yms mutta jo se että joudun niitä hänelle ehdottamaan ja hän sitten ihan reippaasti mutta hieman vaivaantuneena lähtee mukaan, pilaa oman fiiliksen kun se liekki, se halu ja se kiihko ei tule häneltä itseltään. Siten voin sanoa, että ymmärrän tuskaisen hyvin AP:n vaimon ristiriitaiset viestit toiveiden ja käytöksen välillä.
Minäkin saan mieheni kanssa orgasmin minuutissa jos haluan (hän nuolee, dildo mukaan yms) mutta tosiaan kiinnostaa tv sarjat enemmän kun siitä puuttuu se jokin sielujen yhteys tai joku siitä vaan puuttuu.. Hän ei ole kiinnostunut asioista joista minä olen kiinnostunut elämässä yleensäkkään. Meillä ei ole täten paljoa yhteistä romanttisessa mielessä, mutta toki koti, perhe ja historia ovat suuria yhteisiä asioita.
Valitettavasti tämä on johtanut siihen, että mietin itse kannattaako tässä liitossa ollakkaan kun sitä jotain ei ole. Ainoa ratkaisu taitaa olla ns. vapaa suhde johon suuntaa olenkin suhdetta alkanut johdattaa.. mies on kyllä varovaisen suostuvainen siihen. Kuitenkin muu elämä toimii ihan ok.. Voin sanoa, että en anna kaiken tämän halun ja eroottisen mielikuvitukseni mennä hukkaan tässä elämässä. Sen olen luvannut itselleni.
[/quote]
Ja tilanteesta vastuu on miehelläsi? Oisko niin ettette sovi hyvin yhteen?
Kyllä Naisenkin tulee panostaa parisuhteeseen. Onko miehen vika jos hän ei ole naiselle sopiva?
Kumpikin vastuuseen.
Ristiriiaista, kun Ap: n vaimo toivoo väkisin ottamista, muttei kuitenkaan kostu ja valittaa, että yhdyntä sattuu. Tulee mieleeni, että onko rajut otteet sitenkään Ap: n vaimon juttu. Miksi hän sitten on sanonut sitä toivovansa? Harmi, ettei keskustelu seksistä onnistu. Minusta pitäisi olla ihan selvä asia, että kaksi ihmistä, jotka harrastaa yhdessä seksiä, myös pystyvät puhumaan siitä keskenään. Minun yksi fantasiani on oman mieheni tekemä "raiskaus". Alussa olen toki kuiva, mutta "raiskaukseen" ei kuulu liukuvoide. Mieheni on tosi kiltti ja hellä, joten fantasiani toteutus on hänelle vaikeaa. On kuitenkin tehnyt sen muutamia kertoja. Kiihotun nollasta sataan samantien ja sen myötä kostun. Nautin, kun "raiskaus" sattuu. Kerran sain reisiini mustelmat sängynlaidasta ja se kruunasi koko "raiskauksen".
Meillä on sellainen "ongelma", että minä ja mieheni toivotaan kumpikin toisen alistavan itseämme. Ehkäisynä minulla on hormonikierukka ja olen kyllä halukas seksiin kokoajan. Nuorena söin e- pillereitä ja silloin kyllä ehkäisyteho perustui 100 % haluttomuuteen.
Loistavaa tekstia 52 ja 58! :) Meillä on vähän sama tilanne kotona miehen kanssa. Tähän on pakko naisena sanoa, että juuri tuo teidän kirjoittamanne lähestyminen on kaikkea mitä mieheltä haluan.
AP:lle ja muillekkin miehille: ei ole helppoa, ihan hirvittää mitä kommervenkkejä joutuu miehenä tekemään koska joillekkin miehille tuollainen lähestyminen on normaalia mutta kaikilta se ei tule luonnostaan.
Ollaan oltu 9v yhdessä mieheni kanssa, naimisissa ja lapsia. Olen erittäin seksuaalinen nainen ja mielikuvitukseni on täynnä mitä kiihottavampia fantasioita. Rakastan hidasta tantra tyyppistä rakastelua ja nautin todella paljon alistetuksi ja jopa melkein raiskatuksi tulemisen fantasioista eli laidasta laitaan. Erittäin valitettavaa on, että oma mieheni ei herätä minussa näitä tunteita ja sitä himon liekkiä. Olen sanonut suoraan, että voisi piiskata, voisimme leikkiä roolileikkejä yms mutta jo se että joudun niitä hänelle ehdottamaan ja hän sitten ihan reippaasti mutta hieman vaivaantuneena lähtee mukaan, pilaa oman fiiliksen kun se liekki, se halu ja se kiihko ei tule häneltä itseltään. Siten voin sanoa, että ymmärrän tuskaisen hyvin AP:n vaimon ristiriitaiset viestit toiveiden ja käytöksen välillä.
Minäkin saan mieheni kanssa orgasmin minuutissa jos haluan (hän nuolee, dildo mukaan yms) mutta tosiaan kiinnostaa tv sarjat enemmän kun siitä puuttuu se jokin sielujen yhteys tai joku siitä vaan puuttuu.. Hän ei ole kiinnostunut asioista joista minä olen kiinnostunut elämässä yleensäkkään. Meillä ei ole täten paljoa yhteistä romanttisessa mielessä, mutta toki koti, perhe ja historia ovat suuria yhteisiä asioita.
Valitettavasti tämä on johtanut siihen, että mietin itse kannattaako tässä liitossa ollakkaan kun sitä jotain ei ole. Ainoa ratkaisu taitaa olla ns. vapaa suhde johon suuntaa olenkin suhdetta alkanut johdattaa.. mies on kyllä varovaisen suostuvainen siihen. Kuitenkin muu elämä toimii ihan ok.. Voin sanoa, että en anna kaiken tämän halun ja eroottisen mielikuvitukseni mennä hukkaan tässä elämässä. Sen olen luvannut itselleni.