Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuluneet hampaat, mikä avuksi?

Vierailija
29.01.2015 |

Minulla on aivan törkeän lyhyeksi kuluneet hampaat, olen purrut niitä pienestä saakka yhteen. Minulla on öisin kiskot suussa, mutta puren hampaita yhteen myös päivisin, joten niistä ei juurikaan ole apua. Hioa hampaitani ei kuulemma voi, koska ovat tosiaan niin nysät. Hampaita vihloo päivittäin ja syöminen on tuskallista.

Mikä siis avuksi? Googettelin noita muovikuoria, onko kellään sellaisia? Missä olette laittaneet ja mitä maksoi? Ylipäätään, mikä noihin kuluneisiin hampaisiin auttaa, jos kiskoista ei ole apua? Rahaa minulla ei ole laittaa hirveän montaa tonnia. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorethan ne on mitkä auttaa. Mutta ne tosiaan maksaa... Mulla on neljässä yläetuhampaassa takana kuoret, maksoi 2000 euroa vuonna 2011. Porvoossa laitatin (ei ole provo =) ), Kotkasta sain lähetteen sinne. Ja siis yksityisellä, kunnallisella eivät edes tarkastuksissa kertoneet että hampaat on paskana. Kiitos vaan sinne.

Vierailija
2/2 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niihin tosiaan auta mikään muu kuin kuoret... Itselläni sama ongelma muttei tosiaan varaa kuoriin, joten kärjistään ruskeilla (kun on kulunut kiille pois kokonaan jo siitä) tynkähampailla mennään. Ärsyttää joskus kyllä kun puhuu ihmisten kanssa niin tuijottavat vain hampaitani ja sitten alkaa punasteluttaa ja hävettää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä