Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun eniten ihastus laittaa viestejä

Vierailija
24.02.2015 |

Mitenköhän asian yksinkertaisesti selittäisi..

Muutama vuosi sitten olin ihastunut yhteen mieheen. Emme koskaan tapailleet, mutta usein törmäsimme sattumalta kaupungilla tai baarissa, ja silloin tuli muutama sana aina vaihdettua. Joskus laitoin hänelle myös viestiä, mutta vastaukset olivat aina hyvin omituisia, hiukan vältteleviä vaikka muuten törmätessämme fiilis oli hyvä ja selvästi molemmille oli ilo että satuimme törmäämään. Tämä mies oli kuitenkin exäni hyvän päivän tuttu, ja joskus baarissa hän sanoi minulle jotain siihen suuntaan, että ei olisi oikein exääni kohtaan.

Koskaan meistä ei tullut mitään, mutta tällä miehellä on outo tapa laittaa minulle joskus ihan yllättäen viestiä jossa kyselee kuulumisiani ja yhtäkkiä viestittely loppuu kuin seinään. Niinkuin hän ei osaisi jatkaa enää keskustelua. Sain taas samanlaisen viestin n. puolivuotta edellisen viestin jälkeen.

En haikaile tämän miehen perään, mutta haluaisin kuulla mitä mieltä muut ovat tämänlaisesta käyttäytymisestä ja onko teillä ollut samanlaista tilannetta ? Voisiko hän muka aidosti olla kiinnostunut mitä minulle kuuluu vai kokeileeko kepillä jäätä. En ymmärrä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä tapa osoittaa kiinnostustaan jos hän sitä haluaisi osoittaa. Jos olet hänestä kiinnostunut, niin pyydä nopealla varoitusajalla johonkin neutraalin paikkaan, vaikka kahvilaan. Silloin hän ei ehkä ehdi niin miettimään kaikkea valmiiksi ja on ehkä rennompi. Jos et jaksa tyyppiä, niin laitat vain lyhyesti viestiä takaisin, että sinulla menee oikein kivasti ja kiirettä piisaa. Tämänkin viestin voit laittaa takaisin vasta seuraavana päivänä, ei todellakaan heti.

Vierailija
2/3 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kokeilee jos sais sänkyseuraa. Ei ainakaan tunteista voi puhua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:52"]

Kunhan kokeilee jos sais sänkyseuraa. Ei ainakaan tunteista voi puhua :D

[/quote]

Tätä olen miettinyt, mutta ne viestit eivät kuitenkaan koskaan ole olleet siihen suuntaan vihjailevia että näthäisiinkö? Ennemminkin sellaista keskustelua niistä näistä ja sitten se loppuu kuin seinään.

Itse joskus kysyin että tavataanko mutta silloin ei käynyt. Parin kuukauden päästä tuli taas viesti mitä kuuluu ja mitä olen touhunnut. Olisi vain kiva tietää mitä sen päässä oikein liikkuu.