Te jotka paheksutte silikonia, botoxia ym.
Paheksutteko myös alkuperäiskansojen kehonmuokkauksia ja koristautumisia? Jos ette, niin miksi ette?
Ohessa kuva tietosanakirjasta vuodelta 1935:
Kommentit (47)
En todellakaan paheksu. Siiyä vaan jos se tuntuu siltä. Mun mielestä omalla keholla saa tehdä mitä haluaa kunhan ei ole vaaraksi muille. En käsitä miksi kehonmuokkaus on näin rajoittunutta, että vaan silikonia ja huulitäytteitä ja tällasta. Se ei oo multa pois jos joku haluaa silikonit tai jotai sellasta.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:38"]
Emme tietenkään paheksu, koska emme ole heille kateellisia.
t: sidukkamamma
[/quote] nämänimimerkki kertoo sen olleellisimman, alkoa kiskovat lähiö mutsit näillä palstoilla nälvivät muita, Itse edustavat ulkonäkönsä puolesta ja luonteensa puoleesta katkeria ja alkolla läträäviä mutseja , Peruskuvio alkolla läträys ja tuilla eläminen ja muiden arvostelu vaikka omat onglmatkin on hoitamatta, Tuntee omat ongelmat pikkasen pienemmäksi kun setvii muiden elämää
Paheksun ulkonäkökeskeisyyttä yleisesti. Tai en paheksu varsinaisesti, mutta en ymmärrä, ja pidän myös ulkonäkökeskeisiä ihmisiä vähän yksinkertaisesina. Sellaisina joilla ei riitä omat avut oikein mihinkään. Surullistakin varsinkin jos nuoret ihmiset kuvittelevat olevansa enemmän tai saavuttavansa enemmän isommilla rinnoilla tms.
Itse olen tavallinen suomalainen nainen, tissit roikkuu enkä meikkaa ollenkaan, eipä näistä tihrusilmistä paljon irti saisikaan :)
Minulla on koulutus ja työ jota arvostetaan, mies joka kehuu kauniiksi (enemmän minua hivelee kun hän sanoo älykkääksi ja hauskaksi), ystäviä ja omaisuutta sopivasti.
Mihin ihminen tarvitsee "hyvät tissit" kysyn vaan? Sellaisiin keskittyminen vie vaan huomion vääriin asioihin ja eletty elämä ei ole yhtä laadukas kuin mitä se voisi olla jos katseen kääntäisi toiseen suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:11"]Älkää alapeukuttako, läskit, vaan perustelkaa.
[/quote]
Haha vitun bimbo. Heti on läski jos alapeukuttaa. Tietkö minä lähen tollasen muovista muotoillun tyhjäpään kanssa viivalle samantien ja jäät kakkoseksi. Sinä se läski ja ruma olet kun on pitänyt ottaa muovit ja ruiskeet apuun. Eiks ne oo niinku rumien juttu? Kun ei luomuna kelpaa.
Paheksun, jos vievät ne silikooni rahansa Viroon. Tekisivät leikkaukset täällä Suomessa.
Omasta mielestä ne silikoonit on vähän hassun näköisiä monesti. Rasvattomassa kropassa kaksi palloa. Vähän niinkuin nuo kissamaiseksi muuttuneet kasvot eräillä julkkiksilla. Outoa ja sellaista ettei oikein voi olla tuijottamatta.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:31"] Te jotka paheksutte silikonia, botoxia ym.
Paheksutteko myös alkuperäiskansojen kehonmuokkauksia ja koristautumisia? Jos ette, niin miksi ette?
http://i.imgur.com/AigZuLm.jpg
[/quote]
Minä en ainakaan paheksu pätkääkään, mä vaan pidän niitä aivan saatanan rumina. Mulle on aivan yks paskanhailee vaikka jotkut myrkyttäis ittensä ties millä kemikaaleilla ja susirumilla ehostuksilla, kunhan ei mun tarvi sellasten naisten kanssa elää. Minä kun rakastan luomunaisia.
-m37-
[/quote] ja uskot ihan itse että uskotaan että mies kirjoittaa noin naisellisella tyylillä vastauksen tänne vauva.fi :D hahaha nainen siellä kirjoittelee näitä miehenä esiintyviä on ennenkin nähty , :D miehet ei kirjoittele tällaisiin aiheissiin naisten vauva lehden palstoille
[/quote]
Tämä on aikalailla se syy miksi "paheksun" epäaitoutta. Melkeinpä kaikki silikoonitissit on sinun kaltaisia idiootteja jotka oikeasti luulee, että jokainen mies kiihottuu samanlaisesta vartalomallista. Totuus on kuitenkin se, että nykypäivänä tehtyjen vartalonmuokkauksien ansiosta kaikki botoksia käyttävät naiset alkaa näyttää janice dickinsonilta.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:31"] Te jotka paheksutte silikonia, botoxia ym.
[/quote]
Minä en ainakaan paheksu pätkääkään, mä vaan pidän niitä aivan saatanan rumina. Mulle on aivan yks paskanhailee vaikka jotkut myrkyttäis ittensä ties millä kemikaaleilla ja susirumilla ehostuksilla, kunhan ei mun tarvi sellasten naisten kanssa elää. Minä kun rakastan luomunaisia.
-m37-
[/quote] ja uskot ihan itse että uskotaan että mies kirjoittaa noin naisellisella tyylillä vastauksen tänne vauva.fi :D hahaha nainen siellä kirjoittelee näitä miehenä esiintyviä on ennenkin nähty , :D miehet ei kirjoittele tällaisiin aiheissiin naisten vauva lehden palstoille
[/quote]
Tämä on aikalailla se syy miksi "paheksun" epäaitoutta. Melkeinpä kaikki silikoonitissit on sinun kaltaisia idiootteja jotka oikeasti luulee, että jokainen mies kiihottuu samanlaisesta vartalomallista. Totuus on kuitenkin se, että nykypäivänä tehtyjen vartalonmuokkauksien ansiosta kaikki botoksia käyttävät naiset alkaa näyttää janice dickinsonilta.
[/quote]
-Ohis
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:31"] Te jotka paheksutte silikonia, botoxia ym.
[/quote]
-m37-
[/quote]
Karvasta rämemajavaa ja roikkotissejä..onnea kovasti,luulis sulle suomen naisista tarjontaa löytyvän enemmän kun tarpeeksi
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:04"]Paheksun ulkonäkökeskeisyyttä yleisesti. Tai en paheksu varsinaisesti, mutta en ymmärrä, ja pidän myös ulkonäkökeskeisiä ihmisiä vähän yksinkertaisesina. Sellaisina joilla ei riitä omat avut oikein mihinkään. Surullistakin varsinkin jos nuoret ihmiset kuvittelevat olevansa enemmän tai saavuttavansa enemmän isommilla rinnoilla tms.
Itse olen tavallinen suomalainen nainen, tissit roikkuu enkä meikkaa ollenkaan, eipä näistä tihrusilmistä paljon irti saisikaan :)
Minulla on koulutus ja työ jota arvostetaan, mies joka kehuu kauniiksi (enemmän minua hivelee kun hän sanoo älykkääksi ja hauskaksi), ystäviä ja omaisuutta sopivasti.
Mihin ihminen tarvitsee "hyvät tissit" kysyn vaan? Sellaisiin keskittyminen vie vaan huomion vääriin asioihin ja eletty elämä ei ole yhtä laadukas kuin mitä se voisi olla jos katseen kääntäisi toiseen suuntaan.
[/quote]
Haluan tuntea itseni kauniiksi,vaatteet näyttävät paremmalta isojen rintojen kanssa
Nämä luomunaiset vanhenevat tyylikkäästi ja ovat vielä viisikymppisinäkin kauniita. Botoxbimbot näyttää sen ikäisinä kuivuneilta rotilta.
Millainen ihminen ensinnäkin vertaa jotain silikonia (kumimaista ongelmajätettä) ja botoxia (botuliini, aine joka kehitetty neurologisiin vaivoihin kuten migreeniin) keskenään???
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:08"]
Eikös Katie Price ole aika hyvä varoittava esimerkki liiallisesta silikonista? Nythän se alkaa näyttämään jo normaalilta, kun joutui loputkin silikonit poistamaan rinnoista. Iltalehdessä on uusin kuva, en ollut tunnistaa..
[/quote]
Suurensi aikoinaan 5 kuppikokoa ja pienensi nyt saman verran koska silikonit aiheuttivat hänelle pahat tulehdukset rintakehään.
Muut maailmanjulkkikset ja jopa ulkomaan tavikset poistavat jo omiaan mutta suomalaiset vasta innostuneet osamaksusilikoneista, kertoo vain siitä miten trendeistä jälkeenjäänyttä junttikansaa täällä on! Maailmalla suurennetaan jo kovaa kyytiä peppuja joko implanteilla, rasvalla tai push-up pöksyillä, eli se muoti tulee varmaan Suomeen 5-10 vuoden päästä.
Kumi on rumaa! Luomu kelpaa vain ja ainoastaa m33
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:31"] Te jotka paheksutte silikonia, botoxia ym.
[/quote]
-m37-
[/quote]
Karvasta rämemajavaa ja roikkotissejä..onnea kovasti,luulis sulle suomen naisista tarjontaa löytyvän enemmän kun tarpeeksi
[/quote]
Jos ei ole silikonia tai botoksia on rämemajavainen roikkotissi? :D kaikkia se leipä elättää, ei helvetti.
En paheksu botoksia enkä silikonia. En ole vain nähnyt yhtäkään tapausta, jossa botoksin jälkeen olisi ihminen näyttänyt kauniimmalta kuin ennen botoksia.
Miksi ihmiset sekoittaa botuliinin (tuotemerkkejä: botox, dysport ym) ja täyteaineet (tuotemerkkejä: restylane, perlane, juvederm ym) keskenään?
Niillä ei ole mitään muuta yhteistä kuin että ne pistetään piikillä ihoon, ja maksavat paljon!
Botuliinilla lamaannutetaan kasvojen yläosan lihaksia jottei esim otsa mene kovin kurttuun ja jos sitä laittaa liikaa niin ilme saattaa jähmettyä ja Jenkeissä ne vaikutusainepitoisuudet saattaa olla paljon suurempia joten siksi siellä näkyy niin paljon ilmeettömyyttä otsan ja silmien seudulla mikä on tietenkin paha esim näyttelijöille koska heidän ilmeitään ei enää pysty tulkitsemaan kun se ei vaihdu. Täällä Suomessa ei tietääkseni käytetä yhtä kovia myrkkyjä. Fillereillä MUOKATAAN kasvoja eli poskipäitä, suupieliä, huulia, niillä täytetään näkyvämpiä ryppyjä jne.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:04"]
Paheksun ulkonäkökeskeisyyttä yleisesti. Tai en paheksu varsinaisesti, mutta en ymmärrä, ja pidän myös ulkonäkökeskeisiä ihmisiä vähän yksinkertaisesina. Sellaisina joilla ei riitä omat avut oikein mihinkään. Surullistakin varsinkin jos nuoret ihmiset kuvittelevat olevansa enemmän tai saavuttavansa enemmän isommilla rinnoilla tms. [/quote]
Joo esim. musgujen huulikupit on vain ulkonäkökeskeisyyttä ja yksinkertaisuutta.
^Otavan Iso Tietosanakirja, osa 9, Mustonen – Pielisjärvi
http://www.worldcat.org/title/iso-tietosanakirja-9-mustonen-pielisjarvi/oclc/256927216
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:59"]
^Otavan Iso Tietosanakirja, osa 9, Mustonen – Pielisjärvi
http://www.worldcat.org/title/iso-tietosanakirja-9-mustonen-pielisjarvi/oclc/256927216
[/quote]
kyseisen artikkelin kirjoittanut filosofian maisteri Heikki Väänänen.
[/quote]
-m37-