Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako esivaihdevuodet kenellekkään muulle huimausta?

Vierailija
24.02.2015 |

Ikää kohta 42v ja kierto pidentynyt ja runsastunut. Aika usein öisin valvottaa ja toisinaan on kuin kuumia aaltoja, hiottaa ja sitten tulee kylmä. Pahinta on jatkuva keinutuksen eli huimauksen tunne. Mitään hormonaalista ehkäisyä ei ole käytössä. Onko joku saanut avun jostain hormoneista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Täällä neljäkymppinen huminapää. Mielialanvaihtelut tulleet. Mulla taitaa johtua ennemminkin huimaus verenpaineen ja verensokereiden vaihteluista. Painoa olen pudottanut yli parikymmentä kiloa ja unohtelen syödä toisinaan kiireessä. Kävin juuri papaseulonnassa, jossa mulle ehdotettiin hormonikierukkaa. Mulla ei siis ole mitään hormonaalista ehkäisyä ollut pitkään aikaan. Kuinka usein te käytte papa kokeessa, jos ette käytä hormoonijuttuja?? 

Mulla on ennen kuukautisia kuumia aaltoja, hikoilua ja hiusket rasvoittuvat, kasvoihin tulee myös näppyjä. Aivan, kun olisin palaamassa teiniksi (?). Kuukautiskiertokin on lyhentynyt jo. Aamuyöllä saatan herätä ennen aikoja. Rasittavaa.

Vierailija
2/2 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla huimausta aiheutti verenpainetuti. Se vaikeutti myös nukkumista, kun korvissa naksui ja jyskytti. Nyt kun lääkitys on kohdallaan ja paineet normaalit, ei huimaa ja unikin maistuu. Vaihdevuosioireita ei ole vielä, ikää on 48v ja RR-tauti alkoi nelikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän