Kuinka usein vaihdatte pikkarit ja rintsikat?
Vaihtaako joku muka jokapäivä, vaikka ei tee mitään hikistä toimintaa? Pikkaritkaan ei sotkiinnu, kun käyttää wc:ssä käsisuihkua. 2-3krt viikossa riittää hyvin vaihtoväliksi! :)
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:06"]Siis jollain vain kahdet rintsikat???miksi? Itselläni on varmaan kahdetkymmenet.
[/quote]
En ole tuo jonka toimintaa ihmettelit mutta minun kokoni on 70I joten joudun kaivamaan liivini kiven kolosta ja nekin maksaa joku 50€ kappale joten uusia ei tule tiheästi osteltua ennen kuin vanhat kuluu puhki... Mutta vaatteiden takia täytyy olla tummat ja vaaleat rintsikat toki erikseen.
[/quote]
Ja lisäksi olen ilmeisesti ainoa joka vaihtaa alkkarinsa aamuin illoin. Samoissa pikkareissa tulee ällö olo.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:06"]Siis jollain vain kahdet rintsikat???miksi? Itselläni on varmaan kahdetkymmenet.
[/quote]
En ole tuo jonka toimintaa ihmettelit mutta minun kokoni on 70I joten joudun kaivamaan liivini kiven kolosta ja nekin maksaa joku 50€ kappale joten uusia ei tule tiheästi osteltua ennen kuin vanhat kuluu puhki... Mutta vaatteiden takia täytyy olla tummat ja vaaleat rintsikat toki erikseen.
[/quote]
Ja lisäksi olen ilmeisesti ainoa joka vaihtaa alkkarinsa aamuin illoin. Samoissa pikkareissa tulee ällö olo.
[/quote]
Ethän ole? :-D
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:06"]Siis jollain vain kahdet rintsikat???miksi? Itselläni on varmaan kahdetkymmenet.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ethän ole? :-D
[/quote]
Siis tämän ketjun aikaisempien vastausten perusteella :D
Itse käytän öisin "mummo pikkareita". Paljon mukavammat. Aamulla suihkun jälkeen vaihdan taas. Töissä käytän puvunhousuja joten melkeinpä aina stringit täytyy laittaa jossei halua että rajat näkyy. Käyn kyllä myös iltaisin suihkussa..
Hauska toi aiempi "70I"-kokonen nainen. Itse kokoa 75c ja silti ostamani rintsikat maksaa 50-80e joten saman verran ku farkutki...
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:06"]Siis jollain vain kahdet rintsikat???miksi? Itselläni on varmaan kahdetkymmenet.
[/quote]