elämäni ensimmäinen dildo tuli postissa
Aluksi härski koko ja muoto sai nuoren tytön punastumaan.
Uskalsin kuitenkin tehdä tuttavuutta vihreän jöllin kanssa
Uulalaa mitkä kyydit! Varsinkin aaltoileva värinä oli herkkua.
Oikea käteni kiittää ja kumartaa helpotuksesta huokaisten.
N22
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:03"]Jos laitan dildotusvideon nettiin, se tulee olemaan siellä ikuisesti. Ei kiitos.
Ap
[/quote]
Ei se haittaa, ei se ketään kiinnostaa ;-)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:02"]Millanen dildo kannattaa ostaa ensikertalaiselle? Ettei olis liian iso tai liian pieni ja olis riittävästi surinaa ja värinää ja.. Mistä voin tietää mikä on oikea koko mulle?
[/quote]
Itse päätin hinnan perusteella. Esim 20- 40€ on sopiva hinta. Mielummin liian tehokas kuin sellainen pilipalidildo.
Kokoa vertaa siihen, mihin olet peniksessä tottunut/mieltynyt. Mahtuu sisälle. Edelleen, ei liian pientä.
Sitten kun tietää mistä tykkää, voi ostaa kalliin ja hienon :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:03"]Jos laitan dildotusvideon nettiin, se tulee olemaan siellä ikuisesti. Ei kiitos.
Ap
[/quote]
Voiko tulla katsomaan live-showta?
M23
Awww, nostalogia-fiilis :D Itse tilasin ensimmäisen kohta 4v sitten ^^
t. 16v
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:03"]Jos laitan dildotusvideon nettiin, se tulee olemaan siellä ikuisesti. Ei kiitos.
Ap
[/quote]
M23
[/quote]
Olisi ihanaa pitää jollekin mukavalle miehelle live-show. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:03"]Jos laitan dildotusvideon nettiin, se tulee olemaan siellä ikuisesti. Ei kiitos.
Ap
[/quote]
M23
[/quote]
Olisi ihanaa pitää jollekin mukavalle miehelle live-show. :)
Ap
[/quote]
Ok. Sulla kävi hyvä tuuri, mä olen just sellainen. Milloin sulle sopis?
M23
Onneksi olkoon :) Me ollaan myös vaimoni kanssa käytetty sitä yhdessä( siis minä olen sillä leikkinyt vaimoni pillussa) Tosi hauskaa puuhaa...kiusata välillä orgasmin partaalle ja sitten pitää koko ajan nainen lähellä orgasmia...lopuksi kieli avuksi klitorikselle ja KQBOOOM!!! On aika nautittavaa katsoa kun nainen saa sellaisen orgasmin että, näyttää repeävän liitoksistaan ;)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:39"]Aluksi härski koko ja muoto sai nuoren tytön punastumaan.
Uskalsin kuitenkin tehdä tuttavuutta vihreän jöllin kanssa
Uulalaa mitkä kyydit! Varsinkin aaltoileva värinä oli herkkua.
Oikea käteni kiittää ja kumartaa helpotuksesta huokaisten.
N22
[/quote]
Oikea kätesi kiittää... wtf?
[/quote]
Naisena runkkaus ottaa ranteeseen aika pahasti.
Käsi oli jo kovilla! Jännetupin tulehdusriski...
[/quote]
Haha xD Ei saa siis runkata liikaa :S