MINKÄLAINEN IHMINEN OTTAA RIPUSTAUTUVASTI YHTEYTTÄ?
Voi kertoa esimerkkejä!
Tällänen ihminen on niin hermoja raastava tyyppi joka soittelee yhtä mittaa eikä ymmärrä ,että toisella on oma elämä.
Varsinkaan kun ei anna minkäänlaista elettäkään siitä,että voisi epäillä ettei toinen
vaan ehdi jutella (tikusta asiaa) kiireen
keskellä.
Kaiken huippu on se kun joudut itse
keksimään juttua ja hän vaan myöntelee.Sit jos en puhu mitään toinen ei osaa keksiä
mitään puhuttavaa ,vaan on hiljaa.Eikö voisi esim. lopettaa puhelua. En ymmärrä.
Viisas ihminen antaa toiselle tilaa ,eikä roiku kuin pikkulapsi aikuisessa ihmisessä.
Kommentit (21)
Kaikilta ei voi vaatia fiksua käytöstä,silloin rajat täytyy piirtää itse.Suomi on vapaa maa!
Hänellä synkkaa sun kaa, oo ylpee!
Joku psyykkisesti sairas. Miksi supstut mukaan koko touhuun? Mikä pakko sitä takertujaa on miellyttää?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:01"]
Onko kyseessä bibo?
[/quote]
bi = kaksi
bo = bolaarinen???
Ei kuulosta terveeltä toiminnalta.
Ehdota sil, et menisi toimintakeskukseen, saisi sieltä työtä ja seuraa itselleen.
Mutta entäpä millainen ihminen ei osaa sanoa että mulla ei nyt ole aikaa/mun täytyy lopettaa nyt, on sovittua menoa? Millainen munaton pikku piiperrin vain keksii puheenaiheita toisen viihdykkeeksi vastoin omia intressejään, ja jos vaikka toinen onkin langan päässää hiljaa eikä tee muuta kuin myöntelee. Ja taipuu tähän vieläpä yhtä mittaa. Ja jopa vastaa aina kun soitto tulee! On se kumma juttu.
Soitan kaukana asuville iäkkäille vanhemmilleni melkein joka päivä. He eivät soittaisi juuri koskaan minulle. Tiedän, että heitä välillä häiritseekin tämä soittelu, mutta ajattelen, että parempi silti soittaa. Vanhempanihan ovat vielä elossa ja olen vaikka vähän riesana heille, jos ei muuta!
En sentään soita montaa kertaa päivässä! Se olisi liikaa! Voin myös lopettaa puhelun, jos sanovat, että eivät ehdi jutella tai ei ole mitään uutta kerrottavaa. Kertovat monesti voinnistaan. Minä taas kerron jonkin hauskan uuden sattumuksemme. Silloin hekin saattavat nauraa jollekin vanhalla muistolle, jolloin kuulen jotain omasta lapsuudestani! Eiköhän tämä ole ihan terveellsitä, eikä vain koko ajan olla kiinni omassa vanhenemisessaan ja sairauksissaan?
Nuorempana, kun minulla ei ollut lapsia, he soittivat noin kerran viikossa, kun taas minä en soittanut juuri koskaan. Kokivat velvollisuudekseen? He eivät ole paljoakaan tekemisissä lastenlastensa kanssa, mutta välillä saan sentään lapsenkin juttelemaan heidän kanssaan puhelimessa!
Taustalla tässä soittelussa on heidän ikääntymisensä, sairaudet, halu pitää jotain yhteyttä, sillä koskaan ei voi tietää milloin heistä aika jättää ja tietenkin harmistus, kun ei voida tavata kovin usein. He eivät liiku. Me käymme heillä harvakseltaan tai useammin, jos heillä on hoitoa vaatuvia ongelmia. On ja olisi normaalia olla kiinostunut, että miten sukulaisilla menee ts välittää! Vähän nyt patistelen välittämään lapsenlapsistaankin!
Yksinäinen sinusta tykkäävä ihminen jolla ei ole sosiaalisia taitoja?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:19"]Mutta entäpä millainen ihminen ei osaa sanoa että mulla ei nyt ole aikaa/mun täytyy lopettaa nyt, on sovittua menoa? Millainen munaton pikku piiperrin vain keksii puheenaiheita toisen viihdykkeeksi vastoin omia intressejään, ja jos vaikka toinen onkin langan päässää hiljaa eikä tee muuta kuin myöntelee. Ja taipuu tähän vieläpä yhtä mittaa. Ja jopa vastaa aina kun soitto tulee! On se kumma juttu.
[/quote]Helpommin sanottu kuin tehty! Hän on niin kiero ja hullu. Puhuu heti paskaa muille ja muut uskoo. Reppana lellitty pilalle!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:01"]Onko kyseessä bibo?
[/quote]kirjoitusvirhe siis bipo!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:01"]Onko kyseessä bibo?
[/quote] anteeksi, siis pipo
Ap sä selvästi kärsit hänestä!
Lopetat vaan puheluihin vastaamisen ja kun ei ole ilmeisesti kyseessä terve ihminen ,niin Sinulla on vastuu näistä yhteydenotoista.
Et välitä pahan puhumisesta, ne jotka uskovat hänen valheitaan ovat Tyhmiä!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:01"]Onko kyseessä bibo?
[/quote]Taidat olla bipo,koska käänsit sen heti pipoksi.
Älä vastaa puheluihin, sillä sä pääset. Jos sit joskus kysyy, nii sanot että sulla on paljon töitä jne
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:01"]Onko kyseessä bibo?
[/quote]Taidat olla bipo,koska käänsit sen heti pipoksi.
[/quote]Narsistit osaa kääntää asiat aina vääriksi,älä välitä Ap!
Mul sama ongelma, onkohan sama ihminen?
Semmonen lyhyt tantta:-).
Minä en ymmärrä jos minun puheluihin ei vastata joka viikko ja minä en välitä toisen kiireestä vaan kuin omastani.