Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies piilottelee puhelintaan?

Vierailija
25.02.2015 |

Hän menee muualle, esim ulos puhumaan joskus. Vessaan ottaa puhelimen mukaan, joskus jopa suihkuun mennessään. Sanoo lukevansa työsähköpostit partaa ajaessaan, ajankuluksi.

En haluaisi olla kyttäävä ämmä, mutta sanokaa, että tuo voi olla muutakin kuin salasuhteen piilottelua. Sitä en nyt tässä tilanteessa todellakaan jaksaisi.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:35"]

Miehellä kanssa tapana mennä ulos puhumaan. Tosin se vetää sauhut AINA puhuessaan. Se on kyllä liian riippuvainen puhelimesta. Lomallakin istuu terassilla ja puhuu puhelimeen. Ja olen useamman puhelimen siltä hajottanut hermostuksissani. 

[/quote]

Sussa onkin näemmä munaa!

Vierailija
22/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota hänen puhelinkäyttäytymiseensä. Olen ollut vakavasti sairaana ja nyt luultavasti toipumassa. Suoraan en pysty kysymään. Älkää kysykö miksi, en osaa vastata. 

Tämänkin aloituksen tein kai vain jakaakseni pahan oloni. Toivon, että parin kk kuluttua olen paremmassa kunnossa jaksaaksei miettiä tulevaisuutta.

Mies ei ole pettävää laatua, mutta ehkä jotenkin etäisempi. Sekin toki voi johtua sairastamisestani.

Kiitos vastanneille.

Vierailija
24/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:33"]

Itsehän en katsele minkäänlaista puhelimen piilotteluleikkiä. Ei ole puhtaat jauhot pussissa jos täytyy kanniskella puhelinta mukaan vessaan, suihkuun...

Toki yksin ollessani otan puhelimen pesukoneen päälle suihkuun mennessäni ja kuuntelen musaa. Mutta silloin kun poikaystävä on luonani niin jätän puhelimen ihan avoimesti pöydälle ja käyn suihkussa ilman musiikkia. Ja se on ihan oma tahtoni ja tapani, kukaan ei ole minua "käskenyt" niin tekemään. Mutta toimin niin miten odotan minua kohtaan toimittavan.

[/quote]

Fiksut pärjää aina;)

Vierailija
25/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:30"]

Entäs tämä: Minun mies ei päästä puhelinta hetkeksikään silmistään. Ottaa vessaan aina mukaan. Kerran olin makkarissa, miehen puhelin yöpöydällä, mies keittiössä. Yhtäkkiä mies ryntää makkariin. Nähdessään, etten ole lähelläkään puhelinta, tekee äkkijarrutuksen ja esittää että olisi ihan muina miehinä tullut sinne. Sitten nappaa puhelimen, mumisee: Katsonpa sähköpostit... Ottaa puhelimen ja häipyy. Jotenkin jäi sellainen tunne että hän vahingossa unohti puhelimen minun ulottuville, ja kun tajusi sen, säikähti että pääsen nuuskimaan siitä hänen salaisuutensa (mikä lie) ja ryntäsi paikalle napatakseen puhelimen turvaan.

[/quote]

Et kai nyt niin tollo ole, ettet arvaa miksi!?
[/quote]

Vinha veikkaus on kyllä, minkä tyyppisestä asiasta voi olla kyse.
Suhtaudun asiaan välinpitämättömyydellä, koska järjestelen tälläkin hetkellä asioitani sille tolalle, että voin eräänä päivänä häippästä.

Vierailija
26/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:30"] Entäs tämä: Minun mies ei päästä puhelinta hetkeksikään silmistään. Ottaa vessaan aina mukaan. Kerran olin makkarissa, miehen puhelin yöpöydällä, mies keittiössä. Yhtäkkiä mies ryntää makkariin. Nähdessään, etten ole lähelläkään puhelinta, tekee äkkijarrutuksen ja esittää että olisi ihan muina miehinä tullut sinne. Sitten nappaa puhelimen, mumisee: Katsonpa sähköpostit... Ottaa puhelimen ja häipyy. Jotenkin jäi sellainen tunne että hän vahingossa unohti puhelimen minun ulottuville, ja kun tajusi sen, säikähti että pääsen nuuskimaan siitä hänen salaisuutensa (mikä lie) ja ryntäsi paikalle napatakseen puhelimen turvaan. [/quote] Et kai nyt niin tollo ole, ettet arvaa miksi!? [/quote] Vinha veikkaus on kyllä, minkä tyyppisestä asiasta voi olla kyse. Suhtaudun asiaan välinpitämättömyydellä, koska järjestelen tälläkin hetkellä asioitani sille tolalle, että voin eräänä päivänä häippästä.

[/quote]

No et sitten mikään tollo olekaan:)

Vierailija
27/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun mieheni ei petä, vaikka toivon sitä päästäkseni hänestä kivuttomasti eroon, ilman että minua syytettäisiin?

Kaikkien niiden mies pettää, jotka sitä eivät toivo.

Vierailija
28/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:30"]

Entäs tämä: Minun mies ei päästä puhelinta hetkeksikään silmistään. Ottaa vessaan aina mukaan. Kerran olin makkarissa, miehen puhelin yöpöydällä, mies keittiössä. Yhtäkkiä mies ryntää makkariin. Nähdessään, etten ole lähelläkään puhelinta, tekee äkkijarrutuksen ja esittää että olisi ihan muina miehinä tullut sinne. Sitten nappaa puhelimen, mumisee: Katsonpa sähköpostit... Ottaa puhelimen ja häipyy. Jotenkin jäi sellainen tunne että hän vahingossa unohti puhelimen minun ulottuville, ja kun tajusi sen, säikähti että pääsen nuuskimaan siitä hänen salaisuutensa (mikä lie) ja ryntäsi paikalle napatakseen puhelimen turvaan.

[/quote]

No toi on jo hämärää

Vierailija
29/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
30/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:40"]

Miksi minun mieheni ei petä, vaikka toivon sitä päästäkseni hänestä kivuttomasti eroon, ilman että minua syytettäisiin? Kaikkien niiden mies pettää, jotka sitä eivät toivo.

[/quote]

Järkkää naisystäväsi pettämään, kyllä pettää osaavan nartun tulituksessa:)

Vierailija
31/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:44"]

Miksi minun mieheni ei petä, vaikka toivon sitä päästäkseni hänestä kivuttomasti eroon, ilman että minua syytettäisiin? Kaikkien niiden mies pettää, jotka sitä eivät toivo.

[/quote]

[/quote]

Mieheni ei takuulla ymmärtäisi, jos joku yrittäisi iskeä hantä. Eikä häntä varmaan edes kiinnostaisi, työ on tärkeämpää.

Vierailija
32/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja otan aina puhelimen vessaan mukaan. Surffaan sivuilla, joista mieheni ei tiedä, kuten av:llä. 

Mies jättäisi minut, jos tietäisi, että harrastan tällaista juntteilua.

Vierailija
33/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:03"]

Olen nainen ja otan aina puhelimen vessaan mukaan. Surffaan sivuilla, joista mieheni ei tiedä, kuten av:llä. 

Mies jättäisi minut, jos tietäisi, että harrastan tällaista juntteilua.

[/quote]

Eipä tuossa taitais iso vahinko tulla jos tuollainen ymmärtämätön junttipuritaani häipyis, vai?!

Vierailija
34/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:01"]

[/quote]

[/quote]

Mieheni ei takuulla ymmärtäisi, jos joku yrittäisi iskeä hantä. Eikä häntä varmaan edes kiinnostaisi, työ on tärkeämpää.

[/quote]

No uskottele itsellesi ihan mitä haluat;)

Vierailija
35/35 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No uskottele itsellesi ihan mitä haluat;)

[/quote]

No ei minunkaan mieheni ymmärtäisi. On niin kiinni minussa, että ei lähtis, vaikka väkisin vietäisiin. Ärsyttää tuollanen takiainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän