Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde loppu - eksä pois FB-kavereista?

Vierailija
24.02.2015 |

Olen huomannut että joillakin tutuillani on tapa poistaa eksänsä FB-kavereistaan (ja samalla poistaa kaikki kuvat, statuspäivitykset jna tähän henkilöön liittyen) kun parisuhde loppuu. Mietinkin onko tämä kuinka tavallista, minkä takia näin tehdään? Johtuuko kenties siitä että eivät tule enää toimeen, että suhde loppui huonosti?

Itse en ole eksiä poistellut, ei ole edes tullut mieleen, mutta toisaalta ollaan vielä kaikkien kanssa puheväleissä. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain yhden exän poistanut facebookista ja siinä syynä oli riitaisa ero ja välirikko. Halusin pyyhkiä koko ihmisen elämästäni ja facebookissa vain muistutti henkilön olemassaolosta. Puoli vuotta erosta meni ennen kuin välimme selvisi ja nyt olemme taas fb-kavereita.

Vierailija
2/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mut typerin aihe ikinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse vaan poistan kaikki koska he eivät yksinkertaisesti enää kuulu mun elämään millään tavalla.

Vierailija
4/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:34"]

Anteeks mut typerin aihe ikinä...

[/quote]

No, eipä kaikkia voi miellyttää... Ajattelin saavani täältä jonkinlaisia vastauksia ajatuksiini, kun näyttää nämä aiheet tällä palstalla käsittelevän kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Mutta te kaksi jotka vastasitte, teiltä sainkin näkökulmia mitä en ole tullut ajatelleeksi. -AP

Vierailija
5/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä poistan kavereiden eksät, kun en eron jälkeen ole heidän kanssaan tekemisissä.

Vierailija
6/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä pidän ne toistaiseksi, mutta teen toisinaan kaverilistan siivousta, jossa poistelen ne joiden kanssa ei ole tullut pidettyä yhteyttä ja ne exät menee yleensä siinä samalla.

Vierailija
7/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin eksäni siksi, että muuten olisin kaivannut häntä enemmän ja odottanut vielä viestiä eri tavalla, jos olisin nähnyt että on läsnä.

Olisin halunnut erota sovussa, mutta ex ei suostunut puhumaan kanssani. Jäi paha mieli. Ei tunnu hyvältä pitää kavereissa ketään, joka käyttäytyy noin, eikä muutenkaan läsnä elämässä.

Koitan siis unohtaa. Voi olla, että myöhemmin voitaisiin olla kavereita, mutta ei ole varmaan syytä.

Aiempien eksien kanssa olenkin väleissä, vaikka yleensä aika etäisissä ja he ovat myös fb-kavereitani.

Periaatteessa en halua kertoa asioitani kellekään pahantahtoiselle, siksi valikoin fb-kaverini huolella ja poistan myös ne, jotka eivät sovi.

Ei mitenkään tymää näitä miettiä.

Vierailija
8/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:35"]

Mä yleensä pidän ne toistaiseksi, mutta teen toisinaan kaverilistan siivousta, jossa poistelen ne joiden kanssa ei ole tullut pidettyä yhteyttä ja ne exät menee yleensä siinä samalla.

[/quote]

Kuinka usein ja paljon sulle niitä eksiä oikein tulee? :P

Vierailija
9/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan. Mitäpä sitä menneitä muistelemaan. Yksi exä oli vieläpä niin vitun urpo, että kommentoi päivityksiini kaikkea lapsellista paskaa, tyyliin "sul taitaa olla menkat kun noin vituttaa". Yyyyyyh, moikka vaan!

Vierailija
10/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään poista exää kavereista. Miten muuten voisin härnätä exää läpinäkyvästi lataamalla hehkeitä kuvia itsestäni nyksän kainalossa, tai todistaa exälle miten upeasti minulla menee ilman häntä?

Vierailija
11/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko muka normaalia, että eron jälkeen fb:ssä on vielä pusu/halikuvia exän kanssa, varsinkin jos se ex on päässyt suhteesta yli ja on löytynyt uuden kumppanin? Mielestäni ei ole! Olen vaan vierestä seurannut tämmöistä. Se on vielä ok jos jää kavereiksi, mutta kyllä ne semmoiset selvät "parisuhdekuvat" pitäis poistaa. Asiaa vois aina ajatella toistenkin kannalta, olisiko sinusta itsestäsi kiva katsella, kun kummpanisi ex säilyttäisi tämmöisiä kuvia fb:ssä? Luulen että eipä olisi, mutta sitähän ei siinä omassa pienessä katkerassa masilmassa osaa edes ajatella.

Vierailija
13/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:58"]En tietenkään poista exää kavereista. Miten muuten voisin härnätä exää läpinäkyvästi lataamalla hehkeitä kuvia itsestäni nyksän kainalossa, tai todistaa exälle miten upeasti minulla menee ilman häntä?
[/quote]

Olet heittänyt exän ulos kodistasi, mutta annat hänen majailla ilmaiseksi päässäsi? ;) mieti nyt vähän!

Vierailija
14/14 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät on mulla pääsääntöisesti kaikki facekaverina, ketkä vaan facessa ylipäätänsäkin ovat. Jopa lukioaikojen heilat sieltä löytyy! =)

Yhden ainoan poistin, oltiin eron jälkeen vielä facessa kavereita ja viestiteltiin tekstareita ja messengerillä, mutta sitten odotin aina viestiä ja en päässyt hänestä niin vain yli kun kävin kurkkaan onko hän lisännyt kavereita, kuvia, seinäkirjotuksia, onko hänellä uusi kavereita ym. Oli pakko kylmästi vaan deletoida hänet listasta. Tein ehkä vähän julmasti, kun törmättiin pian tämän jälkeen, hän ei edes morjestanut. Kaduttaa, mutta omalla pääkopalle parempi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän