Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiongelmia vaimon kanssa.

Vierailija
25.02.2015 |

Mikä mahtaisi olla ratkaisu seuraavaan ongelmaan.

Tämä liittyy seksiin, tai oikeastaan aloitteen tekemiseen. Vaimo kun haluaa minun olevan itsevarma ja ottavan ohjat. Pillua on kuulemma aina tarjolla jos oikeasti haluan ja otan. Vaimo on sanonut ettei halua mitään kyselyjä seksistä. No kun teen kuten vaimo haluaa, eli otan ohjat ja käyn kiinni kyselemättä alkaa taas valitus.

Hän ei näytä ollenkaan innostuneelta, eikä kostu. Siinä sitten paikat monta päivää kipeänä. Kun taas yritän toista lähstymistapaa, eli kunnon esileikkiä, ei hän lämpene vaan sanoo että pane nyt! Pillua voisin nuolla vaikka joka päivä mutta häntä ei oikeen kiinnosta sekään. Vaikka orgasmin aina saakin. Lelujaan olen ostanut ja vibraattoria joskus käytetään mutta ei oikeen miellytä sekään. Seksiä kuulemma tekee mieli mutta huomaan ettei hän nauti. Teen mitä vaan niin aina pitäisi kuitenkin tehdä toisin päin..

M31, naimisissa 5 vuotta

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:12"]

Mikä ehkäisy vaimollasi on nyt käytössä? N31

[/quote]

Mä en usko, että ongelma on nyt ehkäisyssä.. Vaimohan oli selvästi ilmoittanut, että minkälaista seksiä haluaa. Vaimo voi oikeasti olla niitä jotka haaveilee  tälläisestä väkisin ottamisesta ja sen fantasian toteuttamiseen kuuluu just tollanen haluttoman oloisuus, nukkumisen teeskentely, kiihottuneisuuden peittely jne.

Vierailija
22/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kantsii etsiä apua, ettei katoa koko avioseksi. Ongelma on pääosin vaimollasi, joka ei nyt jostain syystä saa seksistä tyydytystä, vaikka orgasmin saisikin.

Miksi hän ei halua jutella asiasta?

Onko hänellä joku lapsuuden trauma, jota ei ole sinulle kertonut? Hyväksikäyttö tms? Itselleni jäi jonkinlainen seksuaalinen trauma isäni tuttavan "räplättyä" minua pikku lapsena, jolloin en ymmärtänyt, että sellainen on väärin. Häpesin itseäni ja se vaikutti myös seksiin estoisuutta, häveliäisyyttä, rajoittuneisuutta ja ongelmia nauttia. Minulla on hyvä puoliso, jonka avulla selvisin. Monta vaisumpaa vaihetta on ollut pitkässä liitossa, mutta aina se into on roihahtanut uudelleen, kun ei ole periksi antanut.

Kannattaa tehdä työtä asian hyväksi, kuten sinä omalta osaltasi jo teetkin.

Yritä kuitenkin keskustelua, mutta vältä vaatimuksia, ne lyö heti takapakkia. Yritä kertoa, että toivoisit hänenkin voivan nauttia täysillä ja että mitä voisit hänen hyväkseen tehdä, että niin olisi. Kerro, että vaistoat ja suret, ettei hän ole täysillä mukana. Nainen on sellainen arvoituksellinen kapistus, ettei se tiedä aina itsekään, mikä vaivaa. Suora toiminta on harvemmasta naisesta se paras, joskin myös siitä tykkäävät. Liikaa vaatimista kantsii välttää, siis valitusta, ettei onnistu ja liian suoraan omansa ottamista. Hienotunteisuus tärkeää.

En nyt osaa paremmin auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:12"]

Mikä ehkäisy vaimollasi on nyt käytössä? N31

[/quote]

Mä en usko, että ongelma on nyt ehkäisyssä.. Vaimohan oli selvästi ilmoittanut, että minkälaista seksiä haluaa. Vaimo voi oikeasti olla niitä jotka haaveilee  tälläisestä väkisin ottamisesta ja sen fantasian toteuttamiseen kuuluu just tollanen haluttoman oloisuus, nukkumisen teeskentely, kiihottuneisuuden peittely jne.
[/quote]

Jos vaimo on kuitenkin kuiva, en usko tässä nyt olevan kyse mistään fantasiasta. Usein haluttomat naiset vaativat jatkuvasti miestä muuttaan lähestymistapaa ja kokeilemaan erilaisia otteita. Etsivät "jotain muuta" ja se muuta on yleensä vain oire siitä ettei nainen itsekään ymmärrä miksi ei halua. Hän kaipaa sitä halua itsekin ja toivoo jonkin tai jonkun vain sytyttävän hänet. Vaikka oikeasti ongelma on jossakin muualla.

N31

Vierailija
24/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:26"]

Miten hyväksyä että vaimo on seksin osalta rikki. Samanlaista tarinaa meillä. On haettua apua ja ehkäisyt kunnossa. Rouva ei oikein halua keskustella. Vähitellen katkeroituu ja pakko erota. M30

[/quote]

Tuo erolla uhkaaminen saa vaimon sulkeutumaan entistä enemmän! Jos haluat seksiä, älä uhkaile erolla! Sillä lukitset kyllä toisen tunteet!

Vierailija
25/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 jatkaa

Kierukka on, haluja on rouvalla kierukan kanssa.

Vaikeat ongelmat taustalla, nyt tuntuu ettei mua enää jaksa kiinnostaa. Ei ole rouva uskaltanut heittäytyä vaikka on apua saanut.

Luulis että vois kerran kertoa jos tykkää tommosesta "ota mut väkisellä" tyylistä.

Mitä tässä pitää vielä miehen keksiä?

Vierailija
26/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30

Mun mielestä naisellakin on sama vastuu seksistä. Ei ole miehen vastuulla kaikki. Nyt tuntuu että tunteetkin kuolee kun ei toinen herää vaikka on ollut kovat kriisit ja apua on saatu.

Pahinta on se että tuntuu etten saa rakkautta häneltä. Seksi ongelma siia seuraus.

Vierailija
27/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy ei toiminut, joten vaihdettiin kumin takaisin. Ei mikään ihanneratkaisu, mutta en haluan vaimoni riskeeraavan terveyttään joten hormonaalinen ehkäisy ei ole vaihtoehto kummankaan mielestä.

Vaimo kyllä sanonut että haluaa hänet otettavan väkisin. Ja niin olenkin tehnyt. Ehkä kerran hän piti siitä, mutta monta kertaa kun olen alkanut toimimaan niin hän on ilmoittanut olevansa todella väsynyt ja pyytänyt kokeilemaan paremmalla ajalla. No papempaa aikaa ei tunnu olevan
Tekisin oikeasti mitä vaan että saisin vaimon innostettua seksiin ja hänen nauttivan. Voisin jopa tyydyttää hänet ja olla itse ilman jos kerran yhdyntä sattuu.
Ap

Vierailija
28/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:50"]

M30 jatkaa Kierukka on, haluja on rouvalla kierukan kanssa. Vaikeat ongelmat taustalla, nyt tuntuu ettei mua enää jaksa kiinnostaa. Ei ole rouva uskaltanut heittäytyä vaikka on apua saanut. Luulis että vois kerran kertoa jos tykkää tommosesta "ota mut väkisellä" tyylistä. Mitä tässä pitää vielä miehen keksiä?

[/quote]

Voisitko kertoa, että mitä apua vaimo on saanut? Ei ole apu tainnut auttaa, jos ei siitä ole ollut hyötyä? En nyt muutenkaan ymmärrä, että mikä ongelma on, jos vaimo kuitenkin haluaa?

Vierailija
29/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:50"]M30 jatkaa

Kierukka on, haluja on rouvalla kierukan kanssa.

Vaikeat ongelmat taustalla, nyt tuntuu ettei mua enää jaksa kiinnostaa. Ei ole rouva uskaltanut heittäytyä vaikka on apua saanut.

Luulis että vois kerran kertoa jos tykkää tommosesta "ota mut väkisellä" tyylistä.

Mitä tässä pitää vielä miehen keksiä?
[/quote]

Toivottavasti ei hormonikierukka. Muuten haluttomuus voi palata ja kuivat limakalvot ainakin. Jos vaimo ei avaudu, hän ei avaudu etkä voi tehdä asialle mitään. Yksi vinkki kuitenkin on sinulle; jos vaimollasi on ollut ongelmia seksuaalisuutensa ja halujensa kanssa, älä vaadi heittäytymään. Se tuntuu usein naisesta pahalta, että et huomaa hänen nauttivan, kun asiat ovat muutenkin olleet vaikeita. Ehdottaisin vain keskittymään siihen arkiseen perusseksiin ja tyydyttämään vaimon tarpeet. Kun vaimo pystyy rentoutumaan kanssasi tarpeeksi eikä koe ilmapiiriä enää painostavana, hän avautuu kyllä.

N31

Vierailija
30/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, me on taidettu saada tyhjät arvat.

Itse en voi lasten takia erota. Varmaan silti pakko jos ei tilanne parane. 10 vuotta tehty töitä tän eteen. Pitääkö vain todeta ettei tästä tuu mitään?

M30

Vierailija
31/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:56"]Hormonaalinen ehkäisy ei toiminut, joten vaihdettiin kumin takaisin. Ei mikään ihanneratkaisu, mutta en haluan vaimoni riskeeraavan terveyttään joten hormonaalinen ehkäisy ei ole vaihtoehto kummankaan mielestä.

Vaimo kyllä sanonut että haluaa hänet otettavan väkisin. Ja niin olenkin tehnyt. Ehkä kerran hän piti siitä, mutta monta kertaa kun olen alkanut toimimaan niin hän on ilmoittanut olevansa todella väsynyt ja pyytänyt kokeilemaan paremmalla ajalla. No papempaa aikaa ei tunnu olevan
Tekisin oikeasti mitä vaan että saisin vaimon innostettua seksiin ja hänen nauttivan. Voisin jopa tyydyttää hänet ja olla itse ilman jos kerran yhdyntä sattuu.
Ap
[/quote]

Yhdyntä ei saa sattua. Miksi se sattuu? Miksi vaimo ei kokeile kuparikierukkaa? Kumi kyllä kuivattaa, mutta onko alussakaan märkä?

N31

Vierailija
32/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:02"]

Ap, me on taidettu saada tyhjät arvat. Itse en voi lasten takia erota. Varmaan silti pakko jos ei tilanne parane. 10 vuotta tehty töitä tän eteen. Pitääkö vain todeta ettei tästä tuu mitään? M30

[/quote]

niin... No elämässähän ei kaikkea haluamaansa voi saada, ja tyydyttävä seksielämä kuuluu meillä näihin. Ero nyt ei ole mikään ratkaisu. Rakastan vaimoana ja hän minua, olemme onnellisia paitsi seksin osalta. Ja seksi kuitenkin vain pieni osa parisuhdetta.

Vierailija
33/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:02"]

Ap, me on taidettu saada tyhjät arvat. Itse en voi lasten takia erota. Varmaan silti pakko jos ei tilanne parane. 10 vuotta tehty töitä tän eteen. Pitääkö vain todeta ettei tästä tuu mitään? M30

[/quote]

niin... No elämässähän ei kaikkea haluamaansa voi saada, ja tyydyttävä seksielämä kuuluu meillä näihin. Ero nyt ei ole mikään ratkaisu. Rakastan vaimoana ja hän minua, olemme onnellisia paitsi seksin osalta. Ja seksi kuitenkin vain pieni osa parisuhdetta.

[/quote

ap kirjoitti

Vierailija
34/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:02"]

[/quote]

[/quote]

Elä kymmenen vuotta eteenpäin niin voit unohtaa tuon "seksi on vain pieni osa parisuhdetta" ja todeta hukanneesi parhaat vuotesi. Ei ole parisuhdetta ilman seksiä. Se ei vain täytä parisuhteen määritelmää minun, eikä monen muunkaan, mielestä.

N31

Vierailija
35/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottu, hyvälle gynekologille mars! Haluttomuus on sen verran kuormittava tila erityisesti parisuhteessa olevalle, että siihen kannattaa hakea ja saada apua. Samaa mieltä olen siinä, että paljon kummempaa et voi vaimosi eteen tehdä. Nyt olis hänen vuoronsa hoitaa ongelmaa niin kun varmaan omalla tavallaan tekeekin, mutta ei nyt yksin tai sinun avulla hänkään onnistu.

Vierailija
36/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:56"]Hormonaalinen ehkäisy ei toiminut, joten vaihdettiin kumin takaisin. Ei mikään ihanneratkaisu, mutta en haluan vaimoni riskeeraavan terveyttään joten hormonaalinen ehkäisy ei ole vaihtoehto kummankaan mielestä. Vaimo kyllä sanonut että haluaa hänet otettavan väkisin. Ja niin olenkin tehnyt. Ehkä kerran hän piti siitä, mutta monta kertaa kun olen alkanut toimimaan niin hän on ilmoittanut olevansa todella väsynyt ja pyytänyt kokeilemaan paremmalla ajalla. No papempaa aikaa ei tunnu olevan Tekisin oikeasti mitä vaan että saisin vaimon innostettua seksiin ja hänen nauttivan. Voisin jopa tyydyttää hänet ja olla itse ilman jos kerran yhdyntä sattuu. Ap [/quote] Yhdyntä ei saa sattua. Miksi se sattuu? Miksi vaimo ei kokeile kuparikierukkaa? Kumi kyllä kuivattaa, mutta onko alussakaan märkä? N31

[/quote]

Jos hän on kiihottunut niin ei satu, mutta kun hän ei ole kiihottunut kuin kerran 2kk niin sattuu. Harvoin on märkä edes aluksi, siis todella harvoin. Lähinnä silloin kun on tosi kiihkeä, eli harvoin. Seksin jälkeen kuulemma monta päivää paikat kipeenä, liukkari ei auta. Ja voin sanoa ettei ainakaan liian iso penis minulla ole. Keskimääräinen suomalainen näin tilastojen valossa.

Vierailija
37/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:02"] Ap, me on taidettu saada tyhjät arvat. Itse en voi lasten takia erota. Varmaan silti pakko jos ei tilanne parane. 10 vuotta tehty töitä tän eteen. Pitääkö vain todeta ettei tästä tuu mitään? M30 [/quote] niin... No elämässähän ei kaikkea haluamaansa voi saada, ja tyydyttävä seksielämä kuuluu meillä näihin. Ero nyt ei ole mikään ratkaisu. Rakastan vaimoana ja hän minua, olemme onnellisia paitsi seksin osalta. Ja seksi kuitenkin vain pieni osa parisuhdetta. [/quote] Elä kymmenen vuotta eteenpäin niin voit unohtaa tuon "seksi on vain pieni osa parisuhdetta" ja todeta hukanneesi parhaat vuotesi. Ei ole parisuhdetta ilman seksiä. Se ei vain täytä parisuhteen määritelmää minun, eikä monen muunkaan, mielestä. N31

[/quote]

Se on omasta asenteesta kiinni. Ala masturboimaan enemmän. Aloita intensiivinen harrastus. Ja tee kaikkien muuta kivaa vaimosi kanssa!

ap

Vierailija
38/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:02"] Ap, me on taidettu saada tyhjät arvat. Itse en voi lasten takia erota. Varmaan silti pakko jos ei tilanne parane. 10 vuotta tehty töitä tän eteen. Pitääkö vain todeta ettei tästä tuu mitään? M30 [/quote] niin... No elämässähän ei kaikkea haluamaansa voi saada, ja tyydyttävä seksielämä kuuluu meillä näihin. Ero nyt ei ole mikään ratkaisu. Rakastan vaimoana ja hän minua, olemme onnellisia paitsi seksin osalta. Ja seksi kuitenkin vain pieni osa parisuhdetta. [/quote] Elä kymmenen vuotta eteenpäin niin voit unohtaa tuon "seksi on vain pieni osa parisuhdetta" ja todeta hukanneesi parhaat vuotesi. Ei ole parisuhdetta ilman seksiä. Se ei vain täytä parisuhteen määritelmää minun, eikä monen muunkaan, mielestä. N31

[/quote]

Se on omasta asenteesta kiinni. Ala masturboimaan enemmän. Aloita intensiivinen harrastus. Ja tee kaikkien muuta kivaa vaimosi kanssa!

ap

[/quote]

Näin niinkuin M30 sanoisin.

Vierailija
39/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:56"]Hormonaalinen ehkäisy ei toiminut, joten vaihdettiin kumin takaisin. Ei mikään ihanneratkaisu, mutta en haluan vaimoni riskeeraavan terveyttään joten hormonaalinen ehkäisy ei ole vaihtoehto kummankaan mielestä. Vaimo kyllä sanonut että haluaa hänet otettavan väkisin. Ja niin olenkin tehnyt. Ehkä kerran hän piti siitä, mutta monta kertaa kun olen alkanut toimimaan niin hän on ilmoittanut olevansa todella väsynyt ja pyytänyt kokeilemaan paremmalla ajalla. No papempaa aikaa ei tunnu olevan Tekisin oikeasti mitä vaan että saisin vaimon innostettua seksiin ja hänen nauttivan. Voisin jopa tyydyttää hänet ja olla itse ilman jos kerran yhdyntä sattuu. Ap [/quote] Yhdyntä ei saa sattua. Miksi se sattuu? Miksi vaimo ei kokeile kuparikierukkaa? Kumi kyllä kuivattaa, mutta onko alussakaan märkä? N31

[/quote]

Jos hän on kiihottunut niin ei satu, mutta kun hän ei ole kiihottunut kuin kerran 2kk niin sattuu. Harvoin on märkä edes aluksi, siis todella harvoin. Lähinnä silloin kun on tosi kiihkeä, eli harvoin. Seksin jälkeen kuulemma monta päivää paikat kipeenä, liukkari ei auta. Ja voin sanoa ettei ainakaan liian iso penis minulla ole. Keskimääräinen suomalainen näin tilastojen valossa.
[/quote]

Jos yhdyt naiseen, joka ei ole kiihottunut, muistathan käyttää rasvaa etkä vesipohjaista liukua? Enkä todellakaan sano, että on hehkeää haluttoman kanssa olla, mutta joskus ne halut löytyy vain käyttämällä niitä elimiään. Ja vaimo voi haluta kuitenkin aidosti tarjota sinulle yhdynnän vaikka ei olisi itse sillä tuulella. Se on myös osoitus rakkaudesta.

Rasvoista sen verran, että jotain valkoista, paksua ja halutonta. Perusvoiteista ehkä novalan tai ambilan ym vastaavat jankit. Itse suosin vanhaa kunnon elbow greasea. Vittu kunnolla valkoiseksi.Ei ainakaan tule kipuja.

N31

Vierailija
40/63 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimo haluaisi rajua seksiä, tulla otetuksi. ei mitään herkkää rakastelua tai luvan kysymistä. niinhän on suoraan sanonutkin, miksei ap voi uskoa häntä? Kyseessä selkeästi ei ole sellainen nainen joka osoittaisi halunsa olemalla itse aktiivinen vaan sellainen joka toivoo, että mies vie ja nainen vikisee.